Cyn : als n.cker’.ann ze al in het ongelijk heeft gesteld kun je daar denk ik wel wat mee hoor want zoals ik het begrijp is het geen ingezonden stuk waar de redaktie niet verantwoordelijk voor is
We zijn in gesprek met ons partnerbedrijf… die zijn ook genoemd… samen sta je sterker ![]()
Het is echt een reportage over waar je je klachten moet kunnen indienen
iig weer een hoop tijdverlies en ergernis wat dit oplevert
Ja precies ![]()
Middag.
@Cynthia: Ik heb het gister toevallig wel gelezen en dacht nog van…hee, dat is toch waar Cyn werkt. En vakantiekaart is hier nog bij genoemd. ( waar ik niet zo’n hoge pet van op heb, maargoed, dat is mijn mening)
Natuurlijk, als jullie vinden dat julie hier niets mee van doen hebben, mooi aanhangig maken die zaak. Zijn ze nou helemaal zeg! :finger:
Roanna : Mooi cadeau gekregen heb ik gelezen, hoop dat je hem dit jaar nog kan gebruiken
succes met alles cyn
zo ik ga maar eens met het eten beginnen.
Spaghetti’s vind ik persoonlijk makkelijker eten dan die lange slierten.
Iedereen een fijne avond en eet ze voor straks allemaal!!
Groetjes Jac
@Raak: Ja, dat hoop ik ook hoor! :dag: Maar even zo goed, heb ik 'm nu ook al om. Hi, hi.
@Jac: Eet smakelijk hoor!
Het is en blijft hier erg rustig, dus ga ook maar even wat met het eten doen. ![]()
Iedereen eetze zo.
Latersssssssss
Ik ben zo weg :dag: Morgen ben ik vrij dus zal ik waarschijnlijk niet langs komen!!! ![]()
zooo
ikke ook weer thuis…pffjjewww heb ik overleefd…
de bunnies lezen hier de telegraaf wel… nou ja, ze pissen erop en verscheuren em dan… krijg er nooit nix van mee ![]()
Wij al weer gegeten…lekker turkse tommiesla met witte kaas…jammmmiieeeeee
nu ff nietsen
ikke een soeppie en brood… als ik de tijd kan vinden om me van mn laptop los te rukken en lang genoeg in t pannetje te roeren…
hihi…ikke krieltjes uit de oven, vleesje tommiesla dus…jammmmiiieeee
Ik zie de wereld aan mensen online…maar niemand die reageerd…
@Linda: Hoe wast ?? En ben je al een btje opgeknapt??
@Viva: Niet verder gegaan met de hal(hoop ik) maar ff rust vanaaf???
En ik zie meiden die k nie ken…
HALLOOOOOWWWWW ikke is remi…
@Beps: :dag:
ze wil aandacht hoor :tssk: altijd hetzelfde ![]()
@Bloem: :dag: :zon02: