TTT deel 94 (100 komt in zicht)

@roanna: zijn zaterrdag en zondag wezen zwemmen, heb zaterdag nog gewinkeld in veray met vier neven daarna zijn we gaan zwemmen rest ging hele dag zwemmen, gistermorgen eerst huifkartocht en daarna weer zwemmen, uiteten geweest, gebowld

Volgend jaar mag ik organiseren samen met een tante

Zit even naar omroep Max te kijken en zie dat Transav** de minste beenruimte heeft. Onder de norm zelfs. Ark*fly was op een na de beste, maarja daar zit je vaak ook langer in. . :stuck_out_tongue: Had ik niet verwacht!

@Linda: Oh, wel gezellig dan. Weet je al wat je zal gaan doen dan?

@Roanna: Nee ben niet wezen cocktailheffen met Kaylo. Eerste week vooral cocktails, weet niet wat ze er door deden maar kon er niet zoveel van op. Een keer voor het eten al flink in de olie, schoonzus was net zo ver als ik en maakte een uitglijder op haar hakken, lagen slap van het lachen in de schaal met, hoe kan het ook anders, kip. tweede week amaretto/cola of alleen amaretto. In turkije ging het redelijk goed met mn pols, heb er nu toch weer last van. Toch niet hard getraint denk ik

@roanna: ideeen genoeg

Vind ook dat transa*ia weinig beenruimte heeft, ik ben niet lang en kon ook mn benen niet kwijt. Arke heeft inderdaad veel beenruimte maar vliegtuigen zijn ook groter en je weet van te voren niet hoe lang je erin moet blijven zitten
@Linda: Klinkt als een gezellig familieweekend

@Toos: Oh, dat was weer lache, giere, brullen dus. :unibrow:

Verder heb ik gelukkig nergens last van de beenruimte vanwege mijn lengte. :smiley: Zelfs bij On*r niet! Ha, ha.

@ toos, ja tis een crime naar turkije te versturen
@ linda, en al plannen voor volgend jaar?!
@ roanna, hier waait t flink

tis idd net herfst!! wilde weer es een x vroeg naar bed, maar gaat denk ik weeeer niet lukken :wink:

Here the same Bloem. Ook harde wind. :storm:

Ik wou er ook eens op tijd in. In ieder geval tegen elven. Maargoed, dat zeg ik ook wel vaker. Pffff… :slight_smile:

Goed avond meiden :dag:
Waait het hard in Nederland???

@bloem: ik heb wel plannen/ideeen voor volgend jaar, samen met een tante organiseren dat gaat wel goed komen

Hey Marion. :dag: Waaien hier? Nee hoor. Bietje harde wind, weet je wel. :stuck_out_tongue:

Hoe gaat tie daar? Hoe vind J. het?

@ marion joehoooeee ga es naar de bar!!! mannen… erhm ik bedoel mensen kijken!!!

al was t alleen maar omdat ik dat niet kan :frowning: :biggrin:

@Bloem
Waar dacht je dat we mee bezig waren, we moeten ze van ons af slaan hier. Hebben vanaf vandaag security :wink:

@marion: hoe is 't daar?

@Marion: :lol: Dat zal!

Maargoed, ik ga naar bed. Nog ff een poosje tv kijken.

@Marion: Proost en neem er nog een van mij. Hele fijne voortzetting van je vakantie nog.

De rest… weltrusten en tot morgen. :dag::slapen:

@ marion ikke nie jaloers… neeeeeeeeeee helemaaaaaaaaaaaal niet!!

@roanna: weltrusten en tot morgen!