heb bıjgelezen…maaar om op ıedereen te reageren ıs geen doen…
duss…ık sluıt me volledıg aan bıj ıedereen
hıer nog steeds alles goed. mups ıedere dag aant werk…dus das wat mınder…
maar ık vermaak me prıma…bıj vrıendınnen op de thee, zıj bıj mıj…ben ook echt blıj dat dıe nl meıd er ıs…lkkr af en toe je eıgen taal l*llen…
gıster bıj schoonmamz en pap geweest…nu kwamen ze met de vraag of we ook nıet even woensdag kunnen trouwen…samen met schoonbroer
nou…schıet mıj maar lek!!!
ıedereen een fıjne dag…!!
en een dıkke kus vanuıt sıde…
@FILIZZZZZ beter zo dan hoe het vorig jaar ging toch!!!
En mooi dat je geniet… dan gaat het ook allemaal goed komen als je straks langer gaat…(of voor heeeel lang gaat…)
morninkkkk
ben net een uurtje wakker, dus dan mag t nog he?!
@ roanna, filiz moet oppassen, als ze zegt geen jurk te hebben, dan toveren ze voor woensdag gewoon ff een jurk
@ filiz, ja joh, gewoon gezellig ff trouwen!! ultieme smoes: ik trouw niet zonder mn moeder
@ toos, lekker aan t slapen hopelijk nog, nog 1 nachtje, je kan het!!
@ trl, hoe ging het oppassen vrijdag eigenlijk?? zit je een beetje in een dippie meissie ? :kus:
@ raak, wat is dat voor supermobile dat je er tot sept op moet wachteN?! is het voor het werk of prive?
Zo we hebben de 2de film ook nog gekeken…
Hubbie nu aan het badeendje spelen, ikke ff overal bijgelezen. Hier was niet veel
Zo aan de hollandse pot, niet ons idee maar goed…
Morgen hubbie verwennen(JAIKSSSS zuurkool!!)
Wij hebben net gegeten en ook al getruusd. Wij hebben rijst met gado-gado (verse groenten) gegeten. Zelfgemaakte (kokkie) pindasaus erover en smulle maar. :biggrin: Bakje luchtige bananenvla na en dat moet het weer zijn voor vandaag.
Het is hier ook echt zondag he? Wat een rust. Komen maar niet aan de bevalling toe.
@Raak: Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, wat voor mooie bolide jij nu weer hebt besteld. Moet vast een aparte auto zijn, dat je zolang moet wachten. Wel gaaf hoor, effies een auto kopen. :slywink:
@roanna: heb de wedstrijd uitgelopen in een tijd van 1 uur en 6 minuten was best wel tevreden over deze tijd als ik kijk hoe t de laatste maand ging met lopen als gevolg vd maag/darminfectie en de problemen m.b.t baan, nu op naar de volgende wedstrijd over twee weken de Enschede Marathon
dank u roanna en marifran moet morgen om 07.30 uur beginnen in filiaal deventer om te helpen met herinrichten na de verbouwing normaal gesproken maandags beginnen om 13 uur
@Linda: Pffffffff…lekker dan zo vroeg al hier zijn. Mag je wel op tijd er in gaan zo. Nou meid, heel veel succes weer bij je (oude) baas en hopenlijk gaat het nu beter wat betreft je werkrooster. Ik ben in ieder geval blij voor je, dat je weer een baan hebt!
Ik ga ook ff wat te drinken halen, want ik heb net met Marifran een hele tijd plaatjes zitten zoeken en heb er droge strot van gekregen.
Ik vind het weer goed voor vandaag. Ik zeg al vast weltrusten all en tot morgen weer.
Zoals beloofd een kort verslag m.b.t. mijn baan en hoe t met mij ging. Zat inderdaad niet lekker op mijn nieuwe werk. Eerste 2 weken was ik wel eenhousiast, je krijgt dan veel nieuwe indrukken, moet alles nog leren en denkt dan dat alles wel goed gaat komen. In 3e week af en toe een moment van is dit wel wat ik wil, voel ik me hier wel op mijn plek, nadat ik ziek was geweest kwamen in 4e en 5e week deze momenten alleen nog maar meer en uiteindelijk vorige week vrijdag besloten niet meer verder te willen met de baan. Uiteindelijk is mijn contract afgelopen maandag met wederzijds goedvinden ontbonden.Van de week twee keer bij ci geweest, uitkering is aangevraagd. Dat ik bij die baan niet goed op mijn plek zat kwam tot uiting door de volgende klachten: slecht tot niet kunnen slapen, 's ochtends niet meer kunnen ontbijten, ook rest vd dag ging eten moeilijk, 5 kilo kwijt in twee weken tijd, geen zin om dingen te ondernemen, geen zin in huishouden, lopen ging slecht, kokhalsen voor ik naar werk ging, als ik op werk was continu spanning in mijn lichaam. Vorige week vrijdag besluit genomen dat t zo niet langer kon en zaterdags al een gesprek gehad bij bc, donderdag ook weer en toe gehoord dat ik terug kon komen en ook weer mijn contract voor onbepaalde tijd terug krijg. Mazzel dus. Als ik een week later was gekomen had ie al iemand anders aangenomen. Heb de laatste dagen t idee dat ik weer goed in mijn vel kom te zitten.