Meiden…ik ga er vandoor. Moet ff werken.
Doegggggggggg :dag::dag::dag:
Meiden…ik ga er vandoor. Moet ff werken.
Doegggggggggg :dag::dag::dag:
@roanna: werk ze en tot vanavond
Ben er wel maar druk bezig met uitmesten en opruimen van de logeerkamer werd nodig tijd
Linda : heb ik onlangs ook gedaan, was de moeite ! Dingen die je toch nog per sé een tijdje wil bijhouden en nooit meer gebruikt. Buiten ermee !
zo ga maar eens mijn blouse strijken deze hebben 6 weken in de tas gezeten m naar werk teruggebracht te worden maar is nu niet meer nodig zal wel lekker vol kreukels zitten
Hallo, ook maar even lang komen al heb ik weinig te melden.
Trl - in de lappenmand, we hadden al zo’n idee. Beterschap meid !
Kaylo - Ook weer bovenwater. Moest wel lachen, dus de Belgische danscafé’s bestaan nog steeds. Gingen we af en toe met vrienden heen, de hele band hing onbemand aan de muur en speelde vanzelf!!! Maar ook de lokaties met life muziek waren gezellig en kwamen veel Nederlanders op af. Zal er voorlopig niet van komen maar voor v.d. winter leuk idee.
Viva - niet gek heel de maand augustus vrij en volgende maand Gumbet, schiet al weer lekker op !
Roanna - PITJIETEN?? Klinkt lekker! Kun je het ook eten?
Raak - Gelukkig niet al te ziek, nog lekker een dagje aantutten, groot gelijk!
Linda - Dacht dat je vandaag weer op de ouwe stek moest beginnen, maar nu druk met de afgedankte kleertjes. Wil ik ook nog doen voor de vakantie, heb een beetje te veel kasten dus overal ligt wel een stapeltje, ben bang dat het wel 3 zakken worden.
Bloem - Was het niet van plan, de postcrossing, zoveel werk! Maar het virus heeft toegeslagen. Mag kaarten versturen naar Usa-China-Brazilie-UK en Finland.
Toos - langzaam aan het bijkomen tot donderdag - lekker lang, straks gaat het nog vervelen en ben je blij als je weer werken mag :teeth:
Beps - Marion - WR - Damber - werkze allemaal.
Ga straks even met m’n zus naar de markt, kan ik gelijk wat postcards kopen en postzegels.
Prettige dag …:dag:
@raak: gister op andere locatie gewerkt, nu van 13-21 uur op de eigen locatie
Iedereen aan de lunch of druk ? Is wel stillekes hier …
Linda : werkse
Marifran : is masseren in het Maleis (indonesie)
Ik ga nog ff lekker:slapen:, word beetje duf van de medicijnen:)
raak : lekker uitrusten meisje, dat je rap terug op de been bent. Verzorg je !
Niemand on line !!! Pffffffffffffff … :wacko:
Gelukkig viel de kennismakingsvergadering in het nieuwe team mee, kende er wel een paar maar is niet echt mijn ding. Voel me altijd zo onwennig en nu al helemaal omdat ik nog niet weet wat mijn taken gaan worden nu. Krijg dat donderdag pas te horen.
@Kaylo
Toch nog een leuk weekend gehad ondanks dat het bezoek had afgebeld. Spierpijn van het dansen … dan zit er maar 1 ding op en dat is meer trainen!!!
@Raak
Weer een beetje beter en nog een dagje thuis. Ziek je zelf OOK goed uit?
@Toos
Nog niet fit na de nachtdienst. Nog maar even rustig aan dan.
@Roanna
De klerenkast uitgemest. Das heel mooi, is er weer plaats voor nieuwe kleren.
@Linda
Je bent echt de schoonmaak aan het houden geloof ik. Zaterdag het huis een grote beurt en nu in de logeerkamer grondig aan het aanpakken.
@Marifran
Veel plezier op de markt!
marion : hoop dat die onwennigheid vlug weggaat en je alsnog goed gaat voelen in het nieuwe team !
WAAR IS IEDEREEN ??? ![]()
@TRL: Gelukkig het is “maar” griep, al zal jij je knap beroerd voelen…
:kus: beterschap!!
@Raak: jij ook beterschap
@lle @nderen: :kus:
Ikke thuis. Doordat ik zolaat begin heb ik geen goede plek, dus kan ik niet op internet…
Vanavond naar de hondentraining en dan op tijd naar bed :unibrow: was goed bevallen gister :lol:!!! hihihihi, je moet toch wat he…
Tot straks of morgen!
Ikke ook thuis, ff gestoft, gestreken, en Damber is nu aan het koken, vanavond weer naar puppyles…
Ikke lekker op de bank House kijken.
Hihi, dan is mn training al klaar…
dus ikke ook HOUSEEEEE
Goedeavond.
Ikke ook thuis van werk en op zoek geweest naar nieuwe keuken en badkamerkraan. Jeetje, waren we bij zo’n installatiebedrijf, ( we dachten van, laten we het gelijk goed doen) zeggen ze gewoon daar van, dat ze voor een paar kranen installeren geen monteur meer sturen. Veel te duur, zei die man. Nouja zeg! Zijn we dus eigenlijk verplicht om zelf een klusjesman te zoeken. Nou, dan kan ik net zo goed de kranen bij de bekende bouwmarkt kopen en het dan door een klusjesman laten doen. Zijn we zowiezo goedkoper uit. Ik vond het wel raar hoor.
@Marion: Oh gelukkig dus meegevallen. Lijkt mij ook best eng hoor zo’n nieuwe afdeling/team. Verder even afwachten dus!
@Beps: Dus het was je goed bevallen gisteravond?
Moesten het allemaal eigenlijk eens wat vaker doen he? ![]()
@Marifran: Dat was het dus. Als je je niet lekker voelt, lekker laten masseren door je hubs en als je het in huis hebt… met lekker warme olie. :slywink: Mmmmmm…
Je kan het dus niet eten. :unibrow:
Nou dames… alvast een fijne avond met of zonder da house. Ik krijg zo koffievisite, dus kom later nog wel weer ff een kijkje nemen hier.
ola hallo ja
@ roanna, misschien een ander bedrijf? deze verdienen duidelijk te goed dat ze zulke klanten kunnen laten schieten
@ linda, logeerkamer uitgeruimd… verwacht je logeetje dan?? :unibrow:
@ marifran, ja toch wel errug leuk he? je hebt er wel veel werk van gemaakt las ik, bij mij zijn ze ook alle 5 weg, nu maar afwachten
had idd trl gesmst, ziek, dacht ik al maar kon t hier niet posten
ikke lekker rustig avondje, mag ook wel, moet de rest van de week nog en ben nu al beetje kapot enzo.
stommy hyves doet t trouwens alweer niet… wat een kl*te site ook zeg he!? :tssk:
Dames…de kurk kan eraf…101 geregistreerden/bezoekers op exact 19.25 op ons forum.
De magische grens van 100 is gehaald;mede door jullie inzet…