Ttt Deel 86!!!

Ik ga slapen morgen weer vroeg op tot morgenavond allemaal

@Linda: PB terug, en nogmaals suc6 morgen!!

Dames ik ga naar bed
Tot morgen allen!!!

ola
ik kom toch nog ff welterusten wensen
heb een beetje een behoorlijke off-avond gehad… pijnruimen en de troep is nog niet weg
laten we t er maar ophouden dat het met mn lichaam nog nie helemaal is zoals het moet zijn en dat mijn buikje en darmen mij daar heeel erg hardhandig van hebben overtuigd vanavond…
ik een beetje denken dat ik weer gewoon kon doen, maar nee… dat is me wel duidelijk geworden

@ linda duidelijk een geval van niet lekker in je vel zitten, zenuwen en spanning etc. gelukkig heb je voor jezelf de juiste keuze genomen en kun je weer terecht bij je oude werk. nu maar hopen dat het daar wat beter gaat met je werktijden enzo…

sorry dames maar voel me absoluut niet goed en happy dus ben weer weg
morgen vroeg op, want moet mama ophalen die op mn huisje gaat passen als de heren van de asbestsanering aan de slag gaan… :dag:

Goede avond meisjes!!!
Vanmiddag naar de verjaardag geweest van ons neefje. Daarna lekker uit gegeten bij de griek. Nu even bijlezen en dan het bed in, heb maar 4 uurtjes geslapen vannacht en dat begin ik wel te voelen nu.

@Filiz
Trouwen ??? Dat is ook van het ene uiterste in het andere maar beter dit dan de situatie van een poosje geleden toch? Veel plezier woensdag op de bruiloft en geniet nog van jullie tijd samen.

@Bloem
Heb jij ff lekker vet uitgeslapen … me jalours!

@Linda
Je hebt de juiste beslissing genomen als ik je verhaal lees. Foute boel als je al dat soort klachten krijgt en depressief wordt. Wens je in ieder geval veel succes morgen.

@Bloem
Ook jou velletje zit niet lekker op het moment. Knuffel :kus:

En zometeen het bed in, truste allemaal en morgenvroeg gezond weer op!

:idea:

Zo nieuwe week nieuwe kansen!

@Bloemmie: Mooie oplossing, mams als Bunny-sit en meteen de heren woningbouw de kans geven het werk te verrichten!!!

@Linda: al onderweg, hopelijk een mooie dag!!

Ik heb een drukke week! En geen F zin. Volgend weekend tenminste wat extra leuks en dan de maandag erna vrij!!! Eindelijk EEN HELE VRIJE DAG!!! nou ja dan nog 1 week, en die week erop heeft maar 2 wekdagen haha!!(zo ben je zielig als je al 2 weken naar voren gaat kijken om vrije dagen te zoeken!!)
Ik heb op het werk aangegeven minder uren te willen werken, omdat dit me aan het opbreken is

Mss tot straks

morninkkkkk
owhhh F*** ik voel me beroerd… buikpijn niet normaal zeg, ben ook mega misselijk
maar goed…
we gaan gewoon door, denk dat het vanzelf wel overgaat als alles weer een beetje normaal functioneert…

@ beps, zeg dan ook eens gewoon een keer “nee” is echt niet zo moeilijk hoor!! je werkt je contracturen en that’s it of gewoon 4 uurtjes meer ipv 14!! :finger:

@allen, fijne dag!!
@ marion, en lekker geslapen???

@Bloemmie: Zo werkt het dus niet bij dit bedrijf. Ze hebben je een 24 uurs garantie gegeven, maar verlangen een flexibiliteit van je. Ik heb dus ook verleden week een mail uitgezet dat ik niet meer wil werken dan 24 of als het meer dan 30 uur is, ik 1 dag per week geheel vrij wil…
Ben benieuwd.

Goede morgen …

@Beps
Benieuwd wat ze gaan zeggen op je mail, dat je flexibel bent heb je zo ondertussen wel aangetoond want je werkt al lang flink over je contracturen heen of niet? Minste wat zij kunnen doen is je dan die hele dag vrij geven.

@Bloem
Ook jij nog zielig vandaag! Beterschap meissie.
Goed geslapen? Nee niet echt, ben nog een beetje brak, zo meteen de douche in daar zal ik wel wakker van worden. Moet wel fris en fruitig bij het Radboud zitten he!

@TRL
Heb je niet meer gezien sinds gistermorgen. Voel je je nog steeds niet lekker?

goedemorgen,

allemaal zwak ziek en misselijk, balen is dat zeg…
Bloemmie beterschap
Linda ook voorzichtig aan weer aan de beterende hand
Beps reikt uit naar vrije dagen
Filiz moet trouwen nou dat is dan weer een heel ander bericht.

en toen wist ik het niet meer, zit al weer achter mijn bureau…
met zoon is alles goed, het is rustig daarzo…gelukkig wel.
voor iedereen werkse…

@Viva
Ook weer achter het buro vandaag. Gelukkig alles rustig in Afghanistan en maar duimen dat dat ook zo blijft. En het weer Viev, kan ie goed tegen de hitte daar?

ja hoor 32 graden, wordt al lekker bruin…hij heeft gisteren liggen zonnen.

Gelukkig heeft ie ook nog tijd voor leuke dingen :slywink:. of houdt ie niet van de zon?

@marion
Succes in het Radboud.

@beps
Ik hoop dat je positief antwoord krijgt op je mail en weer lekker 1 dagje vrij hebt.

@bloem
Problems met de darmpjes en ook nog kotsmisselijk, ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt en dat het snel weer een beetje afzakt.

@linda
Gelukkig weer terug op je oude stekkie en goed om te horen dat het weer beter met je gaat. Al die spanningen, niet meer kunnen eten en zoveel afvallen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Succes weer op je ‘1e werkdag’

stil hier

:turkey:**Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

**Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

waar zit iedereen…iedereen in een voorjaarsdip…denk ik…

Marion - al weer terug, of moet je nog? Nog iets nieuws gehoord ?

Het is idd erruuuuuuug stil hier. Kaylo ook nog niet gezien vandaag. Zou ze ook ziek zijn?

We zijn alweer terug, ging snel vandaag. De laatste serie medicijnen mee en dan op 7 mei krijgt hij zeker de Str****ra. Nog 3 weken te gaan dus.

O Marion, nu nog 5 weken op je tenen lopen dus…succes ermee

Hello,
Ben idd door griepje geveld en thuis vandaag, zoals ik lees niet de enige hier
Allemaal beterschap hoor
Linda : fijn dat je weer beter in je vel zit, suc6 vandaag, komt allemaal
weer goed he
Marion : suc6 in het Radbout
Filiz, geniet van de resterende tijd enne trouwen kun je altijd nog hoor, de
tijd van voorbereiden en er naartoe leven is ook heel leuk en een hele belevenis die je hopelijk ook maar een keer meemaakt
Viva : gelukkig nu rustig en tijd om te zonnen in Afganistan he
Auto die ik gekocht heb is prive en eigenlijk wilde ik eerst een diesel, die is pas rond de kerst leverbaar. Wat een luxe problemen hier he.
Ik heb een Audi A5 gekocht, op mijn hyves te bewonderen. Is idd een aparte auto, maar dat zoek ik altijd:biggrin:
Lees tussen het soezen op de bank wel mee hoor:dag: