Gewoon ik vind kaartjes krijgen ook leuk!! Ik doe ook mee aan postcrossing he
Vind alles leuk!! :biggrin: adres hebben?? ![]()
Geef je adres maar even via PB Cynthia.
Maar wil je ze ongeschreven of maakt het niet uit?
Geschreven please!! ![]()
.nou niet naar het verzorgingstehuis nog, is veel te link
Oei Viva , wat een intriest verhaal, vanwege het verdriet van je vader, is zo goed te begrijpen hĆØ na al die jaren samen geweest te zijn. Maar natuurlijk ook voor jullie , je doet er echt ALLES aan en dan nog met een gevoel van onmacht achterblijven. Je zou jezelf af en toe aan de bank of stoel moeten vast binden om een beetje rust te krijgen , hier dreigt een ernstig instortingsgevaar !
Hoezo te link voor verzorgingstehuis ??
Nee meiden, ik klaag niet over dat mn uren niet aangepast zijn⦠Ze passsen ze niet aan. Nu ben ik dus op mn strepen gaan staan, en werk maar 1/2 dagen, en niet meer dan 3(dan kom ik op 50% werken) Dan nog, als er medici achter staanā¦dan nog plannen ze je gewoon 5 halve dagen in, of 4 van 8 uur⦠Daar klaag ik overā¦
EN daarom(en meer van dit soort gezeik) wil ik er ook weg⦠Gewoon standaart 30 uur en meer inplannen per week⦠En als je zegt dat je dat niet wilt: Je MOET en je moet flexibel zijn⦠:finger:
Kaylo - Jij ook weer terug in de gewone wereld, val niet mee hĆØ !
Roanna - Alles weer goed ![]()
Ben je weer goed van afgekomen gelukkig.
Beps - Daās wel een heeeel lang weekend, niet gek hoor.
@Beps: Ik begrijp je ook wel hoor en je hebt helemaal gelijk. Dit is niet zo als jij en de medici het willen hebben momenteel, dus mag jij inderdaad op je strepen staan. Zijn ze nou helemaal?
@Cyn: Komt in orde. :dag:
zo mensen ff vluchtig bijgelezen en zie me toch een verhalen langskomen
@ viva, kan ff nix anders zeggen dan dat ik echt met jou en de familie te doen heb⦠wat een ellende voor paps en tja, jij moet het opknappen⦠ik weet geen raad, alleen een dikke :kus:
@ roanna, goed nieuws!!
@ beps, weekend :finger:
@ cyn ![]()
ikke kaartjes uit pakistan en afganistan⦠nu ff snel online zetten en eten bij paps en mams
:dag:
Bloemmie: Pakistan en afghanistan!! wat gaaf!!! Ik heb lekker kroatie
lekker puh!!! ![]()
Roanna: thank you!!!
Beps: gelijk heb je!!!
Viva: :kus:
Ikke ff met eten verder. Eet stampot andijvie, dus ga nu ff stampe.
Tot strakkies. ![]()
@cyn: wil je mij jouw adres effe sturen via pb dan zal ik jouw ook een kaartje sturen
Linda: PB!!! :biggrin:
Viva,het houdt ook niet over he bij jullie,wens jullie alle sterkte toe,want is niet makkelijk.Een hele dikke:kus:
Roanna,mooi dat alles goed was in het ziekenhuis.
Cyn,als je me je adres stuurt krijg je van mij ook een kaartje.
Zussie,stilā¦Druk op het werk of druk aan de studie;)
Beps,lekker hoor nu al weekend,geniet er van en laat het werk,maar het werk.
Ik bij paps en mams eten dus ga er weer vandoorā¦
TRL: :biggrin: fijne avond!!
Ik ben weg!!! :dag: fijne avond!
Hoezo te link voor verzorgingstehuis ??
Mijn vader heeft altzheimerā¦om die nu te verkassen uit zijn vertrouwde omgeving, dat doet hem helemaal niet goed, dus daar zijn ze huiverig voorā¦dus eerst even aankijken of dit nu beter gaat, zo niet dan moet hetā¦
@cyn: fijne avond!
Zussie,stilā¦Druk op het werk of druk aan de studie;)
hihihi Damber is druk met vanalles, maar vooral met MSNNenā¦de hele avond klepdoos op schoot, en maar typen of haar leven er vanaf hangtā¦met een dateā¦hihihihihihā¦
nee geen griekse maar een oer hollandseā¦27 jaarā¦wordt op 19 juli vervolgdā¦:slywink:
thnx meiden, voor alle lieve knuffelsā¦ja ik heb geen idee hoe het nu verder gaat, de tijd zal het lerenā¦maar je wordt er wel moe van:thumbsdown:
@Viva: Zolang je nog kan, ga je doorā¦zo ben jij⦠MAAR⦠die klap komt steeds dichterbij hoor⦠En wat dat verplaatsen en alzheimer betreft⦠Het kan echt wel hoor⦠het kan echt! (mn schoonvader is zelfs 3 keer verplaatstā¦) maar ze doen dan een jasje uit! :kus: schat!