Ttt Deel 86!!!

@roanna: klopt idd wat jij zegt je hoort niemand hier meer over bijbabbelen

@Linda: He Linda… zo ken ik je weer. :wink:

@Marifran: Ga ik ook zo nog doen hoor. Heb best nog heel veel bij te “babbelen” zo. :wink: :stuck_out_tongue:

Ik heb net de laatste foto voor vandaag geplaatst, dus heb nu wel een beetje dorst. Ga ff wat te drinken halen.

@roanna: wat schenk je in?

Nou Linda, heb me eigen maar weer ff het 2e rode wijntje ingedaan. Ik zet de fles maar hier neer, dus wie wil, pakt maar! :redface:

@Is goed, schenk me er ook eentje in

Goed idee, ga nog even bij m’n hubs en zoon zitten, zij zijn aan de laptop aan het sleutelen.
Heb ook een droge strot gekregen.

Bloem - heb even filmpje gekeken, komt me heel bekend voor, wij hadden er ook zo één voor m’n dochter, was wel een echte kroelk*nt, misschien komt het nog!

Trusten !!

Goede avond meiden!!
Bezoek is naar huis en nog eventjes hier koekeloeren voordat ik naar bed toe ga.
Lieve woorden voor Linda!

@Linda
Ben blij te horen dat het weer beter met je gaat meissie

@Roanna
Maak me er niet zo druk om als hub boos op me is hoor, kan hem wel aan. Moest alleen vanmorgen opschieten omdat ze de beestjes kwamen scannen en wil die man niet onnodig lang laten werken.

@Marifran
Rondje Dordt, kwamen er vroeger regelmatig. Op visite bij de dienstkameraad van mijn vader.

@WR
Vroeg het bed in vind ik niet erg maar vroeg opstaan is echt mijn sterke kant niet.
Een logeetje vanavond … veel plezier samen!

@Bloem
Morgen het autootje halen en dan de buurt onveilig maken. Maar eerst op konijnenjacht , zijn ze ontsnapt uit het speelpaleis :stuck_out_tongue: ?

@Roanna
Zekers een bofkont die zoon van je. Alweer op reis!

@ roanna, je weet t… bijbabbelen doe ik niet… wel af en toe een kennismakingsbabbeltje, maar verder… de eer is aan jou!!

@ marion, nee niet ontsnapt, maar ze wilden niet in de kooi… ik heb ze maar ff met rust gelaten en ben zelf op het konijnenforum gaan kijken (koude oren…?? kan t kwaad… lang leve t internet) en… toen kwamen ze vanzelf weer. Kaatje had dorst en kootje had honger… zaten ze allebei in de bak. deurtje dicht en klaar… bloemmie kan naar bedje toe
en dat doe ik ook maar, want over 9 uurtjes staat mn pa aan de deur om te klussen

dus truste allemaal :dag:

Ga ook het bed in, moet morgen weer fris en fruitig om 9 uur paraat staan. En vroeg op staan is nu eenmaal niet mijn sterkste kant he.

Truste … :dag:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/wijn/666.gif

Nou, neem gerust.

@Marion: Oh gelukkig dan maar. Valt alweer mee dan, dat jou hubs niet zo gauw kwaad is. :slywink:

@Bloem: :biggrin: Ja hoor! Slaap lekker zo. :kus:

@Marifran: Ben jij ook een beetje de kluts kwijt? :biggrin:

@Marion: Trusteeeeeeeeee :dag: :kus:

@marion en bloem: slaap lekker en tot morgen

Maargoed meiden…ik hou er ook mee op voor vandaag. Ga nog even mijn cdtje luisteren die ik zopas gekocht had mij de MM.

Weltrusten iedereen. Tot morgen weer. Slaap lekker allen. :wink: en wie nog wil babbelen… doe het gerust. Doegggggggg :dag:

@roanna: veel plezier nog met het luisteren van je nieuwe cd (welke? hahaha) slaap lekker en tot morgen

mss haal ik morgen mijn 4000ste post wel

Nou, het zijn liedjes uit de musical Tarzan, meer dan alleen de muziek, geloof ik.

Ja, dat moet gaan lukken morgen Linda en ook nog wel een bevalling denk ik. Tot morgen dan. :dag::kus:

@roanna: lijkt me wel een mooie cd slaap lekker en spreek je vast morgen wel weer

nou ik ga ook maar slapen morgenvroeg effe naar de stad met mams, 's middags hier kletsen en huis schoonmaken en morgenavond twee verjaardagen (gelukkig beide in 1 huis)

Hallo allemaal,

ik dacht het is niet zo druk dus ik reageer eventjes hier.
Na lange tijd weer een nachtje door ziekte.
maar goed het is wel weer eventjes wennen.
ik wou iedereen alvast een FIJN WEEKEND wensen!!!
Ik ga straks slapen en dan komt het er vast niet van om toch weer langs tekomen.
af en toe kom ik en lees ik stukjes bij!!

Nou nogmaals een FIJN WEEKEND!!!

Groetjes Jac

goedemorgen:idea:

jac- al vroeg hier zo lekker slapen, fijn weekend

marion- ik ben ook niet zo van het vroege opstaan, draai me graag nog een keer om zo vroeg, daarom ben ik blij dat ik niet altijd zo vroeg op hoef!

linda- gelukkig gaat het al iets beter, doe lekker rustig aan, en succes maandag en vandaag veel plezier

bloem-lekker naar de kapper geweest, doodop van eerste werkweek, paleis voor konijntjes gemaakt en vandaag je auto ophalen

oh wat erg weet het nu al niet meer, vandaag nog erg slaperig

wens jullie alllemaal een heel goed weekend toe!