Viva -klinkt goed voor Damber en zo lekker dichtbij, daar heb je meer aan en zij kan ook wel wat afleiding gebruiken.
En wat je vader betreft maakt dat het alleen maar triester, heb het van dichtbij meegemaakt. Kan wel een poosje stilstaan maar nooit beter worden. Nog maar even aankijken dus, maar met jouw inzet en wat medewerking van buitenaf zal er best een oplossing/plaatsing komen als het echt of nog harder nodig is. Veel sterkte!
Viva,leuk voor zussie en spannend natuurlijk
owh spannend!!!
vind damber sowieso meer het oerhollande typ dan met een liefde op afstand…
anyways
@ viva, de dame die dit huisje eerst huurde had ook al vergevorderde alzheimer en is ook verhuisd, niet leuk nee…
maar goed, hij kan beter thuisblijven zolang het nog ‘gaat’
@Bloem: Ze zijn underway hoor. Als je ze niks vind, stuur ze maar door hoor! Eneh… kost niks he! Gewoon een gift van mij, aan jou. :dag:
Blijf wel voor je kijken hoor! En nu ook voor Cyn. :lol:
brilliant!!! me very happy person!!
Goeieavond,
Wat een takkenweer vandaag, bah bah bah.
@Viva: Wat zijn dit toch trieste situaties, ik heb echt met je te doen. Zou dagbehandeling geen optie zijn? Is hij toch onder de mensen, wordt er op hem gelet en kan hij toch voorlopig thuis blijven. Vaak wordt dit als tussenoplossing gebruikt. Wens je sterkte :kus:
@Kaylo: Welkom terug
@Roanna: Goedgekeurd voor de APK vandaag, dat is goed nieuws.
@Toos: Hier ook takkeweer vandaag. :so:
Ja, gelukkig weer door de keuring gekomen. Ik kan in ieder geval weg, nu de andere helft nog! :biggrin:
Zou mooi zijn als dat ook een beetje opschiet, dat wachten op een telefoontje is ook niks he
Gelukkig bellen ze alleen op een donderdag, anders zou ik er gek van worden als nu iedere keer de telefoon zou gaan. Moet er nog bijzeggen, dat toen wij het te horen kregen dat hij moest opereren, ga je ongeveer een schatting maken van wat de arts toen zei en dan was het in mijn gedachte nu allang gedaan, maar helaas het duurt en het duurt maar. :tssk: Maargoed, ik kan me er wel over opwinden, maar helpt toch niets. Dit jaar is gewoon een verloren jaar, maar ach, je hoort en ziet het om je heen… er zijn echt ergere dingen. Toch?
Dat is ook wel zo, er zijn zeker ergere dingen. Eigenlijk zou het moeten zijn zoals in belgie. Moet je onder het mes, agenda erbij en je weet waar je aan toe bent
@Bloem: Wat zoek je voor kaarten?
zo vanavond weer lekker getraind samen met paps en neef hebben voor onzelf getraind op de baan aangezien onze trainer met vakantie is
@ roanna,… dus morgen de telefoon goed in de gaten houden
@ toos ik ‘zoek’ toeristische landschap/ stads kaarten, koninklijk huis, kastelen, paleizen, kerken, ruines, 'map’kaarten (dus met een plattegrond van het land/ streek) etc etc etc…
krijg deze week dus een doos met iets van 700 franse/griekse en amsterdam kaarten… ben errug benieuwd!! hahahaha kan ik aan de slag met fotoke maken en online zetten!
maar mensen vinden vooral mn eigengemaakte kaart erg mooi:
@Toos: Ja, eigenlijk wel ja en nu achteraf hadden we onze verzekering er ook achteraan kunnen laten gaan, maarja dan moet je misschien naar ik weet niet waar heen. Plus dat we toen niet gedacht hebben, dat het zoooo lang zou gaan duren. Ach ja, alle nadelen heb z’n voordelen en andersom. Ha ha. ![]()
@Bloem: Eigenlijk alles dus? Da’s lekker makkeli.
@Bloem: Ohhhhhhh… wat mooi!!! :dag: ![]()
![]()
![]()
@Linda: Goed zeg! Weer helemaal de oude? :dag:
@Roanna: ja gelukkig wel, probeer er wel voor te zorgen om voldoende slaap te krijgen want dat schoot er de laatste tijd nog wel bij in, ga nu effe fwas doen en dan lekker slapen kom zo nog wel effe weer langs voor ik ga slapen
@Bloem: Ziet er mooi uit hoor:thumbsup:![]()
. Heb nog wel wat liggen van het zeeuwse landschap
@ allen: iedereen die van zn ansichtkaarten af wil: wees welcome!!
@ roanna, nee niet alles, geen dieren, geen kinderen, geen reclame kaarten, geen filmsterren… uhmmm ga zo nog maar es door, je wilt niet weten wat er allemaal te koop is en wat mensen willen hebben!! hahahaha
maar goed, ik duik er maar es op tijd in
weet niet hoe laat ik morgen moet beginnen, maar ik gok laat… dus paar uurtjes slaap zou lekker zijn ![]()