Ttt Deel 86!!!

:ninja:

Damber ::dag:

Viva: ah wat leuk om dat dan te horen!! En lief dat hij een liedje aanvraagd voor zijn vrouw!!

Raak: haha :wub:

@ cyn ook thuis de moeite doen :wink:
@ viva, owh dat moet heel leuk/ vreemd zijn om zn stem van zoverweg te horen, net of je hem aan de lijn hebt he?! :kus:
@ crazy, jammer dat je nog nix gehoord hebt… misschien moeten ze er toch ff-kes nog over na denken… duimduimduim

grrrr…net weer op het nieuws 3 militairen gewond geraakt in Afghanistan, het houd niet op…

Viva: :kus: pff zal niet gemakkelijk zijn voor jullie komende maanden!! Denk aan jullie

Bloem: haha niet altijd tijd voor :wink:

@viva
Leuk voor jullie om hem te horen.
Kan me voorstellen dat iedere keer de hart stilstaat als je weer een vervelend bericht hoor. Ik hoop voor je dat het heeeeeel snel 28 juli is.

Zo meiden ikke is thuis, gaatje gevuld IN KIES door tandarts…
nu ff nietsen bakkie doen met hubbie en dan naar de sauna

@Viva: Sterkte :kus:

@Crazy ik duimmmmmm

@Filiz: Veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

en nu… doei tot morgen

Beps: enjoy!

Pfff zit net op vakantiereiswijzer.nl… en naar het hotel wat ik krijg in Taman Negara (jungle) daar zitten apen, zwijnen, varanen en fazanten… Er staat dat er soms gekko’s in je kamer zitten… haha dat wordt lachen!! Mams en schoonzus die schijten zeker dan in hun broek!! haha

@ cyn tijd voor maken!!
@ MK hoe is het met jou/ de kids/ het werk etc. etc…
@ viva, owh owh t blijft bezig he?! diepe zucht

Bloem: ja dat snap ik wel… maar mijn haar zo is al ruim 30 minuten werk. :wink:

@Cyn: haha, ik snap er niets van, ik was mn haar, doe het droogblazen, borstel erdoor en KLAAR… wat is er zo bijz aan jouw haar dat je er DERTIG minuten over doet??

:stuck_out_tongue:

Ik mag naar huis :dag:

Beps: Nou mijn haar is met krullen… als ik mijn haar zoals op de foto wil krijgen… dan moet het eerst gedroogd en dan gestijld met de stijltang… en dat is dus niet zo ff gedaan…

iedereen naar huis/ onderweg/ terug/ geen zin???!!!

druk… :wink:

Viva,leuk hoor om je zoon te horen via de radio…
Zussie,lekker vroeg naar huis gegaan…
Beps,ben denk te laat maar veel plezier.

Ik inmiddels ook thuis.Mams kwam nog ff langs om te zeggen dat ze een nieuwe koffer heeft gekocht voor me bij de V& *,en of ik die dan even wilde ophalen,want op de fiets ging dat niet.Vroeg welke kleur ze genomen had.Oranje ach valt lekker op,op de band,maar kan hem nog ruilen voor een rode of een groene,maar denk dat ik t wel bij de oranje hou…

@ trl oranje boven!! en idd, lekker opvallend, kun je em meteen pakken :wink: ikke ga ook lekker naar huis
biefstukkie eten met broer… en met ka en ko op de grond :smiley: