TTT deel 87 !!

pfffffffffffffff druk hier op het werk…

Kaylo: dankje!!! Kan er nu niet meer online zetten… ben op mijn werk nu!!

nice pica’s cyn :slight_smile:

Nou ik ga weer aan het werk… heb nog het e.e.a. ter beantwoording op mijn bureau liggen…

uit mijn werk Jessy ophalen en dan door naar de paarden… misschien kom ik straks nog even :ninja:

:ninja:

Goedemiddag :
Cynnie : welcome back meissie, alweer aan het werk. zo te horen ook verslaafd aan azie he, nu afkicken in het onvriendelijke nederland :hihi:Petronas towe indrukwekkend he? ben je ook bovenin geweest?Hoor het allemaal wel.Ga de foto’s strakkies bekijken
Damber:dag:
Bloem : lief van je dat je dat voor je collega doet hoor. en 16.000 posts volgel.ld, is ook een proficiat waard. wat betreft feestdag 1 mei.dat ben je alleen in nederland kwijt. in de andere landen worden ze dan vergoed dus belgie is ook vrijdag alles vrij en dicht, goed he. dus niet gaan winkelen hier als je dat al van plan was:smirk:
Linda : knap hoor 12 km. komt in de achterhoek helemaal goed joh. fijn gevoel weer he
Crazy : heeft dr servetten gevonden, nou de wasautomaat nog
Toos : heeft de doll gevonden en benen zijn ook weer pico bello en nog lekker vrij om een kleurtje op te doen. dat belooft wat hoor
Roanna : jammer van dat foutje he, heb een idee dat dat een beetje zo voorgesteld is dat jij het niet doorhad toen je ja zei.
Beps : lekker uitgeslapen, ben je nu ook uitgerust??
Viva : helemaal happy, zoon gebeld en gezlli gefeest gisteren
Trl : meisje wie weet hoe leuk het morgen is, met een lekker zonnetje erbij:slywink:

Ikke al weer bijna naar huisssss

Marion : was al direct de goeie :smiley:

Goede middag meiden!
Terug van kantoor en heb weer nieuwe collega’s. Ik zit nu in ieder geval tot 1 juli op mijn oude locatie en ga voorlopig de afdelingen P&O en Financiele Administratie ondersteunen. Vandaag in ieder geval niet tegen gevallen en hopelijk blijft dat zo.

@TRL
Ook jouw directeur met pensioen en genieten van het vrije leven. Hij de fiets op in Canada, de mijne zit nu in Italie en gaat over een paar weken met de caravan naar de Noordkaap.
Vervelend dat verplicht dagje uit, hoop dat je met je collega mee kan rijden en naar huis kan als je dat zou willen. Maar misschien valt het allemaal mee en wordt het heel gezellig.

@Viva
Een leuke avond gehad, geloof direct dat jullie allemaal happy waren na het telefoontje van je zoon.

@Damber
Druk druk druk! Kan ook niet anders want je hebt nu een ‘baby’ om voor te zorgen :wink:

@Cyn
Welkom thuis!!! ben erg benieuwd naar je foto’s en verhalen. Wel vervelend van je koffer maar gelukkig is er niets weg en de schade wordt wel vergoed.
En de foto’s zijn PRACHTIG!!!

@Kaylo
Moet ik snel op zoek naar een foto!! En wist de vorige keer al niet meer welke waar ik moest zoeken :confused:

Marion : goed dat het meegevallen is vandaag ! Hoop voor jou dat het zo blijft hoor !:thumbsup:

Ik ben ermee weg :dag:

Goedemiddag.

@Marion: Pffff…gelukkig weer een meevaller dan, dat het nog te doen is bij je op kantoor.

Verder iedereen druk?

Oh ja, dat lijkt mij ook al heel leuk. Als het zo mag zijn,… kies ik hiervoor. Ik was al enthousiast, maar nu nog meer! :biggrin: Dat van Mal.Airline had ik al van meer mensen gehoord. Heel goede service enzo.

een hele goede namiddag…

@cyn…welkom terug…!! fijn te horen dat je het zo leuk hebt gehad…en mooie foto’s al…:smiley: alleen jammer van je koffer

@beps…druk opt werk…geen kans voor internet

@damber…jessie kennis gemaakt met de schoonkat…leukzz

@marion…idd een hoop geregel nu…en straks daar ook weer…maar blijf gewoon tot einde dit jaar hier ingeschreven…

sorry…de rest ben ik al weer kwijt…

tot n4 gewerkt…daarna nog ff langs de ouden groep op visite…nu thuis…eten…

tot laterzz

Hallo allemaal,

Zo ik ook weer thuis,het officieele gedeelte van de "feestelijkheden"gehad,nu morgen nog het feest.Gaan denk een filmpje maken ofzo iets,Er wordt gezegd dat we naar Studio 21 of 22 gaan,nou zal het wel zien…Daarna waarschijnlijk dinnerschow wordt er in de wandelgangen gezegd maar niemand weet het zeker…Nou ja ga wel gewoon en zie het allemaal wel…

Heb nog niet bijgelezen sorry…

zo ik weer thuis, al gegeten vanavond maar ff wat makkelijks gewoon een uitsmijter, af en toe kan ik die pannen wel schieten…en na een mega drukke dag dan ook geen zin meer om achter die pannen te staan…

Tlr…dinnershow is wel heel leuk alleen het eten is niet je van het, zorg dus dat je al wat gegeten hebt als je er heen gaat, het is van martinair catering en echt het hangt van vis aan elkaar, maar lekker nou nee…

Viva,ok dan neem ik wel wat van thuis mee hahaha,tis ook niet zeker hoor dat dat gaat gebeuren wordt in de wandelgangen gezegd dus zie het wel…

ola ikke ook weer thuis
drukke dag geweest, veel gedaan, zie alweer sterretjes enzo

@ trl, ach joh, betaald uitje. doorbetaald. gratis eten, drinken, vervoer… hoe erg kan t zijn?
@ cyn, welkom terug en meteen weer aan t werk… ja joh!! :eek: ga zo eens naar de foto’s kijken maar zullen vast prachtig zijn!!

ikke moe… alweer… whats new…
zie t allemaal echt niet meer zitten en wil heeeeel snel wat vrije tijd…

Bloem,weet t allemaal wel,maar me hoofd staat nu gewoon ook ff niet naar een feestje…
Jij bijna vrije tijd toch bijna weekend voor je of niet?

Zo net gegeten… nu weer verder werken!!! Koffer heeft een nieuw slot… €12.50… Denk niet dat ik dat ga declareren… Moet namelijk aangetekend verstuurd naar Maleisie…