Ttt Deel 86!!!

Zeg dat wel! :finger:

Nou meisie… fijne avond nog en hou je haaks he! :kus:

Dag allemaal :dag: :dag: Prettige avond. :dag:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedeavond/goedeavond.gif
Vandaag teamleidster niet gezien, als het goed is, is ze er morgen wel. Schiet niet op zo. Lijstje wordt steeds langer, hoorde van een collega dat bij een heleboel de uren van vorig jaar niet klopte. Bij mij dus ook niet, heb zo’n 60 uur teveel gewerkt. Tja daar hoor je ze niet over, als je te weinig hebt gewerkt wel. Een zooitje, welnee valt wel mee
@Viva: Daar wordt je ook niet wijzer van, wat een gedoe toch. Wie maakt zich nou druk om de kosten van een logo, waar praat je over? Wat een wanbeleid
@Roanna: Bij jullie hetzelfde, dure bedrijfskleding, klopt het logo niet. En dan maar afvragen waarom de premies omhoog gaan
@WR: Veel plezier in CP
@Trl: Gave koffer!!

Wie kan me helpen ben bezig een hotel kamer te reserveren van 22 op 23 april ivm mijn examen in leiderdorp wil alleen nog steeds niet lukken de hotels die ik geprobeerd heb zitten allemaal al vol, wie kan me helpen

nou is toch gelukt hoor, aan de rand van leiderdorp

Goeieavond allemaal !

Gefeliciteerd met het nieuwe deeltje alweer ! Gisteren en vandaag ECHT geen tijd gehad. Spring nu vlug even binnen en ben ook zo weer weg !

Morgen lees ik alles wel wat bij. Hopelijk niet te veel gemist ?
Weet wel dat er iemand jarig is morgen ? Wie o wie ? :biggrin:

Nog een leuke avond iedereen ! :dag:

@Kaylo::dag: Alles goed verder

Hai Toos

Hai Linda

Hai Kaylo. Weer internet thuis?

@Roanna::dag:

Hai roanna, ben gelijk weer weg hoor ga weer aan de studie kom mss nog effe langs voor slapen gaan, moet nl druk gaan leren 23 april twee examens

@Toos: Och meid, dat is bij ons ook hetzelfde hoor. Zit al een half jaar op uitbetaalde snipperuren te wachten. Maar o wee, als ik een uurtje teveel in zou vullen. :finger:

@Linda: Eindelijk ben je er weer. Toch nog gelukt een hotelletje te vinden. Nou, wat een opluchting dan he?

Dan houden we jou niet langer op, want dit gaat wel ff voor. Succes ermee. :dag:

@Toos: :dag: :biggrin:

goede…avond!!

linda weer boven water
mbt begroting en wanbeleid enzo… mn pa zegt altijd: welke stagiaire dat nu weer bedacht heeft… ( no offence aan de stagiares onder ons maar de begeleiders :retard: )
hihi… anyway

lekker gegeten, te veel!!
lekker weer witlog gevoerd aan ko en ka… vinden ze heerlijk!!
nog 3,5 uurtjes werken morgen en dan van alles en nog wat en dan op naar de polder voor een B-day!! en dan zaterdag weer donertje happen in B-wijk…

@trl
Ik heb ook zo’n koffer, maar dan een groene.

@linda
Toch een slaapplekje gevonden, weer een zorg minder.

@wr
Veel plezier!

@miere
Gecondoleerd en sterkte met alles :kus:

ik ga mn nijnen maar eens vangen, misschien lig ik er dan op tijd in :S

owh dat ging verbazingwekkend snel… hihi lekker kroelen met de fuzz-balls!!
alleen kootje vond t nodig om te plassen… :frowning: op mij :frowning: zucht… anyway…
slaap lekker en tot morgen!!

@bloem: slaap lekker en tot morgen

@miere: gecondoleerd, sterkte

@wr: veel plezier @ cp

@Linda: Toch nog een plekkie gevonden. Leer ze!!
@Bloem: Slaap lekker
Ik ga ook mn mandje opzoeken, heb het wel een beetje gehad. Dusss :slapen::slapen: Truste:dag::dag:

Ik kom ook nog even gedag zeggen.

Weltrustrusten allen. Tot morgen. Morgen??? Is er dan niet iemand jarig? Nouja, ik kijk het lijstje nog wel even na. :slight_smile:

Truste :slapen::dag: