nou cyn daar schiet je dus niets mee op…maar goed weer gemaakt die koffer, je hebt hem zo weer nodig…hihihih
bloem aan het eind van je latijn, moe…en geen reisjes in verschiet of toch???
Tlr…gaat het weer een beetje met je???
Viva,om eerlijk te zijn het gaat op en af en sleep me er voor nu wel ff doorheen…Heb mindere momenten,maar ja het komt wel goed hoop ik.Tis nog ff moeilijk om het hier neer te zetten,maar dat komt zeker nog wel hoor.
@ trl begin me nu echt zorgen te maken… vrees dat ik wel iets raad over het hoe en wat…
hoe dan ook, :kus:
en ja, nog 8 uur werken en dan weekend… en reisjes in het verschiet… ja… feb 2009: hamar…
Trl: :kus:
Viva: nee inderdaad… Maar die man had gezegd dat ik waarschijnlijk max 3 jaar met deze koffer kan doen… nou ja haha… dan kopen we over een jaar of 2 wel weer een ander… Mams wilde meteen al een ander voor me kopen… die kon 30 jaar mee… €439.-… Heb meteen maar gezegd dat ze gek is haha… en dat ik die niet wil… Ik wil niet 30 jaar dezelfde koffer
Wil gewoon af en toe een andere kleur
pfff wat een geld voor een koffer zeg, nee dan maar om de paar jaar een andere voor wat minder geld…
Tlr…ik denk dat ik ook wel weet wat er is…heel veel sterkte…en een hele dikke knuffel.
@ cyn… ik zou t ook niet doen… is zo’n gedoe, zo’n kluis mee op vakantie ![]()
Bloem ga je echt niet eerder weg dan volgend jaar??? Kan het me niet voorstellen
Bedankt meiden,ik kom er wel uit en dan zal ik het zeker aan jullie vertellen.Voor nu laat ik het hier maar ff rusten…En ga ik verder over tot de orde van de dag.
Cyn,sodeju voor dat geld kan je een leuk reisje maken …Niet normaal voor een koffer zo’n bedrag.
Bloem,jouw reisje duurt nog ff,maar met jouw weten we het nooit voor we het weten zijn je plannen weer verandert en zit er wel een reisje in :biggrin:
Cyn net wat Bloem zegt, zo’n dure koffer stelen ze als eerste…leeg of vol maakt niet uit.
Ik ga ff voor de buis hangen…Fijne avond allemaal
Trl: jij ook! :kus:
nee ik ga echt echt echt niet meer weg dit jaar… igg geen vakantie. misschien een kort (schaats)trippie, maar heb gewoon echt geen geld voor iets anders, hoe graag ik het ook zou willen…
@ viva, bedoelde dat je voor dat geld net zo goed een kluis kunt kopen want als je zo’n duur ding een koffer noemt, moet ie wel super beveiligd zijn!
Haha daarom wil ik ook niet zo’n koffer… Koop wel gewoon om de 3 jaar een ander van 60 euro!
Tlr…bankhangse…
ach Bloemmie, misschien komt er nog wat aanwaaien…
@ viva… ja tuurlijk… grote zakken met geld zijn nie zo licht dat ze ineens door de wind aangevoerd kunnen worden hoor!!
@ cyn groot gelijk!
Bloem, cheque is niet zo zwaar…ach nou ja jouw tijd komt heus wel weer.
misschien een lot uit de loterij ofzo…
Goedenavond ladies.
Nou, het regent hier nu ook hoor! Waren net even een uurtje wezen wandelen en gelijk even de medicijnen bij de apotheek opgehaald. Tegenwoordig ook al open tot 20.00 uur. We waren net binnen en het begint me daar te regenen. Maargoed, nu weer lekker thuis.
Jeetje Cyn, da’s inderdaad een hoop geld voor een koffer. Bij zo’n prijs, zou ik er een gratis reisje bij willen. :biggrin: Ik heb er nu een van de Blokke* en die gaat al zo’n 3 jaar mee en dat 2 x per jaar. Helaas moet tie nu even wachten.![]()
Trouwens afgelopen zondag toen we op de ZW waren, zag je ook heel veel mensen koffers kopen en dan moet ik wel even slikken hoor. Maar ach, het komt ook vast voor ons wel weer.
Oh… het hoost hier.
moet je wel geld hebben om een lot te kopen en da heb ik dus niet…
maar ach, het zij zo… ik ga niet… punt…klaar… nix aan te doen…