![]()
@ cyn ja okey, maareuhmmm afgelopen nacht dan?! ![]()
oepppsss gluurders⦠van die enge ninjaās
ja afgelopen nacht dusā¦
owh zo⦠tja toch eens afspreken als jullie allebei vrij zijn⦠:unibrow:
goede morgenā¦
ikke ook nog verrotā¦
vanacht slaapdienstā¦dus das ook niet lekker slapenā¦
najaā¦haal mn roest wel ergens in ![]()
iedereen een fijne dagā¦!! xx
roanna is laatā¦
giggel
Zoo moest ik net ff naar de andere locatie om wat dozen op te halen en weg te brengen,kom ik terug rij de parkeergarage in,geen plekā¦Terug gereden naar voren toch nog een plekkie draai het busje erin en ā¦krrrrrr tegen de betonenpaal aanā¦Klein deukje niks aan te doen kan gebeuren hahaha kon er wel op lachen
:eek:
toch wel een beetje schrikken he
maar ach, wij vrouwen koesteren onze voiture niet als t meest dierbaarste he?!
wat zei je: kosten voor de zaak ![]()
Bloem,het was een bedrijfsauto dus dan vindt ik het nog minder erg.En kosten zijn natuurlijk voor de zaakā¦En het is maar blik he
Joehoe⦠maar ben er wel. Had ff andere dingen te doen. :unibrow: Lief dat je me mist! ![]()
Goedemorgen allemaal.
@Trl: Had mien kokkie precies hetzelfde in de parkeergarage hier op het WC. Heel krap plekje en toch erin en toen bij het uitrijden, bocht te kort en ja hoor. Krrrrrrrrrrrrrrrā¦geen deuk, maar de hele hoekbumper bekrast door dat stenen muurtje, wat hij over het hoofd had gezien. Toen was de auto net nieuw, maar ach wat je zegt, het is maar blik. ![]()
@Viva: Best wel snel dan. Zo zit ik dus ook eigenlijk nu al af te tellen. In Juli weet ik al heel wat meer. Ik weet het,⦠het is niet hetzelde als bij jou, maar toch ook spannend. Zal ook blij zijn als het zover is. :o
Nou dames, dit was even kort maar krachtig, want moet alweer weg.
Iedereen⦠werkse of whatever nog vandaag en tot laters. :dag:
je mot ook nie willen parkeren op de WC he?! ![]()
@ trl owhhhhhh bedrijfauto⦠dan zou ik echt mn schouders ophalen, dacht dat t met je eigen auto was
Enge
's hier weer
bijna naar huis
dus tot morgen!!!
@trlā¦gelukkig dat het niet je eigen auto wasā¦ziet toch minder leuk uit
@wrā¦ik spreek je waarschijnlijk niet meerā¦dus wil je heeel veel plezier wensenā¦!!
ikke ga te werkā¦kom morgen nog wel ff binnen wippenā¦
nog veel te doen.!!
blij dat een dag 2 uur heeftā¦!!
doei doeiā¦xx
Beps: :dag: geniet!
Fliliz, wil je alvast een hele fijne reis toewensen! Maak er maar weer iets moois van samen met je lief!
Cynthia, ook voor jou schiet t al op, spannend hoor. Veel voorpret alvastā¦btw what een mooie foto van jou zeg!
Ikke nog niets gehoord na mijn sollicitatiegesprek, denk zelf dat t niks wordt, maar goed, toch nog maar even afwachten.
Fijne dag allemaal nog.
Beps : veel plezier he, genieten hoor
Trl : klein deukje mag hoor hihi
Mierre : gecondoleerd en heel veel sterkte de komende dagen:kus:
Viva : juli is al snel hoor meisje en wij duimen voor je
De rest alles en iedereen moe, ik ook al, denk dat het voorjaarsmoeheid is, moeten allemaal dringend naar de zon, maar sprak net turkije daar is ook niet veel zon hoor
Crazy: dankje! En zo kennen jullie me niet heā¦
Thuis heb ik nooit zoān zin om er zo uit te zien haha⦠geen tijd voor ![]()
Zo ik weer op kantoor, afwachten voor vanmiddag wat de mededelingen zijnā¦hihihihiā¦er wordt gefluisterd dat ze de handdoek in de ring gaat gooienā¦de nieuwe directeur dan he.
Zoon heeft een liedje aangevraagd op uruzgan fm gisterenā¦leuk hoor om hem op de radio te horen
voor de liefhebbers hier de link http://download.omroep.nl/rnw/smac/nl_uruzgan_fm_20080402.mp3
de schuifbalk ongeveer op 1/3 zettenā¦hij moet vragen beantwoorden over het eten op het kamp, en een nieuwe vraag stellen aan een andere collega. Ook vraagt hij voor zijn vrouw een nummer aan van goldplay.
Tlrā¦deuk in bedrijfswagen hihihihi, lekker boeiend.
Bepsā¦vrij
Roanna, druk met andere dingen.
Raak ook weer van de partij.
o ja crazy ik duim me een rotje voor jeā¦
Crazy : we blijven duimen hoor
Viva : zullen de link eens gaan beluisteren
Cyn : strakkies voor Mr. E wel he hihihi