TTT deel 87 !!

idd erg rustig…

maar…
@beps…in turkije heb ik straks veel meer tijd om gezellie de hele dag te OH…sowieso geen school:D:D…en voorlopig ook geen werk daar…

mooie samenvatting van viva…
alvast proficiat met schoondochter morgen…!!

ikke net terug van t trainen…erg gezellie…

nu lkkr slapen…tot morgen all…XX

en ja…ik vind jullie ook nog allemaal lief…!!

@Hans: :thumbsup:

De rest…weltrusten… again. :dag: :wink:

@roanna: weltrusten!

ik ga afsluiten en lekker slapen morgen mijn vaste vrije dag maar heb genoeg op de planning staan tot morgen allemaal

Zo wat een rust hier… 7.30 en nog niemand geweest…

:idea:
Goedenmorgen allen
werkze/fijne dag/geniet van t weer…

hopelijk tot straks

Goedemorgen,
Moest ff zoeken hoor…

Viva,van harte gefeliciteerd met je schoondochter.

En ja dames ik ben de laatste tijd ook niet zo actief meer hier,maar ja vorige week ziek geweest en om eerlijk te zeggen zit ik met mijn gedachten ergens anders,heb even wat anders aan me hoofd waar ik goed over na moet denken,waarvan ik eigenlijk de keus al heb gemaakt,sorry dat ik wat onduidelijk ben maar dat kan nu ff niet anders.Maar ik denk natuurlijk wel aan jullie :kus:

fijne dag allemaal

:SPAIN:Marifran: 27 april/mei/juni - Richting Zuid Spanje :SPAIN:

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

@TRL: Wat het ook is: :kus: En als je ons nodig hebt, je weet ons te vinden he!!!

Even snel een goede morgen want moet aan het werk, heb straks meer tijd voor jullie :kus:

getver… te laat
lekker begin van de dag
dus tot vanaaf weer

goedemorgen allemaal

@tkl: sterkte!!!

@viva: gefeliciteerd met schoondochter

Goedemorgen all.

Zo, nu dus op een andere golflengte.

@Viva: Gefeliciteerd met je schoondochter. Maak er weer een gezellige dag van, voor zover dan. :wink: Damber jij natuurlijk ook gefeliciteerd.

@TRL: Geeft niets hoor meid. Neem je tijd. En wat Bep ook al zei…indien nodig…je weet ons te vinden. :kus: Sterkte ermee.

@Linda: Lekker een vrije dag en dan met dit weer!!! :zon02: Geniet ervan!

@Bloem en Beps weer als eerste uit de veren en alweer op het werk. Werkse meiden! :wink:

@Marion: Ook nog even in een sneltreinvaart langs geweest. Komt straks nog ff terug, dus…

Iedereen… een hele fijne dag en nu we weer echt moeten inloggen om mee te mogen lezen en eventueel mee te mogen doen, zal het voor sommigen vreemd zijn, maar hopenlijk went het snel.

Drink ff me bakkie op en dan ff me eigen afspoelen. Laterssss :dag:

Zo ikke is er klaar voor…

Ik hoef pas over 50 min te beginnen…heerlijk relaxed ochtendje

@Viva: Helemaal vergeten…
gefeliciteerd met je schoondochter!!! Geef haar maar een extra knuffel… eene moeilijke dag voor jullie allemaal, maar voor haar extra!!!

Goedemorgen,
Viva, gefeliciteerd met je schoondochter. Zal wel een beetje raar zijn, maar hoop dat jullie er toch een leuke dag van kunnen maken!
Ik zit op de wasmachine monteur te wachten. Hoop dat het ding nog gemaakt kan worden, zo niet dan straks meteen een andere uitzoeken. Tis niet anders.
Verder veel dingen regelen vandaag voor manlief en dochter die overmorgen al naar Turkije vertrekken. Poehee, een hele lijst, maar komt goed.
Trouwens, heb het verzoek gekregen van vrienden in Marmaris om oranje servetjes mee te geven aan manlief voor Koninginnedag volgende week. Maar die dingen kan ik dus echt nergens krijgen! Hebben jullie tips? In elk geval niet te koop bij Blokker, Action of Hema.

Iedereen maar weer een fijne dag, wer ze, luier ze, shop ze, huishouden doen ze enz…

@crazymar: ga nu effe boodschappen doen, zal voor je kijken of ik ze bij een bepaalde winkel zie

Beps,Roanna en Linda, thanks en ik weet het dat ik hier me verhaal kwijt kan,jullie zullen het ook wel te horen krijgen…

Crazy,misschien bij de makro,sligro,of xenos…

goede morgen allemaal…!!

@bloem…verslapen…das nooit leuk!!
@linda…geniet van je vrije dag…
@trl…sterkte ermee meis (K)
@viva…gefeliciterd met je schoondochter
@crazymar…van alles aan het regelen…succes…!!

@alle werkende…werkze

iedereen een fijne dag…

ikke vandaag slaapdienst…dus pas om 5 beginnen…lkkr :slight_smile:

Morgen allemaal !

@Viva - Damber, gefeliciteerd met schoondochter/zus. Voor haar natuurlijk rare verjaardag. Fijn dat ze jullie heeft om het mee te delen. Prettige dag!

@Toos - Nog geslaagd voor de dol? Aan jou zal het niet liggen als het een dolle boel wordt .

@Beppie - vind het jammer dat de ‘ouwe’ het te druk hebben of afgehaakt zijn, hoop voor je dat het snel weer goed komt! Hoest met je teen ?

@Trl - had al zo het idee dat je ergens op zat te broeden, je was zo stil de laatste tijd. Sterkte met de beslissing :kus:

@Linda en
@Kaylo, Lekker vrije dag vandaag, boffen met dat mooie weer!! Duimen dat het morgen nog zo is, wil dan een eind gaan fietsen!

Alle anderen gezellige werkdag vandaag !

Heb weer lekker tijd genomen voor de krant vanochtend en naast de waan van alle dag stond er een artikel over een bloedserieus onderzoek : Inhouden van wind is ongezond! Nou ja…Pfffffft !!!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dagen/woensdag2020wat20gaat20het20sn.jpg

Is echt wel een verbetering, deze verplaatsing, was echt even de weg kwijt. Zal zeker een stel ongewenste gasten weg houden :thumbsup:

@Marifran: Dat was gister al op TV. Gingen ze mensen op straat hun ervaringen vragen. En dan het blijft lachen om een …scheet. :unibrow:

@Beps: Oh sorry, dacht dat je op kantoor zat. Niet dus! Nou, dan werkse alnog zo dadelijk. Hopenlijk heb je een goed plekkie.

@Trl: Oke. Als je zover bent… horen we het wel.

@Crazymar: Wij waren gister bij Dirk v/d Br**k en daar hadden ze al heel veel oranjeartikelen, maar servetten… heb ik ook niet zo opgelet. Zal ook ff voor je om me heen kijken. We hebben ze op het werk al wel!

Ga nu ff aan de koffie met kokkie die nog geen oproep van de kweker heeft gehad. ( nachten nog te koud, willen ze niet goed groeien) Ik allang blij. :hihi: