TTT deel 87 !!

Roanna - Kranen weer voor elkaar, snel en vakkundig opgelost.

Kaylo - lekker hè, we hebben de krant opgezegd tot 07-07, kan eerder of later zijn dat we thuis komen, we zien wel!
Niet jaloers zijn hoor, kan alleen maar als je al oud bent, haha !

@Marifran: Jij bent me er een. :lol::lol: Dan kan alleen maar als je al oud bent? :unibrow:

Maar je hebt wel gelijk! Je kunt nog lang genoeg achter de geraniums gaan zitten. :wink:

marifran : neen hoor, niet jaloers (of misschien beetje), maar het is jullie gegund hoor ! En zo oud ben je niet hé ?

Lijkt me zalig, voor lange tijd naar het buitenland ! ZUCHT … :hihi:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemorgen/goede2520mog.gif

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de mooie up dates van vandaag.
Het is weer een mooie dag, :zon02: schijnt en ik moet vanmiddag weer aan de crock.
@Marifran: Als je achter de geraniums gaat zitten ben je pas echt oud. Dus lekker van genieten zolang je kan

@Toos: Waar was je toch? :dag: :biggrin:

Ik zet 'm even aan, dan kan iedereen ff een bakkie pakken.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/koffie/22.gif

Melk en suiker (zoetjes) zet ik erbij. :biggrin:

@Roanna::dag::dag:. Zaterdagavond bij dochter en schonnzoon geweest, en zondag doner kebab gegeten bij broer. Gistermorgen lag internet eruit en ben aan de crock geweest:kus:

@Toos: Ow…ik dacht ook al. Miste je al een tijdje. :biggrin: Maar je bent weer boven water en nog aan de crock ook vanmiddag. Ik zal aan je denken als ik dan weer ff een uurtje buiten ga zitten, krantje lezen. :kus:

O ja, mijn schoondochter is vandaag jarig, dus gaan wij vanavond ff een bakkie halen.

Nou, ik ga nog ff hier wat doen, want moet over 3 kwartier ook al weer weg hier.

Tot laters :dag:

Gisteravond was een, voor mij, zware avond. Er was iemand plotseling erg slecht geworden en er zat familie bij te waken. Dochter was ook iemand die in de zorg werkt en zij vond het ook moeilijk om aan de andere kant te staan. Was heel herkenbaar en het raakte me ook. Had er gisteravond een dippie van en vannacht slecht van geslapen, maar kan het nu wel van me af zetten en het gaat weer goed

@Roanna: Gefeliciteerd, vanavond aan de koffie met gebak

@Toos: Och meid toch! Dat zijn ook geen leuke momenten. Kan me er wat bij voorstellen. Nou, hou je haaks vandaag he! :slywink:

Ik moet nog wat geks verzinnen voor het 25 jarig huwelijk van mn broer en schoonzus volgende week. Morgen weer naar de spataderwegspuitdokter en willen dan doorrijden naar roosendaal, daar zit een grote feestwinkel

@Roanna: Het hoort erbij en ik heb er eigenlijk nooit problemen mee. Alleen het was weer voor het eerst sinds vorig jaar.

Ik wil morgen hiervoor gaan kijken, sexy he

http://www.sep-feestartikelen.nl/images/4491B_a.jpg

En voor deze, vind ze zo grappig

http://www.sep-feestartikelen.nl/images/1312F.jpg

[EMAIL=“me@work”]me@work, redelijk plekje,…
Dus
Tot straks

@Beps: :dag: Werkse hoor!

@Toos: Ja, die doll vind ik wel leuk. Kom je goed mee voor de dag!

Hoi hoi,
Iedereen is een soort van vrolijk deze ochtend geloof ik…komt vast door t mooie weertje. Lekker hoor.
Ben druk bezig met de voorbereidingen voor vrijdag, dan gaan manlief en dochter en vriendinnnetje richting Marmaris. En, fijn, heel fijn, mijn wasmachine heeft het gisteren begeven! Das balen dus. Morgen komt er een monteur en hoop dat het ding nog te redden is.
Gelukkig kon ik de was bij een vriendin brengen, dat gaat gewoon door gelukkig!
Maar goed, nu met mijn pa naar het ziekenhuis, vanavond en morgenavond werken. Dagen zijn wel weer gevuld zo.
Iedereen een fijne dag en tot kijk maar weer.

Goedemorgen allemaal, ook hier flink:zon:en het schijnt echt iedereen goed te doen.Allemaal vrolijk en vol zin in het voorjaar.Werd ook wel tijd he dames. Jammer om binnen te zitten eigenlijk. Nou ja dan onder de middag maar een kijken of ik nog iets leuks kan vinden voor volgende week, iets van 5 dagen of zo. Ik las in de krant dat iedereen het land verlaat voor de meivakantie dus ga ik er maar achteraan :lol: