TTT deel 94 (100 komt in zicht)

Wow Bloem… die is echt mooi, zo krijg je ze niet vaak en zeker niet zelf gemaakt !!!
Is het een echte postcard of moet hij in een enveloppe ? Bij wie heb je hem besteld, lijkt me ook zo leuk om zoiets te knutselen, maar wel moeilijk.:rolleyes:

Linda - nog steeds sportief, moet ook de draad maar weer oppakken, maar ja een smoes is snel bedacht :biggrin:

Ja, die Bloem is een echte creabea. Heel mooi gedaan.

Meiden, ik ga ook afhaken. Hopenlijk zie ik jullie morgen allemaal weer.

Voor nu alvast… weltrusten en hasta manana y hasta luego.

Buenas noches. Vale :thumbsup:

Truste all. :dag::slapen:

Truste Roanna en ieder die nog even langs komt :dag:

Ik ga ook naar mn mandje toe, vind het ook weer mooi geweest voor vandaag.
@Marfran: Als je ook kaarten van het zeeuwse wilt, PB dan even je adres.
@Cyn: Geldt ook voor jou hoor
Slaap lekker meisjes, gurusurus en tot morgen wel weer:kus::dag:

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

goedenacht meiden, ben ik nog even…net thuis eigenlijk…

Na het eten, de deur geverfd, belt schoondochter ze krijgt opa niet te pakken, ik zeg moet je hem helemaal uit laten bellen, 2 minuten later weer schoondochter aan de telefoon, krijg opa nog steeds niet te pakken…ik paps bellen, 3x helemaal uit laten rinkelen…wordt niet opgenomen…ik de buurvrouw gebeld, die naar paps toe met de sleutel…zit paps op de stoel geeft amper antwoord aan de buurvrouw…ikke bellen naar paps zijn huis, krijg de buurvrouw, gaat volgens haar niet goed met hem, hij heeft niet gegeten en zit met zijn broek op zijn enkels op de stoel, heeft de telefoon wel gehoord, maar kon er niet zo snel bijkomen was zijn antwoord…ik zeg ik kom er aan…hubs en ik in de auto…naar paps, kom ik binnen zit hij nog op de stoel, de buurman zijn broeksriem weer vast gemaakt, en hem aangekleed. Ik zeg dit gaat zo niet. 112 gebeld, ambulance voor de deur de ene broeder wil hem meenemen, de ander zegt tegen mij kunt u niet hier een nachtje blijven, alles ziet er goed uit, bloeddruk ect…ik zeg nee dat kan niet, de andere broeder zegt ik neem hem toch mee naar het ziekenhuis, moeten ze daar maar kijken wat er met hem aan de hand is, ik weet het niet…het lijkt niet erg, dus ik zeg dit is niet normaal. Zegt die andere broeder, heeft u meneer al opgegeven voor het verpleeg tehuis ik zeg nee…afijn…paps meegenomen naar het ziekenhuis, een heel resiment aan onderzoeken…door let op

de neuroloog (scan) uitslag de holtes in de hersenen zijn verwijd, kan duiden op druk in de hersenen
chirurg (foto nek, ivm met de val en de pijnklachten die paps ineens aangaf op de ehbo) uitslag spierenkwestie van de val
internist (bloed, longen ect) uitslag…bloed is niet goed hij heeft bloedarmoede, urine is niet goed zit een vorm van ontsteking in, longen niet goed te zien maar vermoeden bestaat dat hij toch een longontsteking heeft.
Cardioloog (aan de hand van het bloedonderzoek, en het hartfilmpje) uitslag hartenzymen die bij een waarde van 0,5 al duiden op een aankomend hartinfarct…mijn vader heeft een waarde van 212…
conclusie na 5 en een half uur op de ehbo gezeten te hebben.

Paps is opgenomen in het ziekenhuis, met een vermoedde longontsteking, blaasontsteking en dan die gekke verontrustende waarde van de hartenzymen, ligt nu aan een bloedtransfusie voor de bloedarmoede, dit in samenhang met die hartenzymen, heeft hij bloed nodig om zijn hart tot rust te laten komen…moest paps achterlaten op de ehbo, zonder dat de internist er nog bij was geweest om het ons te vertellen, de verpleegkundige stuurde ons naar huis, met de mededeling dat het nog uren kon duren, en hij op zeker werd opgenomen. Ben ik net 5 minuten thuis belde de internist toch op om het verhaal nog even uit te leggen aan mij…
Dus nu dit al weer…pffff

al deze combinaties van ziektebeelden, kunnen er voor zorgen dat hij dus helemaal de weg kwijt is…als zijn conditie weer opknapt, zal ook de verwardheid weer verdwijnen, nou eerst zien en dan geloven zo ondertussen…

Meiden ik ga mijn bedje opzoeken…welterusten.

Viva,weer schrikken zeg,en dat de ene broeder hem dan wel mee wil nemen en de andere niet.Jullie krijgen het wel te verduren de laatste tijd,hier gaan jullie zelf ook aan onderdoor,hoop dat er snel een oplossing komt,wens jullie heel veel sterkte.

Bloem,dus je wilt ook onbeschreven kaarten?

:ITALY:Cynthia: 12 juli - Rome!!:ITALY:

Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

good morninkkkkk

nou ja… good, het regent dat het giet en wat een verhaal weer viva!!!

aan de ene kant wel prettig dat hij nou in goede handen is (zou moeten zijn) en dat misschien de verwarring opklaart als alles rustig is… aan de andere kant verontrustend dat het zoveel tegelijk is… pfppfpff
lieve meis, ik zou je zo graag ff een knuffeltje komen geven, dit is allemaal te veel voor 1 persoon, maar ja, je krijgt t nu eenmaal op je bordje en je kunt t niet weigeren… :kus: dan maar

@ trl, hoe voel je je?!

Goedenmorgen op deze druilerige dag…
Ik kreeg gisteravond visite…dus was er niet. Mn ouders kwamen bakkie doen

@Viva: Nu is t dus tijd om de zorg over te geven aan hen die er voor zijn. Jullie hebben er goed aan gedaan om standvastig hierin te zijn! Je vader verdient die zorg, en heeft het nodig.
Jullie kunnen niet de hele dag er voor hem zijn. Als het maar 1 stapje minder met hem gaat, dan zijn jullie er niet. Dat is het nadeel tenslote met zijn ziekte. Nu moeten de dames en heren het maar overnemen.
Ga goed kijken wat voor tehuizen er zijn. Mijn schoonvader kwam in een tehuis waar ze veel deden aan zelf-redzaam-heid. Dus er werd in de huiskamer gekookt. Ze kregen 's avonds gewoon een borreltje, en een lekker hapje enzo. En de huiskamers waren opgesteld met de achtergrond van de mensen: Amsterdams/Indonesisch/Gelovig,… Noem maar op. Dus ze kwamen ook met gelijkgestemden.
Ook deden ze veel met de bewoners… hij was daar minstends zo goed af als thuis…en heeft er ook met plezier gewoont!
Dikke :kus: schat, en ik denk aan jullie, nu jullie zelf nog :wink:

Goedemorgen.

@Viva: Wat een verhaal weer. Het is toch niet geloven en voor de rest sluit ik me bij de woorden van TRL aan. Wanneer krijgen jullie een keer de broodnodige rust? Kijk, die man kan er natuurlijk niets aan doen, dat vooropgesteld, maar hier moet echt een oplossing voor komen. Pffff… en dan zit ik zo af en toe hier te klagen (lees zeuren) over mijn kokkie dat hij nog niet opgenomen wordt. Maarja, met hem heb ik hier thuis verder geen zorgen, omdat hij uiterlijk niet zo ziek is, maar dat is toch heel wat anders dan wat julie steeds mee moeten maken. Lijkt me ook verschrikkelijk! Nou, hopenlijk kom je vandaag wat meer te weten.

Ben je nog wel naar bed geweest dan, gezien je tijd van posten en nu weer online zijn? Of ben je vergeten uit te loggen? Sterkte weer!!:kus:

Andere meiden… :dag:

Viva: jeetje lieve schat, het houdt ook echt niet op met jullie!!! :kus: sterkte!!!

Goeiemorgen!!

Iedereen druk in de weer met de kaarten :wink:
Bloem: 700!!! Jeetje hoe kom je daaaaar nou aan!! :biggrin: Ik zal je snel ook ff wat Alkmaar kaarten sturen!!!
Toos: pb komt eraan :smiley:

Vandaag weer werken, morgen ook… en dan ROMA!!! :biggrin:

x

Goede morgen

Viva - Hou je taai meid, hij is nu even in goede handen :kus:

Roanna - Volgens mij klaag je niet hoor, is toch logisch dat je wel eens wat verteld, het duurt allemaal veel te lang !

Voor allemaal : maak er wat gezelligs van op deze sombere zomerdag !

Jeetje Bloem … 700 … Als dat maar geen overdosis wordt !

Bloem,het gaat wel,qua zwangerschap gaat t wel oke,maar V zit nog steeds in me gedachten,heb hem ‘nog’ niet verteld wat het wordt.Denk ook niet dat hij de telefoon opneemt.
Je wilt dus ook onbeschreven kaarten begrijp ik?

@TRL: Lieverd ik ben mss niet helemaal ‘netjes’ maar waarom zou je het hem vertellen: Wel jouw kind, maar niet jou (en door dit mooie kind vind hij jou niet meer ‘lief’…) Van mij hoorde hij NIETS meer…( en moest ik met mn gevoel in t reine komen, want hem missen is normaal!)

Dank jullie wel meiden, ja ik heb mijn poot stijf gehouden bij de ambulancebroeders…en zie mij gevoel was goed…

Roanna jij zit niet te zeuren, wat een onzin, ik zou als ik jou was ook mijn verhaal hier neerknallen, heel logisch hoor… enne ja ik ben wel even naar bed geweest, maar moest de zorg afbellen ect dus was een heel kort nachtje…

Tlr…ben het helemaal met Beps eens…zou ook niets meer laten horen, als hij wat wil weten kan hij jou bellen, de vraag is dan of je wel het een en ander met hem wil delen…

@Viva: :kus: Rustig aan he wijffie… Nu ff bijtanken, nu KAN je je rust pakken, want voor paps wordt gezorgd