TTT deel 94 (100 komt in zicht)

ik ga ook afsluiten en naar bedje toe!
klok van de buren heeft alweer 12h geslagen

:ITALY:Cynthia: 12 juli - Rome!!:ITALY:

Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Roanna,vandaag naar ziekenhuis,sterkte.
Beps,morgen de sollicitatie of was dat vandaag?
Marion,kan niet zonder ons en ook ff langs geweest.En al plannen op Filiz op te zoeken?
Bloem,weer laat geworden.
Toos,wil weer terug.

Fijne dag allemaal

Goedenmorgen…
Ik al weer een tijdje wakker, maar eerst bakkie gedaan met hubbie!

@TRL: Geen idee wanneer weer soll-gesprek. Nog niets van gehoord! Ik krijg eerst een mail, dan een telefoontje. Als dat goed is, en ik voor een 2de gesprek word uitgenodigd ben ik aangenomen. Maar nu dus ff afwachten. Kon nog wel 1-2 wkn duren zei het uzb

Geen verdere plannen voor vandaag.

Beps,dus nog even afwachten,zal blijven duimen

goooooooood mornink!!

me happy
de ban is weer opgeheven!! jippiieeeee ik kan mn digitale sociale leven weer verder leven :stuck_out_tongue:

nou kinders: allemaal een mooie dag!!
iedereen gezond en vrolijk en zonder ongelukken door de dag :dag: ikke ga weer naar mn favoriete plekje: work! :wink:

Goedemorgen.

Onder het genot van een kopje koffie ff bijlezen, maar daar was ik zo mee klaar. :wink:

Iedereen weer een fijne dag op het werk :disgust: of thuis.
Verder heb ik momenteel ook niets te melden, want het meeste had ik gister al verteld. :wink:

@Bloem: Poeh hee dan… weer een blok van je been af, dat je er weer op mag. Hi, hi.

Laterssssssss

goedemorgen allemaal, ikke ga even lekker douchen tot straks

goedemorgen meiden, uit een super nat den haag

ik al weer een uurtje ruim aan het werk…

gisteravond stukje geverft in de hal…ben aan het opruimen…

TELEFOON, buurvrouw van paps, paps is gevallen en lag voor de deur, toen de verpleegster kwam om zijn schoen uit te trekken…
Damber en ik ernaar toe, 1 dag medicijnen vergeten…niet genoeg gegeten…dus volgens mij een hypo…pfff hij gaat fijn…vandaag maar gaan bellen hoe en wat, voor een verzorgingstehuis…het is niet anders, zo kan het niet…

heb bijgelezen, dode hamster, terug naar het ziekenhuis, wachten op solli…marion ook langs geweest, maar het blijft allemaal niet echt goed hangen bij mij…op dit moment.

Hoeveel kan een mens voor zijn kiezen krijgen??

@Viva: sterkte met je vader!

Voordat ik aan mij 2 bakkie begin zo…Viva… is ook weer wat! Nu dat weer. Zoals jij het verteld, moet het haast dat zijn. Kijk, als hij het zelf niet goed kan bijhouden is hulp inderdaad geboden, voordat ze 'm ook bewusteloos vinden.

Hoeveel kan een mens voor zijn kiezen krijgen? Inderdaad Viva… heel veel… maar het moet een keer stoppen, maar dat hebben we niet in de hand. Hopenlijk kun je weer samen met de instanties die hier over gaan, een oplossing vinden, want dit kan niet zo. Zo hebben jullie ook geen moment van rust. Meid toch!!!:kus:

Niets erg, dat er nu even niets blijft hangen hoor. Neem je niets kwalijk. Je hebt zelf genoeg aan je hoofd en… wil je het kwijt… dan weet je ons te vinden.

Sterkte ermee.

@Linda: Goedemorgen. Niet werken of later beginnen?

heb zo ondertussen het gevoel dat het zwaard van Damokles boven mijn hoofd hangt…pfffffffffff.
en gelukkig is hij niet zo eigenwijs hoor …

@Viva: Ja, maar dat gevoel heb ik nu soms ook. Vooral dit jaar, maar we slaan ons er wel doorheen. Wat moet je anders? In ons geval denk ik dan ook weer… er zijn veel ergere dingen. Wij moeten verder. Niet bij de pakken neer gaan zitten.

Hou je haaks meid!

@roanna: moet om 13 uur beginnen tot 21 uur

Lieve Viva
Ik begrijp dat je dit niet wilt voor je vader, maar ik denk dat het wel goed is. De druk van zijn verzorging zou niet op jullie moeten rusten. Jullie hebben al genoeg te verduren…
Ik denk aan jullie, en hoop dat het met paps goed komt! Dikke :kus:

Viva,:kus:

meiden, paps gebelt…is niet echt vrolijk, vind dat het een storm in een glas water is…maar beseft totaal niet waar hij mij mee opzadeld.

Heb de huisarts gebeld, voor persoonlijke alarmering…via een machtiging…
ga straks bellen naar hoe en wat te doen voor verzorgingstehuis…

@Viva: Dus toch een bietje eigenwies? Maar ik vind jou idee hierover goed. Probeer dat maar.

Meiden ik ga, want ik ga iets eerder beginnen, omdat ik ook eerder van het werk weg mag, om met Kokkie mee te gaan naar de longtherapie in Zwolle. Ben zijn gezelschapdame, zeg maar. :slight_smile:

Fijne dag iedereen verder nog. :kus: Iedereen.

@roann: werk ze, succes in het ziekenhuis!