TTT deel 94 (100 komt in zicht)

@Toos: :dag: Ik had je daarnet nog niet gezien ( gelezen). Zo, dus jij ook weer klaar met kleding voor deze zomer hier in Nederland. Nu maar hopen dat het nog een bietje weer wordt. Anders misschien toch nog een weekje in September naar ADR? :zon02: :unibrow:

@Roanna: Vind het toch wel knap hoor om iets voor een ander uit te zoeken terwijl je zelf niet kan
@Bloem: Heb het mee gekregen dat je mijn kaartje hebt gekregen. Zag de foto op je site:tongue:. Wel een leuke hobby hoor al die kaartjes overal vandaan

@Toos en Bloem: Nou, ik vind het juist heel leuk om dat te doen, al is het inderdaad dit keer nog niet voor ons zelf, maar denk dan weer … ach wie weet dit jaar nog. En als niet… heb me er echt al bij neergelegd en we zien het wel.

Trl - Je hebt jezelf en iedereen laten verrassen! Je was al zo stil voordat ik weg ging, dat was dus de reden.
Je bent nu erg verdrietig, snappen we best. Eigenlijk denk ik dat het best goed gaat komen omdat ik gevoelsmatig weet dat je heel veel van kinderen houd. Was me al opgevallen toen met de oppaskinderen.
Dat is het allerbelangrijkste op het moment dat je voor je kindje opkomt en vecht, als je daar je energie in propt gaat die eikel vanzelf naar de achtergrond (sorry hoor, persoonlijke mening, maar ik laat het toch maar staan) Hij is je tranen niet waard!

En laat de mensen toch l*llen joh, ze zijn niet wijzer en uiteindelijk hebben ze zelf gewoon geluk gehad! Volgens mij hebben we allemaal wel eens risico gelopen, toch ?:redface:, en gewoon geluk gehad.

Vanavond pretecho, ben ook benieuwd. Sterkte hè, het komt goed en zorg goed voor jezelf.

@Roanna: Heb wel gekeken om in sept nog een weekje ADR te boeken. Ik weet niet of het op mn werk zou kunnen en hoeveel dagen ik nog heb. Heb tenslotte in januari ook al 2 weken vakantie gehad

Roanna , ja zoeken is ook leuk en je moet toch op de hoogte blijven !!

Toos, leuk hè al die kaarten (heb er al 33), dan kom je toch ook, je hoeft er niet persee 5 te versturen, 2 kan ook. Maar het is wel een beetje verslavend hoor, dus weet waar je aan begint.

tis mega verslavend… ik krijg deze week nog een hele lading kaarten binnen die ik aangekocht heb en dan stop ik er echt mee!!! ga nix meer kopen (denk ik :wink: ) hahahaha

@ toos ja joh, gewoon nog een weekje :wink:
@ roanna vind t ook altijd leuk reisjes uitzoeken!!

Marifran,allereerst welkom terug.En de volgende reis alweer gepland,maar waar dat is ik heb geen idee.

Ik net terug van de pretecho en het was echt pret,wat een man zeg,overdag is hij verloskundige en s’avonds doet hij dit er dus bij thuis,en wat een huis zeg poe…Had het al wel gehoord van me broer,want die was er 7 jaar geleden ook geweest en me collega vorige week ook.En ja nu zijn jullie natuurlijk heel nieuwsgierig wat het gaat worden,hahahaha,maar dat hou ik nog even als een verrassing:biggrin:.Wel leuk om het te zien alles was ok en heb ook een dvd meegekregen en 9 foto’s!!!

Nou, ik zit stiekum ook hier en daar te kijken hoor, met als datum zo tussen de 20 en 25 september. Erg he? :lol:

Ik zelf hoef geen kaarten, maar vind het altijd wel leuk als ik kaarten mag sturen, al is dat de laatste jaren ook wel wat minder geworden als je zo vaak op vakantie gaat. :vak02: Dan weten ze het vaak al wel waar je zit enzo. Hi, hi.

Roanna,dat was zeker de moeite niet om mee te gaan en dan nog zo’n eind ervoor reizen,als het vroeger was geweest had je nog ff de stad in kunnen gaan.

@TRL: Oh gaaaaaaaaaaafff!!!. Maar wou jij het wel weten dan en weet je het nu ook dan? Nee, je hoeft het mij niet te zeggen hoor. :so: :wink: Ha, ha.

okey…
de poll is geopend!! hahahah

ik denk een jongetje!!!

wanneer ben je uitgerekend?

Ik gok het ook op een jongetje. :biggrin:

@Marifran: Leuke bikini op die andere topic. Foto van jezelf toevallig op je laatste vakantie gemaakt? :crybaby:

TRL - Leuke avond gehad, slimme jongen die verloskundige. Hebben we hier ook , een man, was eerst even wennen , maar hij is hartstikke populair nu.

Nee hoor, weet zeker dat het een meisje wordt !!! Een hele knappe, met mooie zwarte haartjes.

Roanna,ja ik weet het nu wel,zat nog wel te twijfelen of ik het wilde weten,maar ja toch maar gedaan en geen spijt van.

Bloem,ben 6 december uitgerekend,maar het kindje groeit tegen de klippen op en de verloskundige dacht dat het wel een paar dagen eerder zou kunnen komen.

De 15de moet ik weer voor controle naar me eigen verloskundige en de 18de heb ik dan 20 weken echo.

Ik ben het met Marifran eens, het wordt een heel mooi meisje.
@Trl: Voel je het trouwens al bewegen?

Ja dat wel en met van die grote mooie bruine ogen, maar denk toch een jongetje. Net als die van mij kids. ha, ha.

@TRL: Is het er wel 1? Niet een meerling, zodat we verder kunnen met gokje wagen? :slight_smile:

Toch maar mooi dat het tegenwoordig allemaal zo kan. Bij de oudste was het luisteren naar het hartje met een toeter op je buik, bij de jongste kon ik meeluisteren. Enne echo’s, daar deden ze niet aan behalve als ze vermoedde dat er wat mis was

@TRL: Oh, een sinterklaaskindje misschien wel. Meid,… spannend. Nu lekker gaan genieten hoor! :kus: