@bloem: zwaai, veel plezier met datgene wat je nu gaat doen, hoeft ook geen nieuwe auto te zijn toch, het belangrijkste is dat e je vervoerd van a naar b
@Viva
Konijnenoppas op afstand
@Bloem
J heeft placebo hoor, niets veranderd in al die weken. Maar maandag weer terug en dan zal hij de medicijnen meekrijgen. Dan nog 2 weken afzien voordat ze goed ingewerkt zijn. Telt al af dus.
@Linda
Druk in aktie in je huisje. Ziet er straks allemaal weer stralend uit bij jou.
Hoi,hoi!
Roanna - Marion - Roanna - Trl - Lekker aan het shoppen. Hoop dat jullie slagen, veel zomerse kleertjes in de winkels, wordt tijd dat de jas uit kan!. In ieder geval veel succes.
Marion vanavond toch een feestje? - Veel plezier, leuk als je weer wat nieuws aan kunt!
Bloem - soort kasboek , opruimen, stofzuigen…erg huiselijk allemaal, pas maar op, straks ga je het nog leuk vinden. En hoop dat je nog lang plezier van de auto mag hebben!
Linda - ook al aan de poets, voorjaar hé, de tapijtenschoonmaakkriebels!
Beppie - Aan de wandel in Soest met je hondenvrienden. Jullie zullen wel veel bekijks en aanspraak hebben! Veel plezier!
Viva - Hoop dat je nog wat leuks vind, moet toch lukken! augustus is nog best ver weg. Zou mooi zijn, heb je een dubbele reden om af te tellen !
Is nog behoorlijk tegengevallen met je punt dus, toch nog 2 toetsen gesloopt, valt me een beetje van je tegen hoor , zei gisteren nog dat je zo handig met computers was:tssk:
Was vanmorgen ook al vroeg op pad, de voorjaarsrommelmarkten zijn hier in de polder weer begonnen. Vinden we gezellig, je komt altijd wel met iets geks, praktisch, leuks thuis en natuurlijk altijd voor een prikkie! Vind het altijd wel gezellig hoor, die dames en mannen doen ontzettend hun best en allemaal voor een goed doel. Wij kwamen met een knappe bureaustoel thuis, net op tijd voor we door de ouwe zakken.
Kreeg vanmorgen ook het fotoalbumpje binnen van de WW- aktie. Echt super leuk, klein maatje met allemaal familiefoto’tjes (kinderen en kleinkinderen). Kan in de koffer overal mee naar toe!
Ga nog even in het zonnetje zitten, is hier achter nog goed te doen,
Marion - Echt jammer voor jullie dat je de placebo hebt, allemaal verloren tijd nietwaar.
@marifran: die actie met dat fotoalbum is nu afgelopen he
@marifran: ja zeker ook aan de poets, de laatste weken door alles daar ook weinig tot niets aan gedaan is hard weer nodig nu maar ja straks weer een lekker schoon huis, komende tijd ook nog buiten aantal dingen doen zoals, kleine balkon voorkant schoonmaken, grote balkon aan achterkant schoonmaken
Linda - Ik zet net een bedankje op het Fotoalbum topic en zag dat de code 14 april afloopt. Zou nog kunnen dus! Als je een stuk of 50 foto’s bij elkaar hebt is het zo gepiept!
Lekker fris huisje straks. Als het een poosje geleden is heb je tenminste goed eer van je werk!
@marifran: net je site over al je vakanties even bekeken echt prachtig zeg!
@marifran: effe zoeken of ik de code nog heb dan kan ik t morgen nog maken
:redface:Dank je Linda
@marifran: effe gezocht maar heb de mail met de gevonden leuke klus voor morgen, waar zag jij staan van 14 april?
@marifran: denk dat ik een album ga maken met foto’s van de vakantie van vorig jaar zomer naar Kreta
Ja bijna mijn 4000e post!
Juppie post nr 4000!!!
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=48458
Linda in dit topic.
@marifran: welke formaat heb jij gekozen? Moest je nog wat bijbetalen? Ging t makkelijk? Had je e rveel werk mee?
Linda !
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/2gefeliciteerd.gif
4000
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/2birthday9.gif
Linda - ehh, formaat 10 x 13, Was niet echt moeilijk, maar heb er wel een halve dag over gedaan omdat ik van verschillende kanten de foto’s bij elkaar moest zoeken. En je moet natuurlijk ook even bekijken hoe je de paginaś in wil delen. 1 foto per bladzijde is het makkelijkst. Het formaat foto past zichzelf aan. Ik hoefde niets bij te betalen.
Nou ik heb mijn fotoalbum ook klaar
ola ikke weer terug
@ foto albumpjes
ik had een postertje gemaakt met allemaal foto’s van mijzelf… everest, nepal, mongolie, schaaters enzo
die was vrij snel binnen, maar die andere (had twee codes) daarbij was wat mis gegaan en zit nu al 2,5 week op mn foto-albumpje te wachten…
heb me net wel aangemeld als postcrosser, leek me toch wel leuk (zie topic in algemene reiscafe)
@ schoonmaken, tja… ik kan me daar toch moeilijk toe zetten. opruimen en stofzuigen is 1 ding, maar met een doekkie overal langs… echt niet mijn ding…
doe ik volgende week wel een x
@ marion, dus het is vrij duidelijk dat het het placebo is. is het wel te handlen of…?
@ marifran, nou zal ik eens wat zeggen, ben idd erg huiselijk geweest. lekker opgeruimd. heb lekker vruchtensappie gemaakt, ga vanavond lekker frutten en tutten en lekker indian koken enzo… goed voor mezelf koken, leuke dingetjes enzo… nice ![]()
@ autootje, rijdt lekker, gaat lekker, lekker radiootje erin, helemaal schoon gemaakt en hij staat nu lekker voor de deur: van mij te wezen! ben er blij mee…