TTT deel 94 (100 komt in zicht)

@ roanna en jij offert je graag op he?! :wink: wat een gedoe in t ziekenhuis, maar ja, beter dan dat je kokkie er woont, das ook niet goed… je kan maar beter snel wegwezen… ik snap t wel, jij had je koffie nog niet eens op :unibrow:

enneuhmm weet niet of ik je poststukken kan vinden tussen alle kaarten :wink:

@Roanna: Geen vrij, gewoon gewerkt… Morgen ook, en dan weekend. Dit is dus precies 1 van de problemen bij de werkgever waar ik nu zit. Ik zeg A lijkt me het beste om weer bij te tanken, zij doen gewoon Z… luisteren niet, doen hun eigen ding. Ik werk dus deze week ma-di-woe. en dan weekend. Volgende week ook geloof ik…tenminste dat hebben ze gezegt…
Ik wacht het af, want daar is niets zoals je verwacht…(duimen dat het goed gaat bij de nieuwe baas…)

@Beps: Oh, dan had ik het verkeerd gelezen zeker. Pffff… dus het bevalt niet meer daarzo? Ik ga natuurlijk voor je duimen voor dat andere baantje. :wink: Zeker weten.!!!

@Bloem: Och ja, ik vind het zelf ook altijd wel fijn als hij ook met mij meegaat. Wij zijn eigenlijk net zo’n siamese tweeling. :wink: Follow de leader. :wink:

Morgenochten mag ik weer een halve ochtend in het ZH zitten Gelukkig hier in de buurt (nouja?) en alleen voor controle maar wel 3 dingen achter elkaar. Eerst longfoto maken, dan longfunctie test doen en als laatste even naar de longarts. Hopen maar dat alles nu weer goed is. Ik merk er gelukkig niets meer van.

Nou, mijn schoonzus is gekomen. Doeiiiiiii.:wink:

@ roanna gelukkig alles in 1 x succes morgen en nu met zoeken!

@ beps, zie ik was nie de enige die dacht dat je ma-woe-vrij moest :stuck_out_tongue:

http://photos-a.ak.facebook.com/photos-ak-snc1/v261/230/19/519081973/n519081973_1089272_4668.jpg

http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-snc1/v261/230/19/519081973/n519081973_1089274_5398.jpg

haha, ik dacht t zelf ook, tot de planning kwam…kl-te baas… pfffff
En dan die foto’s!!! Rare Bunnies… hihihihihihihihihihihihi

Oh, en Roanna, hier al net zo een stel. Zelfs de schapjes doen we altijd saampjes. Bij de Ju-bo vragen ze zelfs of hij ziek is als ik eens alleen kom :lol:

hihi
samen boodschappen doen… een uitje! ik baal altijd vreselijk als ik zelf de zooi moet meezeulen :stuck_out_tongue: hihi… maar ach, elk nadeel heb zn voordeel he?

:lol::lol: Wat een funny bunny 's toch, zijn ze al bij de geanacoloog geweest, Volgens mij laat Kaatje zich op haar kop zitten of is het andersom ?

Hallo allemaal , ben sinds zondag weer thuis, kan nog niet erg op gang komen en nog veel te doen.

Is hier veel gebeurd de laatste tijd op WW, heb af en toe gekeken, maar eigenlijk te druk om te reageren. De kaartjes en de website kosten al zo veel tijd.

Volgens mij zijn er een aantal met vakantie en anderen druk met werk en
Viva, wat heb jij veel gedaan de laatste tijd, wat een energie!!

Ja, wij gelukkig ook veel dezelfde interesses, maar goed ook, anders kun je nooit 2 maanden op een paar vierkante meter wonen

Roanna, nog niet veel opgeschoten met Kokkie begrijp ik, waardeloos, nu elke week ziekenhuis, lijkt zo zinloos dan. Hoop dat de oproep snel komt, dit is voor niemand goed, laat de stroomversnelling maar op gang komen. Sterkte meis!

Nu vakantie zoeken voor schoonzus, blijft leuk werk hè, hoopt dat het lukt voor haar, maar ja…

@ marifran welkom terug!!!
ja kootje is geholpen maar bij kaartje spelen de hormonen en tis juist dat Kaatje kootje volledig domineerd! al zou je dat aan de foto niet zeggen

hebbie t lekker gehad? veel gezien? veel gedaan? kaartje verstuurd enzo? waar gaat de volgende reis naar toe :wink:

Toos ook weer terug en lekker genoten, valt niet mee hier … met dat pieteweer.
Heb wel 6 a 8 machines gedraaid en alles in de droogtrommel balen is dat. Jij alleen maar 2 koffers, dat scheelt wel hoor !

Heel ver weg Bloem, 2 dagen vliegen of zoiets.

owhhh nice… doe ze de groeten in de stille zuidzee…
dan wil ik wel een kaartje trouwens :wink:

Ha, ha, geloof nooit dat ze daar kaartjes hebben, we gaan naar de Kei eilanden en Tanimbar, komen geen of nauwelijks toeristen.

Goeieavond,
Vandaag lekker rustig aan gedaan. Vanmiddag was het droog, dus wezen shoppen en ben goed geslaagd, leuke dingen gekocht voor de zomer en najaar. Ik kon voor we naar turkije gingen niks leuks vinden, nou maar hopen dat we nog een beetje mooi weer krijgen.
@Viva: Het houdt niet op he, je moet die murphy en zn hele familie de deur uitgooien. Ik hoop voor je dat paps snel een plekje in een verzorgingshuis krijgt. Het is niet leuk, maar soms moet je een keuze maken omdat het gewoon niet anders kan. Een dikke :kus:
@Trl: Hoe was de pretecho? Zou je willen weten wat het wordt? Denk ook niet dat het verstandig is om in het najaar naar Kusa te gaan. Je kunt beter om jezelf en je kindje denken en proberen te genieten van je zwangerschap.
@Beps: Hoop dat het lukt met een nieuwe baan. Het is bij ons niet anders, als je A vraagt, doen ze B. Ik zou ook wel wat anders willen. Werk waar je minder met ellende te maken hebt. Maar aan de andere kant, er is overal wel wat en is het nu dichtbij. Ben er voor mezelf nog niet uit.
@Roanna: Voor 10 minuten een eind reizen naar een ziekenhuis. Balen hoor. Vaak zijn het gewoon van die procedures en staan ze er niet bij stil dat je van verder weg komt. Morgen voor jezelf ook weer een rondje ZH, gelukkig geen klachten meer, moet je vooral zo houden hoor
@Bloem::dag:, alles goed daar?

@Marifran: Welkom terug. Goed naar je zin gehad? Las ergens dat je in Benicasim bent geweest, leuk plaatsje he. Zijn daar twee keer geweest, weet niet meer precies hoe het hotel heette. Was iets met orange. Valt niet mee om in dit herfstachtige weer terug te komen he en de draad weer op te pakken

Hoi Marifran. Welkom thuis. Heb je zo nu en dan een bietje gevolgd. Jullie dus ook al zo’n harmonieus stel. Hi, hi. Zo te lezen, hebben jullie het weer gaaf gehad. Heerlijk zeg! Nu weer wachten op de volgende reis, al heb ik daar nog nooit van gehoord, maarja ben dan ook nooit verder geweest dan Turkije, Portugal en Spanje. :rolleyes:

@Bloem: Oh, so cute weer die foto van jou kleintjes. (kneintjes)

@Beps: Oh, hier the same. Als ik om welke reden dan ook een keer de lotto kom inleveren, vragen ze ook waar “meneer” is. Wij doen ook… bijna… alles saampies en vinden dat nog steeds gezelli.

Zo, heb me schoonzus (en haar zus) even op weg geholpen. Ze wist ongeveer al wat ze wou, dus was niet zo moeilijk. Ze gaan op 8 september, 10 dagen met de bus naar Calella in een hotel met VP voor net € 250 p.p. incl. verz. royal class enz. Zijn daar al vaker geweest, dus dat scheelt. Is trouwens hetzelfde hotel waar wij eigenlijk naar toe zouden in Juni j.l.

@ marifran… waar ga je naartoe!!! en tuuuuurlijk hebben ze daar ansichtkaarten… als er een vliegtuig kan komen
@ toos, ja hoor, alles wel goed… weet niet of je het meegekregen had, maar je kaart prijkt mooi om mn wand

die wand is overigens bijna vol… denk dat ik van de keuken maar naar de gang ga verplaatsen… of verhuizen, kan natuurlijk ook!

@ roanna nou das snel gedaan dan! nette prijs ook… zucht… vervelend he?! geen vakantie… :frowning: