TTT deel 94 (100 komt in zicht)

Mk,dat maakt niet uit.Mag ook een mix zijn

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

@TRL: En voor welk geslacht moet het zijn…dat zoekt makkelijker Moewahhahahahaha :lol:

Beps: hahaha jij bent gemeen!!! :wink:

Trl: ben blij dat je weer iets blijer bent :smiley:

ik ga op zoek naar jongens namen…!!!

is mn handtekening nie swattigggggg

ik vind em eigenlijk meer
1…2…3…10!! ik kom!! :biggrin:

Beps,grapjas
Cyn,ja voel me nu wel oke,zal vast nog wel een keer een dipje aankomen hoor,had gisteravond wel zoiets van he jammer dat ik het niet met hem kan delen,en natuurlijk zit het wel in me achterhoofd hoor.

@cyn: hoe heb jij de s*ny camera altijd ingesteld? Op autmoatische opnamen?

Linda: jep… Maar die heb ik nu niet meer he :wink:

ZO ik heb

WEEKENDDDDDDDD

pfff nu al?!?!?!?!

Goedemiddag.

Ik kom ff zeggen… dat alles goed was bij de longarts en ik hoef niet meer terug te komen. Ik had zelfs een hele goede longinhoud, bleek bij de longfunctietest en ook liet hij mij de foto’s van de rongenfoto van toen en nu zien + scan en dat zag er inderdaad beter uit als een paar weken geleden. Ik heb ook geen chronische bronchitus gelukkig. Het was een bacterie met een hele moeilijke naam. Ehuhhhh… Pneunocock of zoiets dergelijks. Wie het weet mag het zeggen, maar kon het niet onthouden. :biggrin:

Kreeg hele goede uitleg en mocht alles mee kijken op zijn beeldscherm. Dat was pas uitleg. :thumbsup: Heel anders dan die cardioloog van mij. :thumbsup: Maargoed, genoeg hierover.

Ik heb alles bijgelezen, dus ben ook weer helemaal bij, maar niets schokkends gelukkig hier.

Ik ga ook meedenken over een naam voor het babykindje (j) van TRL. Denk, denk, denk. :slywink:

Zo, ik ga nu even scooteren. Moet zo af en toe ff de boel draaiende houden toch. :biggrin:

Latersssssss :dag:

JJJJAAAAAHHHHHHH

Maandag om 9 uur ga ik weer beginnen…ohhh heerlijkkkkk
Lekker dagen nietsen…

@Roanna: Mooi dat het goed was. Kan je met een gerust hart(oh nee longen) gaan scooteren…

Hallo meiden, ik weer helemaal bijgelezen, ga eerst aan jullie denken voordat ik zelf weer met de bak ellende aan kom waaien…

nou daar gaan we dan…

Kaylo ook welkom thuis, balen he het weer hier, maar je hebt het toch maar weer even lekker gehad.

Toos…de was in de kast, komt uit het zelfde stenen tijdperk als ik, maar heb bij alle 2 een echo gehad…de 1e omdat ik zo vreselijk beroerd was, bij Damber omdat ze dachten dat het er 2 waren (achteraf was ze er dus ook 1 van 2 bleek )

Roanna, balen hele weg naar zwolle voor 10 magere minuutjes en dan vandaag weer voor jezelf gelukkig goede uitslagen…

Beps balen van de werkgever, ga duimen voor je andere job…en een klote* dag achter de rug…

Tlr…ik denk, denk ja ik denk ook een jongetje, vind je echt zo’n jongens moeder, gelukkig merken wij aan je reacties dat je wat beter in de velletje komt…en ook ik zou niet te snel naar kusa gaan…

Cynnie, wang in 10en…fijne tandarts…beterschap meis…

Filiz in het land van de dromen zonder mussen want die zijn van de hitte omgekomen.

Marion misschien vandaag op de koffie bij Filiz

euhhhh

o ja de bunnies van Bloemmie leuke foto’s…en ik zal voor jou ook nog een paar kaarten jou kant op sturen, als ik er van de week aan denk…en duim ook voor jou solli

Marifran ook weer terug en al de volgende reis weer in de planning, naar de middle of nowhere…

wie o wie ben ik vergeten…??? denk denk denk…

Mk…G. heeft dus een leuke verjaardag gehad, en hij is lief geweest, maar hij is volgens mij altijd lief het kleine mannetje…zijn zus trouwens ook…

Roanna ook nog geholpen met een reisje voor familie…

euhhhhhhh en toen wist ik het niet meer.

O ja Beps hoe gaat het Aiji haar loopsheid…wordt het al wat minder…

en dan nu weer mijn relaas…

gisteren trouwdag van zoon en schoondochter dus gisteravond daar heen even een bloemmetje gebracht…vanochtend naar mijn werk, daar zit ik net, heb net een bak koffie…telefoon…de zuster van de zorg aan de telefoon, paps is weer gevallen, hij heeft 2 en een half uur tussen de kastdeuren in gelegen, bij het verwisselen van ondergoed, dus lag in zijn blote kont…of ik maar weer even wil komen, ik erheen…paps duidelijk van slag…suikerspiegel veeeeeeeeel te hoog, huisarts gebeld, zorgkantoor gebeld…nou niet naar het verzorgingstehuis nog, is veel te link dus thuis de zorgmomenten worden uitgebreid…
van 2x per dag naar 4x per dag, de verpleging komt spuiten, en blijven erbij om te zien of hij zijn medicijnen inneemt en eet. Want daar ligt het probleem hij eet veel te weinig…en hij heeft verdriet, wat hij niet kan uitten…pffffffffffffff…dit sloopt mij echt…dus bij paps de boel weer strak getrokken en boodschappen voor hem gedaan, nu net thuis, met mijn eigen boodschapjes… geen idee waar dit moet eindigen…zo dit was mijn bak ellende weer

Zo, weer terug van rondje om de Maten. Alles weer soepel. :redface:

@Viva: Och meid toch!!! Het houd ook niet op he? Is toch ook weer wat. Ja, hier moeten echt maatregelelen voor getroffen worden hoor, dit kan toch zo niet langer. Dit houd geen normaal mens vol, hoe graag je het ook wilt. Nou sterkte er weer mee hoor. Pffff… word er ook helemaal verdrietig van.

@Cynthia: Oh, wat kan dat irritant pijn doen he? Ik heb het weleens gehad na een verdoving in de mond en dan had ik onopgemerkt op mijn wang zitten bijten en als dan de verdoving uitgewerkt is…oei, oei, pijn!!! Heeft weer even zijn tijd nodig om te helen. :wink:

@Kaylo: Welkom terug meid. Heerlijk weer toch? :zon: Kom je weer lekker mee kakelen toch?

@Beps: Nu al weekend? En maar klagen dat je uren niet aangepast zijn, maar wel al nu weekend. Bofkont! Het is je gegunt hoor! :wink:

@Marifran: Leuk op de kids aan het passen. Die zullen je wel gemist hebben, maar gelukkig kom je altijd weer teug van je reis en dat scheelt.

@Viva: Wanneer komt jullie zoon nu ook eigenlijk weer thuis? Is toch deze maand al?

Roanna 27 juli verwachten wij hem, dus nog 18 dagen…aftellen dus!!!

Oeps…vergeten:

@Kaylo: Welkom terug…Al ben jij er vast niet blij mee(zo te lezen!)

Roanna: goed nieuws voor jou!!!
Viva: het schiet al lekker op!!!
Beps: aso :wink: Nee hoor het is je gegunt!! ik werk na vrijdag 6 dagen niet :biggrin:

Jullie zijn allemaal massaal bloemmie kaartjes aan het sturen, en ik dan?!?! :wink: :frowning:

Oh spannend Viva. Toch ook nog even wat leuks om naar uit te kijken Heerlijk meid! :thumbsup: Is het achteraf toch best nog snel gegaan hoor!

@Cynthia: Wat voor kaartjes spaar jij dan? Ik stuur er zo een paar hoor.