OHHHHHH IK WIL OOOOOKKKKKKKK
Maar helaas, dan maar hopen op mooi weer dan, en een lekkere motorrit ofzo gaan maken!!!
toos : leuk dolletje hoor ! Neem je het mee naar ADR ? :lol:
Als het zonnetje blijft schijnen, is het hier ook nog wel leuk toch ? Krijg er direct een goed gevoel bij :zon02:
Mijn ventje op controle geweest deze morgen, heeft nog rust voorgeschreven gekregen tot eind volgende week. Rusten ! Ja, zal wel ! Ken hem ! Heeft geen zittende kont ![]()
@Kaylo: Zal zeker niet makkelijk zijn voor je ventje. Enne als ik die dol ga kopen En hij is niet te zwaar, dan gaat hij mee
@Raak: Lekker een paar daaggies weg
In de tussentijd de muren van dochters kamer geverft, ziet er weer mooi uit
@Roanna
Nee het is nog niet helemaal afgelopen. Ze hebben nog een wedstrijd of 3 te gaan.
Vroeg op vanmorgen maar het was voor het goede doel toch? Nu kan je genieten van een paar glimmende nieuwe kranen. Vanavond naar de verjaardag van je schoondochter … veel plezier en geniet van de taart!
@Marifran
Heb voor de meivakantie geen echte plannen, een dagje er tussenuit denk ik. Misschien dat ik voor de zomer in het lijstje kan maar dat is nog even afwachten.
@Toos
Fijn dat je er weer bent, die internetverbingen ook.
Een vervelende dienst gehad gisteren en even in een dipje. In gedachten terug naar een jaar geleden als je je collega bij het bed ziet waken. Valt niet mee allemaal :kus:
@Crazy
Wasmachine kapot. Dat zijn nou echt van die apparaten die je niet missen kunt en al helemaal niet als er ook nog een stel op vakantie gaan.
Nu met je vader naar het ziekenhuis, voor controle of onderzoek? In ieder geval succes!
@Raak
Op zoek naar een vakantie! Geluksvogel!!! Ben benieuwd waar je terecht gaat komen.
@Kaylo
Ventje moet nog even rust houden maar heeft geen zitkont. Plant hem in een zetel in de zon, misschien doemelt ie dan even in ![]()
![]()
Wat is t hier STILLLLL!!!
Waar is iedereeen…
Terug kalm hiere. Iedereen aan het genieten van het :zon02: ?
Hiere !!!
Heb veel zin om een uurtje vroeger te stoppen. Ben door mijn werk dusse … ???
ikke alweer terug uit school…lkkr kort dagje…
@marifan…lkkr 2 a 3 maanden naar het buitenland…genieten!!
@kaylo…lkkr n uurtje eerder stoppen…waarom niet
@raak…een vakantie uitzoeken…lkkr!! succes ermee…
Kaylo - eerder stoppen, is zo gek nog niet , hier is ook iedereen druk met van alles en nog wat .
Marion - Nog even afwachten met bespreken?? Misschien moet je juist een beetje pusshen??, hoop voor je dat het lukt.
Ga ook weer verder, heb een paar kasten leeggetrokken, wat een bende!!
Werkse allemaal, 't schiet al op !
Filiz, jij lekker al klaar, misschien nog even een terrasje of in de tuin, waarnemen meid, dan blijft je kleurtje langer!
Ohhh terrasje…ik zou wel willlen…
MMAAARRRR ikke zit met headset op ‘vragen’ te beantwoorden, en dat mag ik doen tot 16.15!!!
@beps…das toch ook wel goede tijdsbesteding…![]()
@marifan…haha ja als ik al een kleurtje had!!! helaas…wordt nooit snel bruin
Nou wat een invulling…meer een inF-ing hahahahaha
Hier ist druk, veels te mooi weer
mn voetje doet zeer en ik heb geen zin meer
nog 1 uur
Geen uurtje vroeger gestopt dus. De baas heeft mij aan de babbel gehouden en toen was het plots 15u15 ! Zal dan maar op tandjes bijten en blijven tot 16u. Nog half uurtje, pffffff…
Hoe zalig zou het zijn, nu op een terrasje met iets fris bij de hand ? http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dranken/22.gif
Kan iemand mij zeggen hoe het systeem van toeristiek werkt ? Dacht dat je gewoon de informatie van het hotel van de site kon plukken. Blijkbaar moet je via een reisbureau ? En is enkel in Nederland zo te zien ?
In nederland via de reisbureau’s ja!!!