Ook weer wakker,gisteravond bij vrienden geweest,vanmiddag naar vriendin in Amersfoort.
Roanna,lekker in slaap gevallen met Tarzan;)
linda,veel plezier vandaag,druk weekend voor je.
Wr,werk ze.
Bloem,succes met klussen en natuurlijk met je autootje.
Marion,succes bij het voetbal.
Beps,ook veel plezier.
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
okey
done
enkele lijsten aan de muur, kapstok gemaakt… klaar…
enkele lijsten zijn alleen gesneuveld… eens zien wat we daaraan kunnen doen
tis 10 uur en heb er al een hele dag opzitten :retard: maar goed… ga maar eens ff opruimen hiero!!
@Beps: Ik zal Linda even vragen, als ze toch weer bij haar oude baas gaat werken, of ze niet zo’n sleeptimerlampje kan meenemen voor hier. Zij is over het algemeen vaak de laatste hier, dus hoeven we daar niet meer zo op te letten en gaat vanzelf uit en weer aan, als jij je meld s’morgens.
@Bloem: Zo, alles nu zo’n beetje op z’n plaats? Het gaat er nu dus een beetje op lijken, zeg maar!
Het is ook nu weer prachtig weer. Ga zo ff hier downunder de hut glad trekken incl. de KD en dan ff een paar boodschapjes doen en dan zien dat we vanmiddag weer ff naar de achterhoek komen. Best veel van plan, alleen weet nog niet of het allemaal zo gaat. We zien wel, hebben de tijd als ons eigen. :retard:
O ja, die cd van Tarzan was de originele music en songs van Phil Collins/Mancina. Ach, de meeste nummers kende ik natuurlijk al, maarja voor € 2,99 kon ik 'm niet laten liggen. Heb 'm ook al even op de computer gezet. Nu nog even een goede I-pod/MP3 kopen.
Jullie ook allemaal nog een fijne dag. Geniet nog even van het zonnetje.
@ roanna, owh klinkt goed!! me love phill 4 disney!!
maar goed, me love disney natuurlijk
hier is het zonnetje toch wel weg hoor… niet zo gezellig en zo warmpjes meer…
maar goed… ff de administratie gedaan
weekloon en maanduitgaven is lastig. dus goed in de gaten houden!!
owh ja, ik ging iets doen he? zal ko en ka er eens uit laten… die hebben wel weer wat beweging verdiend
Ikke krijg helemaal niets gedaan!!!
Hubbie druk in de schuur enzo aan het werk… ikke alleen maar aan het surfen…
Over een half uurtje weg…dus…
Tot vanaaf!
Goede middag!
Terug van het veld,dik verloren maar in ieder geval 1 goaltje gescoord voor de eer. Te lang blijven plakken in de kantine en moet vanmiddag nog even aan de knutsel voor het kadootje van zwager want voor de poen moet ie wel wat doen. En ik wil nog even kijken voor nieuwe kleren, is al zo lang geleden dat ik iets gekocht heb. Werk aan de winkel dus!!!
nou laptop half gesloopt, punt is weer in gang gezet, helaas 2 toetsen afgebroken, zal wel ff gaan bellen naar de leverancier of ze de punt en komma op kunnen sturen.
Maar goed heb alles bijgelezen.
Linda dikke knuf alles komt wel weer op zijn pootjes terecht
Marion al weer terug van het veld, helaas verloren nou ja niets aan te doen
gisteren iedereen hier weer aan de wijn gezeten, vandaag dus iedereen een kater…
Bloem heel hobby hok voor de bunny’s gemaakt leuk om te zien
Jessy gisteren prik gehad, alles primabello in orde met haar, Damber nu met schoonzus
aan de shop…
Hubs hier in de tuin bezig, en ik aan het rommelen…
Nou, hier zijn de plannen ook drastisch veranderd. Gaan zo ff met dochter naar de stad. Ze vroeg (sms) of ik zin had om te gaat stadten. En daar heb ik bijna altijd wel zin. Dus…
Dan vanavond nog maar even naar de achterhoek, want nu moet ik natuurlijk morgen hier beneden alles nog glad strijken. Was net ook alweer niks van gekomen. Kwam ook niks uit mijn handen, net als bij Beps :hihi: Heb wel boven even gestoft. Ja, ja, toch wat gedaan.
@Viva: Oh fijn, dat Jessy helemaal oke is.
Ja, die wijntjes waren heerlijk gisteravond. Heb er zelfs zo lekker van geslapen dat er van “bijbabbelen”’ niks meer kwam.
owh gezellie… iedereen aan t shoppen…
nou ikke ga op zaterdag echt niet voor mn lol naar de stad hoor… veels te druk, veels te veel mensen etc…
anyway
@ zij die gaan stadten: enjoy!!
@ viva, iedereen ook weer druk bezig, wilde je niet mee de stad in? gaan ze dan na pijnacker of DH
ikke ff pauze hoor… pfff
en nee, kan mn auto om half4 pas ophalen… dus heb nog ff…