Ttt Deel 86!!!

Filmpje gekeken en nu naar bed!

@Marion: Hoop dat de weken snel gaan!!
En dat hij weer snel verbeterd met de juiste medicijnen!

En verder…
@linda: Suc6 morgen…

en wij naar bed!!!

Goedenavond.

Heb alles bijgelezen en kom nu ook ff weltrusten zeggen. :dag:

Truste allen :kus:

De laatste weet wat hij/zijn moet doen he? :biggrin:

@ roanna, truste!!
@beps hoe was de film?
@ linda, idd… SUCCES voor morgen! zet em op!

eigenlijk wel een goed plan
ik ga ook lekker slapen… dus truste!!

:idea:goedemorgen,

ik heb bijgelezen, maar geen puf om te reageren, nu laatste dagje en dan morgen lekker vrij, dus dan zal ik weer netjes reageren zoals het hoort:)

iedereen een hele fijne zondag, miss tot vanavond en anders tot morgen:dag:

Goedenmorgen allen

Ik heb lekker geslapen, maar Aiji vond het tijd om op te staan!

@Bloemmie: Hij was goed, verrassend, en toch voorspelbaar. Wel echt hard! Een redelijk goede film. Hoe moe ik was, ik ben er wakker bij gebleven!

Voor vandaag geen plannen, opruimen(is gister weinig van gekomen) en dan weer verder nietsen denk ik!

Goeiemorgen,
Heb nog niet bijgelezen, doe ik vanmiddag of vanavond. Blijft nou toch niet hangen. Heb op een enkele spoker na 2 redelijk rustige nachten gehad en nog 1 te gaan. Pfff zal blij zijn als het er weer op zit. Gisteren tot 1 uur vast geslapen, werd wakker met knallende hoofdpijn en had niet eens een borrel genomen. Toch weer in slaap gesukkelt tot half 5. Ga zo mn krantje lezen en mn mandje opzoeken. Enne bijbabbelen, vandaag maar niet, hub ligt nog in coma en als het pilleke werkt, werkt er bij mij niet veel meer:unibrow:
Fijne zondag en misschien tot ergens vandaag:dag:

Goedemorgen,

Iedereen gister druk geweest met van alles en nog wat,schoonmaken,shoppen,reisje zoeken,werken,auto ophalen…Ik bij vriendin in Amersfoort geweest was erg gezellig,niet wezen shoppen,s’avonds nog door naar de vrienden hier en toen had ik de pap wel op.Heerlijk geslapen,maar voel me niet je van het.

Fijne dag allemaal

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Goedemorgen all.

Al zie ik, dat alleen Marion online is. :dag:

Nou, heb ook goed geslapen. Was gisteravond een beetje te moei om nog te reageren. Had ff nog een paar plaatjes geplaatst en ff hier welrtusten gezegd en toen had ik ook wel ff gehad. Hele middag met dochter in de stad lopen slenteren, voor wat voorjaarskleding en zij heeft volgende week een feestje, dus wou even voor wat nieuws kijken.

Daarna, hier gegeten en haar weer naar huis gebracht en wij door naar de achterhoek en ach… daar was het gezellig, dus blijf je ook weer wat langer plakken.

Dus Beps… net als jou… moet ik nu ook zo nog de tent strak trekken hier beneden. :hihi:

@Bloem: Nog lekker in bed? Zo, dus nu fijn je autootje. Niet meer aan bus en trein tijden gebonden. Heerlijk vrij!!

@Toos: Al vroeg hier komende van het werk. Nee, zo s,morgensvroeg “bijbabbelen” lijkt mij ook niks hoor Toos. Kan je beter nog even bewaren tot de tijd weer daar is. :biggrin:

@Trl: Ook al weer vroeg op en even de boekhouding hier weer bijgehouden. Klasse meid! :thumbsup:

@Linda: Vandaag aan de wandel weer. Nouja, hard lopen dan he! Heel veel succes Linda.

@Marifran: Ook nog even langs geweest en was ook dit keer de plaatjes niet vergeten. :biggrin:

@Viva: Op zoek naar nog een leuke vakantie in Aug? Dat moet vast nog wel lukken. Houd wel er rekening mee, dat in de meeste prijzen nog niet die extra tax zit he? Ik heb natuurlijk ook al voor ons voor het najaar zitten kijken en zag dat sommig de prijzen al wel incl. hebben, maar ook sommigen nog niet en als je dan de totaalsom maakt, komen er toch nog aardig wat kosten bij en dat kan naar b.v. Alanya aardig oplopen. Maargoed, ik neem aan dat jullie daar wel rekening mee houden. :vak01:

Enneh… SGR (dat heb je zelf vorig jaar ondervonden) vind ik persoonlijk het belangrijkste. Anvr niet zo, maarja dat moet je zelf weten natuurlijk.

Meisjes…allemaal een hele fijne zondag. Wat jullie ook gaan doen.

:dag: Ps. Kokkie staat al druk te koken voor vandaag. :biggrin:

Goede morgen!
Ben ook wakker. Feest van zwager was erg gezellig en het was dan ook erg laat-vroeg geworden. De rest hier ligt dan ook nog lekker op 1 oor.
Vanmiddag weer een feest, neefje is jarig. Zo heb je weken niets en dan komt alles weer op een hoopje.

@WR
Weer vroeg op vandaag maar morgen tijd om bij te komen.

@Toos
Nog 1 nachtje en dan zitten de nachten er weer op.

@Beps
Lekker geslapen en vandaag opruimen en lekker nietsen.

@TRL
Leuke dag gehad gisteren in Amersfoort maar niet helemaal fit vandaag. Ook maar rustig aan doen vandaag!!!

@Roanna
Met dochter de stad in geweest. Was ze nog kunnen slagen voor het feestje?

@Marion: Jawel hoor. Al heeft zij ook een beetje een moeilijke maat, klein en een beetje mollig, zeg maar, heeft ze toch nog wat leuks kun kopen bij C&, nog wat bij H& en nog iets bij New York**. Kan ze er weer even tegen. Ze moest alleen nog een zomerjas hebben, maar die er nu hingen, vond ze niet zo leuk, dus een andere keer maar verder kijken.

Jij ook nog een hele fijne dag dan op de verjaadag van het neefje. Dat hebben wij ook vaak hoor, alles of niets wat feestjes betreft.

Zo, ga maar eens even wat doen hier!

Latersssssssss :dag:

Goedemorgen dames, heb ff bijgelezen
WR vandaag lkkr uitslapen na weekje vroege dienst
Toos : ook nog nachtdienst
Bloem : heeft dr auto en bevalt goed
Marion : veel feestjes, altijd gezellig, meestal toch
Beps : door hondje gewekt, beetje poetsen en daarna lekker bankhangen
Trl : niet wezen shoppen
Roanna : met dochter wezen shoppen
Ikke gisteren nieuwe auto wezen kopen, besteld en als het meezit komt ie eind september:crybaby:
Vandaag ook bankhangen, voel me niet helemaal ok, klein griepje denk ik.
Fijne zondag allemaal, maak er iets gezelligs van:kus:doei doei

hallo allemaal,
Bloem, gefeliciteerd met je autootje, fijn hoor, kun je je tenminste verplaatsen wanneer je wilt!
Veel geluker mee meis.

Iedereen die nog moe is, grieperig is, brak is enz…beterschap en maak er een lekker lui dagje van.

Ik ga zo met dochter naar Beverwijk en vanavond turks eten in restaurant in Leiden. Met het turkse les groepje. Leuk hoor! Goh, wat zullen wij turks praten met z’n allen vanavond, nou ja, in elk geval proberen!
Iedereen een fijne zondag op wat voor een manier dan ook.

@Roanna
Vond het moeilijk om iets te kopen. De broeken zijn zo netjes nu en houd van wat sportiever. Had ik een leuk stelletje aan was de broek te groot en die hadden ze niet meer in mijn maat. De rest wel gekocht en ga volgende week maar naar een andere winkel kijken of ze de broek daar wel in mijn maat hebben en anders bestel ik hem wel via internet.

@Raak
WOW … nieuwe auto gekocht! Wat voor iets heb je uitgezocht? Je moet er wel lang op wachten zeg!
Ook niet zo lekker vandaag … beterschap!!

@Crazy
Veel plezier met je dochter in Beverwijk en smakelijk voor vanavond!!

zo hier de toko weer glad, hubs nog in de tuin aan het werk…
Weet niet wat ik vandaag ga doen, het weer is maar zo, zo dan weer zon dan weer bewolkt, en een nare koude wind…Ik zie wel… Damber naar de paarden vanmiddag met Jessy, en die staat nu onder de douche… voor iedereen een fijne zondag…

Hallo allemaal,

@Toos: succes met je laatste nachtjes! Ik mag nog met helmelvaart nog en dan ben ik er weer van af voor het gehele jaar! Of ik moet wat extra doen.

iedereen een fijne zondag!

Groetjes Jacquelien

@Jac
Jij ook een fijne zondag!

@Viva
Hier nog geen zon gezien vandaag. Heb je nog iets van je zoon gehoord?