@ marifran, ik heb op sommige pagina’s wel 6 foto’s staan. heb ze allemaal aan elkaar gestiched en een doorzichtige achtergrond enzo… geen text… nog ff afwachten hoe het resultaat is, maar zeer zeker wel leuk
alleen idd dat bij elkaar schrappen is nogal lastig…
was trouwens nog ff in de stad om half 5, iets ophalen en wilde nog ff naar de xp voor een nieuwe lijst voor een grote foto en die bleek gewoon weg te zijn… foetsie… pand leeg… nix op de ramen waar die gebleven was… vond t zoooo raar… elke stad hoort toch wel een e**o te hebben??
De fokker had de 2 mannen mee, Aiji’s moeder kwam later! De andere dame is zwanger en voelde zich vandaag niet lekker
Nou goed, lekker gewandeld, en ergens lekker in t gras gaan zitten, en de honden klooien!
En toen…kwamen er ineens een MEGA GROEP bloedhonden aan, op een spoorjacht!! Er achter een groep van 40 paarden met ruiters in kostuum…er was een zogenaamde Slipjacht bezig…pfffff Echt schrikken!!! Gelukkig hadden we alle honden onder controle/onder handbereik… want anders waren ze echt plat geweest!!!
Verder gewoon lekker gewandeld, en gekletst
Ze vinden haar giga mooi, en willen haar eigenlijk wel terug haha!!!(NO WAY!!!)
Net gegeten, niet bijgelezen… @Bloemmie: Fijne tijd met je nieuwe vervoersmiddel!!!
@ linda, dat weet ik…
@ beps… whahaha… een echte jacht!! wowwww… spannend!! was ff bang dat je ging zeggen dat aiji en de volwassenen mee wilde jagen op kippetjes ofzo
lijkt me wel machtig om te zien, weet cker dat ik luna en terra kwaad zou zijn geweest… die zouden echt mee gaan!!
maareuhmmm is mama-aiji nu alweer zwanger? of is dit een andere?
Nee niet mama-Aiji, Hana is zwanger, de rode van de fokker… Maar helaas, ik weet niet wat het daar in huis is, ze is zwanger van 1 pupje…Hopelijk voor de fokker is het een teefje…
@Marifran
Ik heb nooit geluk op de rommelmarkt. Maar moet ook bekennen dat ik er ook het geduld niet voor heb om urenlang te snuffelen. Mijn zus is er wild van, lijkt wel of ze ruikt waar de leuke dingen te vinden zijn. Komt ook altijd wel met iets leuks of nuttigs thuis.
De placebo … och het is niet anders, had me er op ingesteld dat ie 10 weken zonder zou moeten. Het is voor het goede doel he, nu weten de geleerden misschien ook weer wat meer.
@Bloem
Wisselt een beetje. We hebben de goede dagen maar ook hele zware. Gisteren was er ook weer eentje. Gaat het niet zoals ie wil en dan blijft ie drammen en praten, wordt dan zo moe van dat constante getater aan mijn hoofd. Alles 10-20-30 keer zeggen. En dan vandaag is er weer weinig aan de hand en loopt het weer redelijk.
@Beps
Leuke dag gehad vandaag!
Die jacht, kwamen een poosje geleden ook bij ons over het land, hier noemen ze het vossenjacht. Heeft idd wel iets. Iedereen netjes in kostuum, een grote groep blaffende honden.
marion - 10 weken is wel lang, dacht dat je maandag weer de goede medicijnen zou krijgen.
Dat klopt wel hoor, met rommelmarkten, je moet er een beetje neus voor hebben en het leuk vinden anders wordt het toch niks.
Linda - :lol: Jij bent ook een mooie! Vraagt aan mij of het moeilijk is en zelf knutselt ze binnen een uur het albumpje in elkaar. Ben je in ieder geval nog op tijd.
Bloem - Zou jammer zijn als het zoek was, heb je het ergens opgeslagen? Dan kun je het nog een keer opsturen.
Ik had een berichtje gekregen dat het langer duurde vanwege drukte maar heb het toch in een dag of 10 ontvangen.
Beppie - Lijkt me super spannend om zo’n drijfjacht te zien, net of je in een film bent beland.
@ marifran, nee ik ben t niet kwijt hoor
ze geven alleen aan dat er iets mis is gegaan in de productie en dat het daarom nu langer duurt… nog ff-kes geduld dus…