ja werkelijk Filiz, wat een drama, de hele dag maar zitten te zitten, en niets maar dan ook niets kunnen doen, dan kun je je tijd wel beter gebruiken… maar goed het is weer achter de rug…
werkse
Beps helpt je kuurtje voor je teen???
@mk: hoe is 't?
als ik hier zo naar buiten kijk, dan komt er niet veel goeds aan, donkergrijze lucht, en het begint al met:storm: goh mag 2 dagen een beetje droog zijn hier en dan begint het gedonder en de regen al weer…takke klimaat…
Zo me weer nuttig vermaakt vandaag vanmorgen met mams boodschappen gehaald, ook de boodschappen voor zusje gedaan daarna weer druk aan de schoonmaak geweest daarna druk met vanalles uitzoeken en opruimen t overzicht is er weer ngo wel aantal dingen op planning staan straks weer naar de training samen met paps zijn ons druk aan het voorbereiden voor komende zondag, de enschede marathon ik loop dan de 10 km en paps wil de halve marathon gaan lopen
hoe laat komt Cynnie trouwens terug…???
@viva: hoop t dat nog even droog blijft tot zeker 19.30 als de training afgelopen is
Linda sportieve familie bij jou…
@viva: geen idee, weet alleen dat ze vandaag terug komt weet ook geen tijd
@viva: ja zekers paps heeft mij besmet met het hardloopvirus ging altijd kijken als hij meedeed met wedstrijden totdat ik 3 jaar geleden bedacht dat ik wel wat nuttigers kon doen dan wachten als hij aan het t lopen was, zelf gaan lopen dus
goed hoor Linda
zo ik ben weg…de pannen roepen.
@viva: goede reis naar huis en kook ze
MK:vak01:ja ga lekker paar daagjes cultuursnuiven haha, heb wel hotel met super welnesscentre en klasse restaurant hoor, misschien als het lekker weer is kom ik ook nog in het centrum:)
Viva : je bent weer lekker bezig he, nu weet je dus dat je van nixen ook heeeeel errug moe kunt worden:nod:
Linda : hier in Belgie druppelt het ook al hoor. Bent ook goed bezig geweest vandaag zo te zien
verder iedereen eet smakelijk en een heel fijne avond,
doei doei:dag:
hier noodweer, wat een regen zeg echt niet normaal…
:dag:
marion- was gister nog mooi op tijd gelukkig! wil mijn collega’s nml niet laten wachten:), en wat leuk zeg voor J naar aj*x en jullie dan nog even lekker de stad in!
toos- hoe gaat het met je been, is het goed gegaan vandaag?
roanna- nog gefelicteerd met je schoonzus
crazymar- wasmachine begeven, balen zeg zo vlak voor jullie vakantie
marifran- wat heerlijk 3 maanden naar de zon!
viva- gefeliciteerd met je schoondochter en damber met haar schoonzusje
trl- sterkte met wat je nu bezighoudt:kus:
filiz- aan het werk…druk bezig met bellen om alles te regelen
raak- lekker paar daagjes naar praag volgende week
mk- hoe gaat het met jou en je gezin?
linda- lekker vrij vandaag, druk geweest met boodschappen doen, hoe gaat het met je zusje?
wr…weet je al wat je doet, ga je nu naar turkije voor een paar maanden of niet
viva- ga in mei langs om te kijken of ik in juli kan gaan, maar vind het nog steeds moeilijk om te beslissen, me huidige baan bevalt erg goed
Zo wij terug uit het bos. Wel spatters maar geen echte hoosbui ofzo…
Nu maar eens ontspannen
Ik ook weer terug van weggeweest. Vanmiddag is mn andere been gedaan, viel wel mee dit keer. Pas van het najaar terug om te kijken of er nog wat moet gebeuren. Wel weer 5 dagen kous aan laten. Daarna naar Roosendaal naar de feestwinkel, zijn daar goed geslaagd. Heb de dol gekocht en een sexy jurkje met losse opvulling en netkousen. Vanmiddag ook een hoosbui gehad en het regent hier nog steeds pijpestelen.
@Mk: Ook weer even langs geweest, alles goed bij jou?
@Viva: Wat een gedoe op je werk, je hoeft je in ieder geval niet te vervelen
@Raak: Een paar dagen naar Praag, je hebt gelijk om nog even weg te gaan
@Marion: Dagje Amsterdam, weet J. het al?
@Marifran: Hoe was het op de kermis, heb je het droog gehouden? Morgen ook een dagje amsterdam
@Beps::dag::dag: