TTT deel 94 (100 komt in zicht)

JAAAA Aandacht en VEEL!!!
Heerlijk is dat(zo af en toe…)

@Bloemmie & Roanna: :dag: voor jullie ook hoor… :tongue:

@beps: weekend was echt super, ja gelukkig ben ik weer opgeknapt alleen nog beetje moe van t weekend, net maar begonnen met wassen en huis op orde krijgen

@Linda: Oh, klinkt weer goed!

Hier zit er weer een met de pijp in de mond en klem op de neus. :crybaby: :redface:

Morgenmiddag even weer Zwolle voor de controle van/voor dat ding en zeggen er gelijk even bij, dat we niet van plan zijn om iedere keer voor 1 uurtje per week naar Zwolle te komen. Zorgen ze maar dat het hier kan.

@ roanna zo is het… benzine is tegenwoordig toch gratis!

@ linda, en heb je een leuk weekend gehad?

@Bloem: En wat dacht je van parkeergeld dan? :wink: Gaan trouwens goedkoper met de trein.

Benzine gratis? Nou, de eerste € 500 moeten we echt wel zelf betalen, maarja , maak nie uit. Is weer voor een goed doel. :biggrin:

Oh, ik heb MAIL :unibrow: van een bekende. Even lezen.

Ohhh dat is ook zo irri Roanna: Komt u maar ‘even’ op controle, 5 min later sta je buiten,… 4 uur naar ze grote…Ik moest naar Amsterdam, eerst bloed prikken 2 wkn later voor controle… in totaal 6 uur reizen, en wachten bij t lab. Kan het niet in Bussum(later Lelystad) nee die hanteren andere waarden…en dus in 2 wkn 2 keer op en neer, trein, metro, en fiets… Alles ziet er prima uit, tot over een half jaar…PFFFFF GGRRRRRR …

snappie nou waarom ik zo’n hekel aan doccie heb?! en ik zou eigenlijk elke paar weken moeten… owh ja, moet nog steeds mn viezemientjes spuit halen… maar ja Huisarts op vakantie…

Ben het helemaal met jullie eens. Heb dit jaar al vaak genoeg die ZHen van binnen gezien. Morgen dus weer en dan woensdag weer voor mezelf voor die longinfectiecontrole. :angry:

Alleen voor kokkie heb ik het nog wel over, maarja daar mogen we weer op wachten. :thumbsdown:

Leuk mailtje trouwens. :lol:

@Linda: Vertel even… wat hebben jullie zoal gedaan het weekend? Ben je ook nog wezen zwemmen in hun tropisch bad?

@ roanna, ja daarom kun je maar beter zorgen dat je gezond blijft!! :smiley: al was t alleen maar vanwege die rot-kastje-muur-ziekenhuizen en je eigen bijdrage voor de ziektenkosten! hhahaha :stuck_out_tongue:

@Bloem: Wat je zegt! :retard: Ik heb voor ons beide al de € 150 p.p. eigen bijdrage moeten betalen voor dit jaar en de vervoerskosten naar Zwolle.v.v. daarvan moeten we ook de eerste € 500 zelf betalen.

Maarja, het zij zo. As ge maor leut het. :dag:

Goeieavond,
@Mk + fam: Gefeliciteerd met G’s verjaardaghttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/2016.gif.
@Roanna: Het heen en weer naar ziekenhuizen, kost veel tijd en energie. Wat moet dat moet he. Hoe is het met kokkie’s trainen?
@Beps: Hoe is het met je maag? Hoop dat het inmiddels wel beter gaat
@Viva: Stopknopje kapot? Ken het maar al te goed, die van mij blijft zelfs na 1.5 jaar nog steeds met regelmaat haperen
@Bloem: Bunnies weer opgeknapt? En jij, ook weer wat beter?
@Linda: Weer terug van een weekend CP
Vandaag een baaldag, het is koud en nat, blehhhhhhh. Vanmiddag met dochter naar de dierenarts geweest met haar zieke hamster en ze moest het beestje in laten slapen. Andere dochter is op studiereis naar rome, is zaterdag vertrokken en heeft lekker warm weer daar.

@Toos: Maagje deels over. Deel dat niet over is, heeft te maken met spanning. Nu maar hopen dat ik een andere baan vind, dan is dat deel ook vast snel over…

@Beps: Heb je al wat anders op het oog?

@Toos: Hey Toos. Weer een bietje boven water? Ach, wat sneu dan voor je dochter. Toen jullie weg waren, hebben wij op zoons zieke parkietje gepast en was ook doodgegaan. Best zielig!

Nou, dat neus/longentrainen gaat nog wel. Daar gaan we/hij morgen dus weer voor op controle, maar eigenlijk is het heel niet nodig want, volgens de ass-chirurg was zijn longinhoud/kracht meer dan goed, maarja toe maar. Hun van de fysio zullen het wel weten en doen het natuurlijk ook voor zijn bestwil. Alleen dat geklep er naar toe he!!! :disgust: Zo shit.

Hoelang heb je nog vakantie Toos?

@Beps: Al slapen op de “stoel”? :unibrow:

@ toos, ja tis weer wennen he?! bedankt voor je kaartje!!! hij was vrijdag aangekomen

@ roanna, voor 500 euries kun je heel wat keertjes op en neer naar t ziekenhuis

@Roanna: Is zeker zielig, al is het “maar” een parkietje. Andere dochter paste op de hamster, beestje werd vorige week ziek, ze belde toen we op weg waren naar Milas of ik haar zus wilde voorbereiden dat het niet goed ging. Ze zat er echt mee. Hamster was mager en kon amper op de pootjes staan. Vond het echt zielig, gelukkig vond dochter dat ook.
Waarschijnlijk is het standaardprocedure om met dat pijpje te trainen, maar vervelend is het wel om dan weer heen en weer te reizen en misschien te horen dat hij zo door moet gaan
Ik heb nu nog een week vakantie

@Bloem: Das wel snel he, die van jou heeft er een week of 3 over gedaan. Het is zeker wennen, het lijkt hier wel herfst enne heb ook heimwee. Klinkt bekend he.

Vandaag is Kaylo ook terug gekomen. Heb haar wel regelmatig gezien, maar niet veel gesproken

@Toos: Dus je bent niet wezen cocktailheffen met Kaylo? :lol: Hoe is het nu met je pols? Heeft de " therapie" en bietje geholpen?

@Beps: Waar ben je nu?.. Oh, het regent weer hier. :frowning: