Ttt Deel 86!!!

nee ik heb hetzelde als jij bloem baal van al die drukte op zatrerdag

@ viva… en kun je nog wat vinden… aug is dure periode natuurlijk… waar kijk je naar?! turkije :wink:

nee ze zijn naar de boogaard rijswijk shoppen, nou daar kun je dan helemaal over de koppen lopen

ja, heb al zitten kijken wil rond 12 augustus weg voor een dag of 10 en natuurlijk turkije, dan heb je op zeker nog lekker weer, heb al gezocht bij tourmax en bij tourplan ben ik zo rond de 800 euro kwijt voor half pension… heb jij nog adresjes???

mhhh :tssk: volgens mij wil er hier iemand aandacht… heb een konijn in mn been hangen… :smiley:

hihihi, lekker op schoot die knuffel bloem

@ viva nou ja, tourplan is niet aangesloten bij die organisaties he? … maar ja wel cker de goedkoopste in gumbet… weet niet waar je heen wilt, maar ik zou zeggen, kijk ff op mn site :wink:

ik ga ff mn overgebleven fruit in de blender knikkeren…
viva let jij ff op dat mn konijntjes t behang niet slopen??? thnx!!

kaatje pas op niet in de kabeltjes bijten, en kootje zit niet zo de stampen… hihihihi

tourplan, wel aangesloten bij sgr

@ viva nee kabels dat doen ze niet…zijn er niet…
tourplan is volgens mij geen anvr ofzo… i dunno
okey mis is klaar, framboos, aardbei, kiwie, citroen, appel en sinaassappel, witte en rode druiven… jammie, maar ja, nu moeten alle stukkies er nog uit… ff zeven… duurt uren…

@ viva waar wil je heen dan? alanya?

@ marion, hoe is het eigenlijk met J? enig idee of hij het placebo heeft?

Bloem maakt me eigenlijk niet zoveel uit…

das wel lastig zoeken dan…
kalkan vond ik erg mooi… doe eens gek… fethiye ofzo…

ben druk aan de schonmaak maar lees wel mee en reageer wel af en toe

zooo ikke lekker fris gedouched… jammie… lekker schoon enzo…
ga zo eens ff wat eten en dan eens rondkijken voor een boodschappie… moet ook gebeuren enzo…

nog 1 uur en dan mag je eindelijk je auto ophalen!

ehj ja
maar vind t allemaal niet zo bijzonder… ga er nu echt niet meteen 500km mee rijden ofzo…
ik ga em halen, zodat ik maandag met de auto naar t werk kan, no biggie…

@bloem: snap m wel stukker handiger dan t openbaar vervoer he

ja dat sowieso maar tis geen spiksplinternieuwe auto ofzo
ben blij dat ik snel iets heb kunnen vinden enzo, maar thats it
maar goed, ben nu weg
zwaaiiiiii