Even een gekke vraag : In wat voor soort voetbal gaan we straks weer terecht komen ? Europacup of wereldcup? Geen idee, vind alleen de belangrijke Nederlandse wedstrijden leuk om te zien !
ek volgens mij…
Haha, Filiz jij weet het dus ook niet zeker ! Zal wel goed komen hoor ook zonder ons !
@Marifran en Filiz: Ik hoor net van mien manneke…EK voetbal in Oostenrijk en Duitsland.
Als het goed is, komt kokkie dan net terug van de operatie, kan hij hiermee revalideren. Niet dus he!!! En hij is al zo fanantiek. ![]()
Zo ik op het werk
Goed plekkie…
Allemaal een zonnige dag
Oh Roanna, dan pas! Vanwege de oranje servetten dacht ik dat het volgende maand als is.
Dan kunnen we kijken op een camping in Frankrijk of Spanje!
Heb eens zo’n belangrijke wedstrijd gezien diep in Italie, in het campingrestaurant. Stikvol met fanatieke Italianen en 4 Nederlanders. De champagne stond al klaar, want Italie ging natuurlijk winnen. Nee dus… en tot onze blije verbazing gingen de flessen toch open en werd er op Nederland getoost! Hadden we niet gedacht van die Italianen !
@marifan…haha ja zonder ons zal het zeker ook wel goed komen ![]()
@beps…goed plekje weten te bemachtigen…mooi:D
Hai Toos :dag: Heb je ons kunnen vinden? Was ff zoeken he?
Ja, het is woensdag, dus ikke weer naar de andere kant.
En daar is ze weer …
@Viva
Gefeliciteerd met je schoondochter! Hoop dat jullie een gezellige avond hebben.
@TRL
Met je hoofd ergens anders, had al het vermoeden want het is niets voor jou om zo weinig van je te laten horen. Neem je tijd meissie en we horen het wel als je er klaar voor bent. En heb je ons nodig dan roep je maar. Voor nu sterkte en we denken aan je :kus:
@Bloem
Te laat vandaag … kan gebeuren alleen vervelend dat je dan de halve dag uit je ritme bent.
@Filiz
Slaapdienst vandaag, kan je overdag nog lekker van de zon genieten.
@Crazy
Oranje servetten? Zou het ook zo 123 niet weten, je zou toch denken dat ze makkelijk aan te komen zijn. Ligt overal vol met oranje spul.
@Marifran
Interessant onderzoek :unibrow:. Wat zal er geknald worden onder het mom van ‘dat is gezonder’.
@Roanna
Nog even rust voor kokkie maar vooral voor jou nu hij nog geen oproep voor de asperges heeft gehad.
@Toos
:dag:
En wat hebben we hier nog te vertellen. Niet zo heel veel eigenlijk. Ben bezig met een uitstapje voor J. Nog even overleggen met N of zij akkoord gaat en zo ja dan gaan we maandag naar Amsterdam. Training kijken bij Ajax en daarna de kidstour. Een rondleiding door de Arena, filmpje, quiz en een potje voetbal. Wat zal ie genieten. En daarna nog even de stad in want wij willen ook wat natuurlijk.
@Trl: Sterkte met wat er ook is:kus:
@Roanna: Voor jou nog even rust nou de asperges nog niet gaar zijn om gestoken te worden
@Crazy: Zal ook kijken voor oranje servetten. Heb ze ook nog niet gezien. Ik denk dat de m*kro ze heeft. Sterkte met het wasmasjien
@Marifran: Het Ek begint 15 juni, wij zitten net als 2 jaar geleden in turkije. Toen moesten eerst de engelsen hun wedstrijd spelen en later wij. Het was de rampzalige wedstrijd die we verloren. Ga vanmiddag kijken voor de dol, ben benieuwd.
@Roanna: Moest even zoeken, maar heb jullie weer gevonden
@Marion::dag::dag:, Is wel leuk voor J. zo’n dagje ajax
@Viva: Gefeliciteerd met je schoondochter, is wel een vreemde dag he
@Damber: Ook gefeliciteerd
@Marion: Oh meid, wat een goed idee van dat dagje. Echt iets voor J.
Sorry voor de rest… maar moet nu gaan. Half uur eerder beginnen bij de “andere kant”. :finger:
Doeggggg
Marion, lijkt me super leuk zo’n dagje Aj*x. Misschien is er nog wel een handtekening te scoren of i.d. Hoop voor jullie dat het doorgaat, de stad is naturlijk ook altijd leuk en wel iets te beleven.!
Ga morgen, na het bloembollenfietsen door naar m’n dochter, die woont in Amsterdam, op een ark op de Amstel, als het mooi weer is kunnen we op het terras/dak eten, krijg je echt een vakantiegevoel van !
Roanna Werkze straks aan de andere kant!
Ga nu echt even afhaken, nog zat te doen en van middag naar de beloofde kermis en de sportschool :dag:
@Roanna: Werk ze aan de andere kant
@Marifran: Veel plezier vandaag op de kermis en de sportschool
Ik ga even uitgebreid badderen, is weer over voor de komende dagen:tear:
@Marifran
Jij hoeft je ook niet te vervelen de komende dagen. Vanmiddag even zweten in de sportschool, compenseerd die oliebollen weer of ben je daar niet gek op? Morgen naar de bollen, is altijd een prachtig gezicht al die gekleurde velden. En dan genieten in Amsterdam, heeft wel iets een ark, een oudcollega van mij heeft er ook een aantal jaren op gewoond.
@Marion: Gaaf plan ![]()
@Toos
Oeps helemaal vergeten, moest je niet vandaag terug voor het been, of zit ik er helemaal naast? In ieder geval veel succes!!!
@Beps
Ja soms heb ik nog wel eens een goed ideetje :slywink::biggrin: