TTT deel 94 (100 komt in zicht)

@Viva: Dat bedoelde ik dus!! Neem nu ook de tijd voor jullie he!!! Want jullie mogen nog wat langer genieten(tenminste, uiteindleijk weer genieten zeg maar…) Dus houd de druk op het verzorgingstehuis…

ik ga er vandoor me omkleden, opmaken en dan richting tankstation en dan door naar mijn werk fijne dag allemaal

pff het is hier zooo benauwd…
zweet me rot…

hier niet benauwd, wel nat…klam…blehhhhhhhhhhh wat een kl*ten weer zeg…

Linda : ook weer terug van een gezellig weekendje met de familie, nu weer aan het werk
Roanna : sterkte vanmiddag in het ZH
Viva : dat is nou weer schrikken he, probeer echt zsm een verzorgingshuis te regelen dat is zo veel beter voor iedereen.Ik vond het voor mijn moeder ook echt verschrikkelijk in het begin maar soms als ik nu kom heeft ze niet eens tijd voor me en de medebewoners zijn echt haar beste vriendinnen, ze zou er voor geen goud meer weg willen. ik hoop dat dat voor je vader ook gaat gelden. Je moet ook aan je eigen gezinnetje denken hoor, sterkte:kus:
Toos : nog lekker een weekje vrij met dit "stralende"weer, ik snap dat je heimwee hebt, IK WIL HIER OOK WEG:unibrow:
Rest iedereen werkse of een fijne vrije dag

Pfff ik ook geen zin meer.En wil ook WEG…

Ga dan gewoon weg!!
Is toch ook nodig nu, nu is t paps

Trl : saampies gaan ??? :stuck_out_tongue:

Goede middag iedereen.
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
We hebben een hele gezellige dag gehad. G. straalde de hele dag en hij was zo lief. Volgens mij had hij echt door dat het allemaal om hem draaide.
's Morgens, 's middags en 's avonds visite, maar wel heel gezellig allemaal en hij is goed verwend.

@viva
Wat vreselijk allemaal weer. Je heb zelf geen rust en continu zorgen wat er allemaal weer kan gebeuren. Ik hoop dat het lukt om snel een plaatsje voor hem te vinden :kus:

@beps
Spannend hoor, maar nog even geduld hebben. Ik hoop dat je wordt aangenomen!!

Roanna,al terug van het ziekenhuis hoe is het gegaan?
Raak,helaas kan ik niet weg van me werk collega’s zijn/gaan op vakantie.Normaal heb ik wel weer een vakantie op naar uit te kijken ga dan altijd in oktober maar dat zal er niet meer inzitten.Heb er nog aan zitten denken om in september een weekje te gaan naar Kusadasi,maar denk niet dat dat een goed idee is:frown:
Mk,leuke verjaardag gehad en G lekker verwend.

ik vanavond pretecho ben.Vandaag op het werk gevraagd wat het scheelt als ik minder ga werken en ja dat moet ik ff overdenken.Anders toch maar gewoon de 36 uur aanhouden.

Tlr…pretecho…let us know??? spannend…

Zo ik weet thuis, even langs de kapper geweest mega kort koppie, geen zin en tijd om lang voor de spiegel te klooien … ik heb wel wat beters te doen…

huis weer glad, nu de was nog…

ola ikke ook weer thuis
@ trl reken ook ff mee wat je daarvoor extra aan opvang kwijt bent :wink: ik zou idd niet naar kusadasi gaan, maar aan de andere kant… waarom niet elders heen? hoor dat creta erg leuk is :unibrow:
@ viva, meid meid meid meid… ppfffff mag het een onsje meer zijn?! hoooo stop genoeg!!!
:kus:

de rest… ikke leeg… mot maar es op tijd naar bed denk ik

@ linda: bedankt voor je kaartje :wink:

daag dames…

hıer ff snel een berıchtje van mıj…
ık heb nıet bıjgelezen…solly…!! maar hoop dat het met ıedereen goed gaat…!!
tı hıer zo snık heet…pff…alle mussen zıjn al dood denk ık…door de val van het dak…hıhı…

hıer ıs alles voor de rest goed…nog nıet veel gedaan…alles uıtgepakt…en askım zn was weg gewerkt…

nu ff snel boodschappen…

kom snel langs voor een actıever berıcht…!!

doeıdoeı…xx

@ filiz, hey wat leuk!!! alles goed gegaan met vlucht en overgewicht enzo? moest je veel bijbetalen?

Filiz,leuk dat je ff langskomt en fijn om te horen dat alles goed gaat.
Bloem,Kreta ben ik al eens geweest en vond ik niet zo,en ja Kusadasi blijft toch trekken hoor,vind het een leuke plaats dus dan maar even niet en misschien volgend jaar weer.

@ trl ja :wink: ik ken t :wink:

Of over 2 jr ofzo… Trl, als de storm iets minder is. Niet slim om volgend jaar naar Kusa te gaan, met je frutsel… naar waar hij woont… Nu even rustig… Ik vond Bodrum ook leuk…(Ofzo…)

ja ach… makkelijk praten :wink: ik snap t helemaal!

ppfff ik zweet me weer een ongeluk. wat een raar weer zeg

Goedenavond.

Zijn d’r weer, dus niet weglopen. :lol:

Nou, dit was echt helemaal k*t hoor. Op de kaart stond longtherapie van 15.30 uur tot 16.30 uur. Ik dus mee he, voor de gezelligheid (ahum) en laat kokkie natuurlijk alleen daar naar binnen. Met nog 3 van die oude taarten. hi hi. Ik zeg, dan wacht ik op de BG in het restaurant en zie je wel weer met een uur. Nou meiden, zat amper aan de koffie en een tijdschrift te lezen, komt hij er al weer aan. Duurde het nog geen 10 minuten. Alles was goed, gaat zoals het moet gaan en stond zo weer buiten op de gang. Zijn wij daarvoor dus een uur heen en een uur weer terug voor 10 minuten, in de weer geweest :smirk:

Over 2 weken terug komen, indien nog niet geopereerd en kokkie zei dat hij dan wel alleen gaat. Nou, hij weet de weg nu, dus dat doet ie maar dan.

Alles verder bijgelezen, maar was niet zoveel gelukkig.

Leuk Filiz even langs geweest.

@TRL: Lijkt mij ook niet zo’n goed idee, om met je kleine hummeltje daar heen te gaan. Dan zou ik ook ( als je dan niet een keer naar een ander land wilt) ook niet daar heen gaan, maar naar elders in Turkije. Maargoed, dat moet je natuurlijk wel allemaal zelf weten he! :kus:

@Bloem: Hou je BB in de gaten van de week. :wink:

@Beps: Hoe was je dagje vrij? Lekker echt niets gedaan?

@MK: Oh mooi zeg dat de verjaardag van G. geslaagd was.

En toen was ik het even kwijt.

Mijn schoonzusje komt zo even hier om samen met mij op het net te zoeken voor een reisje naar Spanje in September. Nee niet voor ons, :hihi: maar voor haar en haar familie. Ik ga haar alleen even helpen zoeken, omdat zij niet kan computeren.