Goede morgen!
Vandaag voor de 1e keer vergadering met het nieuwe team … spannend en heb er eigenlijk geen zin in.
@Beps
TRL zei zondag dat ze zich niet lekker voelde, heb een sms gestuurd namens ons dus afwachten maar.
Super avatar zeg!
@Crazy
Jammer dat je sollicitatie op niets uitgelopen is. Gelukkig heb je werk en kan je rustig verder kijken. Hopelijk heb je een volgende keer meer geluk.
@Bloem
Das lekker, een oppas die meteen je huis aan kant maakt. Hoe is het met de buik vandaag?
goedemorgen, ik weer op het werk beland…ja al meer dan een uur geleden hoor, nog geen tijd gehad.
Bloem, bunny’s willen aandacht…
Tlr…beterschap
Kaylo ook weer hier aanwezig, we hadden je al gemist.
voor de rest niets om op te reageren, voor iedereen werkse.
Ondanks de visite die afgezegd had, toch een heel leuk weekend gehad ! Lekker gaan eten bij de Griek met nog een stel vrienden die we leerden kennen op huwelijksreis in Kusadasi (hééél lang geleden :so:). Ouzootje, feta kaas, olijfjes, roséwijntje, calamares met gemengde sla, mixed grill van de chef met Griekse pasta, gebakken aardappeltjes, enz…
Nog een stapje in Gent gezet, cafétje binnen en dan in danscafé beland. En daar krijg je natuurlijk dorst van ! Heel leuk allemaa, zondag IETS minder ! Koppijn en gans de dag in de zetel gehangen, en ventje ook. Verloren dag natuurlijk, maar we hebben lol gehad, en dat telt !
Goedemorgen,voel me gelukkig ietsie beter maar blijf nog een daagje rustig thuis.
Trl.: beterschap meisje, goed uitzieken hoor
Crazy : jammer, maar volgende keer beter he, gaan we nog harder duimen
Roanna : heb echt geen trek nu maar zier er toch lekker uit
Beps : leuke avatar
Linda : alweer 2e daagje en betere tijden
W.R. : dat was weer goed vroeg he
Toos : geheugenverlies? das een beetje vroeg hoor !
Viva : alweer vroeg op werk maar druk druk druk,maar lekker augustus vrij
Marion : vergader ze he vandaag
Kaylo : de beest uitgehangen in Gent, valt niet mee he volgende dag
Bloem : huisje rechtgetrokken door mams, dat is lief he
Kom tussendoor nog wel een kopje thee drinken, ga ik nu ook doen, kan ik voor iemand anders ook inschenken? Is lekker als je keelpijn hebt, anders ben ik meer van de koffie hoor
Goeiemorgen, @Trl: Beterschap en goed uitzieken hoor @Kaylo: Toch een lekker weekend gehad en ervan genoten @Raak: Ook beterschap en ook goed uitzieken. Thee met honing helpt wel tegen keelpijn, maarre doe mij maar een bakkie koffie
Ja, inderdaad, de beest uitgehangen ! Haha ! Kwam ook nog spierpijn bij van te veel te hossen op de dansvloer denk ik ! Zou dit echt niet elke week meer kunnen hoor !
Restaurantje meepikken, dat wel, maar voor de rest liggen de beste jaren achter ons vrees ik. :biggrin:
Zo, even de zak gevuld. Ze komen vandaag van het LDH kledingzakken ophalen, dus ik al een paar dagen de kasten aan het uitmesten. Maar de zak staat helemaal vol buiten, te wachten om opgehaald te worden. :slywink:
Oh…dus toch TRL toch ziek. Meid, mocht je het wel lezen… heel veel beterschap. :kus: We misten je al!
@Kaylo: Ja, dat heb je er dan van he. Eerst lekker swingen en de dag erna last hebben van die swingkuiten. :lol: Moet je ook vaker doen, komen de spieren los.
@Raak: Ook nog een bietje ziekies? Ja, dan wil thee met honing wel helpen, maar ik heb toch om deze tijd ook liever koffie. Maarreeee… heb je je niet lekker laten pitjieten dan door je manneke? :biggrin: Oh, dat is zo lekker he!
@Toos: Jij vergeetachtig? Hoe komen ze erbij? :lol: