Trl - Nee Roanna, geen 2, echt 1 heel mooi meisje, kun je helemaal blij van worden en vannacht lekker slapen en dromen, komt echt goed hoor !
lang leve de techniek!!
igg krijgt hij/zij hele lange donkere wimpers! ben je al druk namen aan t verzinnen?! nu kun je veel gerichter gaan zoeken he?!
Roanna,ja het is er 1 dat is zeker.
Toos,nee heb het nog niet bewust gevoeld maar dat kon wel kloppen zei de verloskundige want de placenta ligt bij mij aan de voorkant.Verder is het kindje heel beweeglijk lag geen minuut stil.
@Toos: Dan kom je uit hetzelfde stenen tijdperk als ik.
Echo? Inderdaad…als ze een vermoeden hadden dat er iets niet goed was, dan pas en dan wist jezelf nog niks.
Bloem,namen ja dat vind ik moeilijk hoor,maar ja zal vast wel wat komen.
Roanna,hoop eigenlijk niet dat het 5 of 6 december geboren wordt dan maar wat eerder.
Me mams was ook helemaal onder de indruk hoor dat nu allemaal zo gaat.
En nu ga ik me bedje op zoeken,morgen weer op tijd op en zag dat er een aardige stapel werk op me te wachten lig.
fijne avond nog en voor straks alvast slaap lekker.
@TRL: Ja, dat is zo. Mijn oudste kleinzoon is op 4 december jarig en dat is eigenlijk nooit zo leuk. Krijgt altijd dubbel kadootjes en dat is dan weer niet leuk voor de jongste, alhoewel hij dat nu wel beter begrijpt, waarom zijn oudere broer meer krijgt.
Maarja, je hebt het niet altijd precies voor het zeggen, alhoewel dat tegenwoordig ook al heel normaal is, om te vragen wanneer je het kind wilt laten komen, als het zich al niet eerder aandiend.
Ja het was toen nog echt stenen tijdperk !
M’n zoon was niet zo een knappe baby, is later pas goed gekomen, maar m’n dochter zag er wel goed uit, lekker roze en glad met veel zwart haar, toen vroegen ze ook of het van de Turkse groentenboer was :lol::lol:. Zie wel , l*llen deden ze toen ook al.
Leuk hoor die ouwe koeien, maar ga nu nog even bank hangen,
welterusten allemaal, leuk om weer terug te zijn !
@TRL: Weltrusten en droom maar fijn van je kindje. :zon:
Truste.
@ trl slaap lekker, droom maar zacht… enneuhmmm Deniz/ Dennis vind ik een hele leuke naam… :unibrow:
truste marifran
ik ga de bunnies ook maar es verzamelen… eens kijken of ik naar bed kan
beps zal wel op de stoel in slaap zijn gevallen ![]()
Dan ga ik er nu ook maar mee ophouden. Ben helemaal moe van al de indrukken van vanavond. :lol:
Weltrusten all en Marifran… het viel best mee he? Je kon zo weer mee l*llen. Fijn dat je er weer bij bent!
Tot morgen weer. :dag: :kus: Allemaal.
@Bloem: Ja he! Dat was gisteravond ook zo. Eerst iedereen hier verzamelen en dan zelf er van tussen gaan. ![]()
Beps…weltrusten. :unibrow:
@Marifran: Blijf het met je eens hoor. Leuk trouwens dat je er weer bent. Heb trouwens ook nog nooit gehoord van de eilanden waar je naar toe wil, maar het klinkt tropisch
@Roanna: Succes morgen bij de volgende ronde ZH
Ik ga ook zo mn mandje opzoeken, welterusten:slapen::slapen:
ze willen niet… nou ja… ZIJ wil weer es niet… zucht… weet nog niet wat ik ga eten met de kerst ![]()
hehe :retard: ze liggen ‘in bed’ ppfff wat een gedoe… weer een paar krassen rijker… auw
anyways
slaap lekker :dag:
ook een goeie morgen
soms he…? soms heb ik echt gevoel dat ik alleen op de wereld ben… :paranoid:
:ITALY:Cynthia: 12 juli - Rome!!:ITALY:
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Morgen,
Bloem,zooo jij bent vroeg vandaag?Maar niet helemaal alleen op de wereld:biggrin:.
Pff hoor net we het weekend veel regen gaan krijgen
Goedenmorgen allen
Was een kl*te dag gister.,…
nog niet bijgelezen, maar vandaag de :zon02: en zo ga ik er ook voor
Niets vragen, niets zeggen gewoon doorgaan ok!
@TRL: Ohhh toch stiekum kijken he… ik hoop een meisje… echt met mooie bruine haren!!!
Tot straks