TTT deel 94 (100 komt in zicht)

Mk…gefeliciteerd met G.

ikke op het werk…pffffffffffffffffff heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk weer…

Zo ikke al weer 20 toetsten gedaan, collega neemt nu over, die is terug van vakantie…
waar is iedereen

:ITALY:Cynthia: 12 juli - Rome!!:ITALY:

Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

@Toos: een beetje laat maar WELKOM TERUG!!!

:ninja:

Hey meiden!!!

Ik weer levend… :wink: Nou ja… levend… Ben gaar… heel gaar!!! Slaap slecht maar goed… no problemo!!!

Heb nog niet bijgelezen… sorry!!!

Mk: gefeliciteerd!!! :kus:

zooo is t druk hier :lol:

Cynnie hoe komt dat, dat je slecht slaapt???

Nou afgelopen nacht slecht geslapen door negatieve dingen in telegr**f over ons kantoor… :finger: echt zijn pislink hier…

Wat stond er dan?

pfff een hele pagina… Telegr**f van gisteren niet gelezen?

geen telegraaf sorry

nee niet gelezen!!
Die stomme teleg***f ook. Ik heb al helemaal ruzie met die krant. Maar goed dat is een andere reden.
Staat het op internet?

nee… gelukkig niet… Maar het ligt niet aan de telegr**f… maar aan een :finger: klant

cyn doe ff pben dan…

EN… ik zou als reisbureau de teledinges bellen, en vragen of er ook nog een kant van het reisbureau mag worden gehoord, want dat er anders een aanklacht wegens smaad moet worden gedaan… niet zo heel moeilijk hoor,(uitgaande dat er eea niet klopt van wat die f-ing klant heeft gemeld aan onze ochtendkrant)

helemaal mee eens!

MK : proficiat met de verjaardag van G. heel de familie een fijne dag toegewenst:cool:
Cyn : wow cyn jij bent zelden zo boos, zal dus echt wel serieus zijn
maak je maar niet te druk om mensen die onzin uitkramen en gelukkig heb ik die krant ook niet, dus niet gelezen wat er staat. nog wel een pagina vol !:thumbsdown:

Het gaat over een klacht… Echter die klacht moet ze uitspelen met nckermnn en die hebben de klant geen gelijk gegeven… klant heeft gewoon niet goed gelezen… Is gewoon eigen domme schuld… Ze noemt ons kantoor+plaats en het komt er nu op neer dat het onze fout zou zijn!!!

Nou ja… we gaan eens kijken wat we hier mee kunnen gaan doen!

Zeker doen!! Want nu word jullie naam door de drek gehaald, terwijl het dus aan de klant zelf ligt!!
Maar goed… DOE ER WAT AAN…niet alleen boos worden, mopperen en het over jullie kant laten gaan…
(nogmaals ik belde de telegraaf om een rectificatie, of rechtzetting…of ik zou een aanklacht doen als zij niet meewerken)