TRL: Mooi toch oranje!!!
Mijn mams belde ook net dat ze nieuwe teenslippers voor me heeft gekocht en een rugzak met lichtblauw… zal even een foto zoeken… Vind hem wel echt leuk!
TRL: Mooi toch oranje!!!
Mijn mams belde ook net dat ze nieuwe teenslippers voor me heeft gekocht en een rugzak met lichtblauw… zal even een foto zoeken… Vind hem wel echt leuk!
Cyn,das zeker een leuke rugzak.
En ja oranje boven hahaha en voor dit jaar leuk met het EK
Haha als het nederlands elftal het goed doet… ![]()
Daar reken ik niet echt op
Goedemiddag. ![]()
@Trl: Oh juist gaaf zo’n oranje koffer. Lekker opvallend en weten ze meteen waar je vandaan komt. Ja, er is circusfeest bij de V&* he? Alles een stuk goedkoper + dat je nog extra kortingstickers bij hun kunt halen. Niet gek dan!
@Cynthia: Jij ook weer verwent zo te zien. Ook een mooie rugzak zeg! Het schiet nu lekker op voor jou en je familie. :vak01:
@Bloem: Al naar huis? Lekker biestuk eten met broer en dan de konijnen slachten. Oh, ik bedoel natuurlijk, lekker met de konijntjes spelen. Had net weer ff op je site gekeken en daar zag ik het duidelijk hoe zij/hij uit je hand eet. Leuk hoor!
De rest allemaal druk hiero en daaro? :biggrin:
Pfff vroeger toen ik nog bij de slagerij werkte… met kerst… hadden wij ook altijd nijntjes… Vond het zo vreselijk om die te verkopen… Dat doe je toch niet!!! Echt zielig vond ik dat! We kregen ze ook levend binnen… :crybaby:
Dat is ook zielig Cyn. :disgust:
Vroeger fokte mijn vader konijnen en dan stond er met kerst ook altijd 1 bij ons op tafel Nou, alleen het idee al. Ik hoefde het nooit. :eek:
Ik ga nu ff eten. Nee, geen konijn maar kipfiletje.
Jullie ook allemaal smakelijk eten.
Laterssssssssssssssss
Dit is hem dan mijn nieuwe koffer
@Trl: Hij is mooi zeg! Ik had 'm ook al in de onlinefolder zien staan.
Nou, jij zal gezien worden hoor! :lol: Veel plezier ermee en dat je 'm maar vaak mag gebruiken, om naar askim te gaan.
goedenavond,
nog even snel,
gefeliciteerd met het nieuwe deel!
jac- thnx
filiz- thnx, jij ook heel veel plezier
trl- mooie oranje koffer!
cyn- afgelopen nacht flink gesmst, leuke foto en nieuwe rugzak
beppie- lekker naar de sauna, en ik wens je een hele fijne verjaardag alvast!:kus:
viva- zoon op de radio, gister bericht van hem gehad, alleen op het nieuws weer vervelend nieuws:kus:
miere- gecondoleerd, veel sterkte vanavond, morgen en de komende tijd:kus:
en toen was ik het kwijt:confused::drugged: sorry
@WR: En jij morgen alvast een heel fijn weekendje weg gewenst. :dag:
hi meiden, ben ik weer, nou een ruim uur slap gel*l over cijfertjes…veel te veel boven de begroting…nou ja nieuw plan de campagne schrijven…dan de intro…en dan pas maatregelen, kan wel 2 jaar duren, we wachten maar af…
9 ton boven de begroting…maar wel logo veranderd van blauw naar groen, kosten 10 miljoen euro…waar hebben we het over…
Tlr…mooie koffer, geen geld trouwens die van ons waren 3x zo duur
Bloemm…biefstuk op de grond met ka en ko en bro.
tja lachen he…zoon heeft het over een speklapje…hihihihihih
@Viva: Niet alleen bij jullie hoor. Troost je. Wij hebben ook een nieuw logo. De H is uit de naam weg, want dat leest lekkkerder. Dat dacht ik al jàren. Maargoed, krijgen we dus een maand geleden allemaal nieuwe bedrijfskleding. We gaan over van zwart naar bruin/beige met een siletje erbij en raad eens… wat? Met het oude logo met de H erop. Nu vraag ik je… Mogen het dus nu ook nog steeds niet gebruiken.
ja Roanna, belachelijk gewoon toch, mag allemaal wat kosten en dan achteraf zeggen o foutje bedankt.
zo ik stop ermee voor vandaag, …voor iedereen een fijne avond…toedels…
Viva,ja maar jullie hebben samsnte toch??Die waren nu trouwens ook niet zo duur. Degene die ik had was toendertijd ook niet zo duur,heb daar nu 6 jaar meegedaan.
Wr,alvast veel plezier in CP en doe N de groeten.
Bij ons wilde ze dit jaar ook een nieuw logo maar paste niet in de begroting van dit jaar dus gaat nu volgend jaar gebeuren.
Fijne avond Viva.
roanna- dank je
trl- dank je en zal ik doen
viva- fijne avond.
voor de rest ook allemaal een fijne avond en alvast een fijn weekend, tot maandag
Ik ga er ook vandoor
daagggg allemaal