@Viva
Gaat allemaal goed komen hoor!
Zo meteen op weg naar school, zijn nog even aan het spijbelen, even iets drinken he.
tuurlijk Marion…rustig aan…
Raak beterschap … zat er dik in dat je ziek werd…
@Raak
Heeft de griep jou nu ook te pakken!!! Beterschap meis :kus:, hoop dat je snel op knapt.
Je hebt een goede smaak zeg … je hebt een superauto uitgezocht! Kan me voorstellen dat je bijna niet kan wachten om erin rond te kunnen rijden.
Viva - gaat goed hier, niets bijzonders meegemaakt. Sportschool geweest en even moed verzamelen voor de dagelijkse dingen.
Bloem - Sterkte , je bent het gewend, maar ik kan me zo goed voorstellen dat het elke keer weer tegenvalt!
Beps - Je moet flexibel zijn volgens de afspraak, maar daarom kan het geen kwaad of af en toe te protesteren. Groot gelijk!
Kaylo - Leuk weekend gehad of ben je vandaag ook nog vrij?
Linda - Succes vandaag. Het lopen viel niet tegen gisteren, dat is positief hé, conditie heb je vast weer snel opgebouwd!
Trl - wat ben je stil??
Marifran, iedereen is hier stil, ze zitten allemaal een beetje in een voorjaarsdip…iedereen is aan zon toe…
Raak - Beterschap !! Wat een gave auto zeg, nu heb je dus geen diesel en moet toch nog tot september wachten. Die dure automerken kunnen zich heel wat permiteren ! Welke kleur heb je besteld ?
Marion - Hebben ze al toegegeven dat jullie nu placebo krijgen ? En Stra…nog wat is dat het middel wat ze nu aan het onderzoeken zijn ?
Viva - gelukkig positieve geluiden van het front ! Houen zo !
Viva - voorjaarsdip !!Wel te begrijpen hé ,ging zo goed vorige week en nu weer zo’n nietszeggend weertje.
Wij zijn al langzaam aan het toe leven naar de grote trek (voorlopig 9 weken) over 2 weken, vraagt toch de nodige voorbereiding. Kaarten en boekjes uitzoeken, familie nog even nalopen, huis netjes achter laten.
Is misschien gek maar heb altijd zo’n moeite met weggaan! Niet voor de korte reisjes maar vanaf 4 weken. Ga soms misselijk en met pijn in m’n buik de hoek om. Maar weet gelukkig uit ervaring dat het niet zo lang duurt. En als we weer naar huis moeten probeer ik het zo lang mogelijk uit te stellen. Nooit heimwee, als het thuis maar goed gaat met iedereen!
Marifran: mei/juni - Richting Zuid Spanje
**Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
**Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Toch maar weer in het lijstje gezet, is nog maar 2 weken :nod:
Denk dat idd iedereen behoefte heeft aan zon, heb gisteren met Turkije gesproken. Waren gewoon aan het picnikken in 27 graden, was zooooo jaloers :). Ik heb een kleur gekozen die heet ijszilver. Zat te twijfelen tussen deze en zwart, maar hubs heeft ook al zwarte auto en op grijs zie je minder vuil:slywink:
Marifran : wat een zalig idee 9 weken weg, wij moeten nog een paar jaartjes en gaan er dan ook flink van genieten, tenminste dat hoop ik toch
Marifran : tuurlijk moet je ook in het lijstje, en nog wel bovenaan, schiet op he
@Marifran
Ook de psychiater weet niet wie er placebo mee krijgt of de capsules met de werkende stof. Wat ik begreep weten ze dat alleen in de apotheek. Vanmorgen zeiden ze wel dat ze ook het vermoeden hadden dat J de placebo kreeg maar ook dat er gevallen waren waar het 5 weken duurde voordat er iets merkbaar was. St***tera is idd het middel wat ze aan het onderzoeken zijn. Voor ADHD is het een goed middel. dat is al bewezen. Nu zijn ze aan het onderzoeken of het ook wat doet voor stoornissen in het autistisch spectrum.
Druk bezig met de voorbereidingen voor jullie reis naar Spanje, begint al lekker af te tellen he? Heb ook dat probleem als ik op vakantie ga, zelfs met korte reizen, het moment van afscheid nemen vind ik vreselijk maar eenmaal weg wil ik niet naar huis.
Raak - Zilverkleuren zijn ook erg hot op dit moment en hoeft minder vaak door de wasstraat, groot gelijk!
En vakanties nemen jullie er nu ook al goed van toch! Pakken wat je pakken kan en stel niet uit tot morgen … enz.
Dat mag GROTER :nod: !!!
:SPAIN:Marifran: mei/juni - Richting Zuid Spanje :SPAIN:
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Sorry Crazy nog even geduld!
Marifran, heerlijk zeg zo lang weg…
Marion - Begrijp eruit dat julie je even in dienst van de wetenschap gesteld hebben. Jammer dat je nu net de placebo treft maar nu weet je in ieder geval wel zeker dat de medicijnen niet voor niets gelikt worden! Zal voor J. ook niet makkelijk zijn, hij wordt vast weer vaker terechtgewezen en zo… Maar ja, aan alles komt een eind en als het te gek wordt kom je 't hier maar afreageren !
Ga de magneet maar weer even afsluiten, tot later …
haha, Marion, zo groooot … wel leuk hoor !!!
Kom nog even terug, kreeg ineens pijn in m’n buik, blijkt dat we midden in een bevalling zitten !!!
Heb Roanna ook nog niet gezien vanochtend ??
Mag ik het nieuwe deeltje weer openen ?