Ttt Deel 86!!!

@bloem: je hoeft je geen zorgen te maken hoor, gaat langzaam weer de goede kant op wel lief dat je zo bezorgd bent

@linda: Dat zijn we allemaal hoor… Bloemmie en ik hebben zelfs naar elkaar onze zorg over jou uitgesproken!! Dat we hopen dat alles nu goed komt! En dat jij een plekje krijgt, waar dan ook, waar ze jouw waarde zien, jouw inzet waarderen, en dat je je er ook heerlijk voelt!!
Dus… Kop op,… we zijn er voor je, en denken aan je :kus:

Kan t niet vaak genoeg zeggen, Jullie zijn schatten!

Ging laatste weken idd niet goed met me vandaar mijn afwezigheid hier, ik sliep slecht at slecht door alle spannning was bijna 5 kilo afgevallen in 14 dagen kon niet meer ontbijten (normaal nooit geen problemen mee) geen zin in huishouden, hardlopen of om iets anders te doen

@ linda, dat idee had ik ook wel een beetje
en natuurlijk… we proberen je te steunen. het zal echt geen makkelijke keuze zijn geweest, maar misschien dat je je studie op een iets lager pitje kunt zetten…? je was ook zo druk, alles tegelijk, zo snel mogelijk af enzo…
dat deze baan niet was wat je verwachtte hoeft toch niet meteen het einde van je studie te betekenen???

ikke net klaar met het bouwen van kaatje en kootjes sloop paleis
een doos, 2 verdiepingen, loopbrug, hooi, karton, wc rolletjes, gangetjes en veel papier en karton snippers…
reuze interessant natuurlijk, maar ook wel een beetje eng… kootje vind igg de brug ernaartoe fantastisch. ik zet hem er elke keer op en hij rent/ glijdt er tustig vanaf… oewww nu gaat ie rustig kijken… whahahaha!!
ff filmpje maken

owh ik kom echt niet meer bij!!!
tis een echte fun-bun

@Linda: Dikke :kus:!! Neem je tijd… en zoals Bloemmie al zegt: je zal alles afgewogen hebben!! Maar ik begrijp de anderen ook als ze zeggen: is het verstandig alles ineens te stoppen!!
Het is jouw leven, jouw keuzes. En ik wens je wijsheid en kracht voor de komende tijd!
Ik weet nog dat ik als ik naar mn werk ging, al de stress in mn lijf had. En als ik dan daar zat, ik het gevoel had dat ik niet eens meer wist wat mn naam was!!
Daarna heb ik eerst een paar weken rust genomen, en ben ergens bij een bedrijf ingevallen voor 4 mnd in de job die me lag!
Het komt vanzelf goed, nog maals…Dikke :kus:

@Bloemmie: GENIET van de fuzzieballs!!!

@roanna: ben maandag dicht bij je in de buurt, help dan bij de inrichting in filiaal. devent…

Goedenavond.

Heb met bewondering naar jullie schrijven aan Linda zitten lezen en wordt er zelf een beetje ontroerd van. Heerlijk zoals jullie haar steunen. Heeft/had Linda echt even nodig.

Heerlijk meiden zijn jullie. :kus:

filmpje van kootje op zn nieuwe racebaan

@Roanna: das ook onze kracht hier toch!!! er voor elkaar zijn… dus zeker ook voor Linda. Een heel gewaardeerd lid van onze gemeenschap!!!

Dat bedoel ik maar Beps. :wink: We hebben mekaar soms zooooooooo nodig.

ikke wel igg!! :smiley:

en soms moeten we respecteren dat anderen niet zo vaak erzijn of sommige dingen pas vertellen als ze daar klaar voor zijn… soms valt de stilte op en dan ga ik me altijd toch zorgen maken enzo…

@Bloem: hi, hi so cute dat knuffelbeestje van je. :lol:

pcies Bloemmie, ik weet dat ik dacht van waar is Linda en Roanna ook naar haar vroeg…

Maar goed, Het is WEEKENDDDDDDDDD
en ik ga zo maar eens naar bed hihi

@ roanna, tja… laat alleen dat knuffel maar weg hoor… tis zo moeilijk… ze eten uit mn hand, ik mag ze aaien, maar als ik ze dan 1x oppak, dan zijn ze de volgende keer veel schuwer…

wilde net kootje in zn bak zetten, spring ie eruit voor ik t luikje dicht kan doen :tssk: dat duurt dus nog wel ff-kes voor ik naar bed kan :frowning:
op konijnenjacht dus weer…

Nou weltrusten jongeluitjes. Slaap lekker. Wordt er trouwens tegenwoordig niet meer “bijgebabbeld”? Daar hoor je haast niet veel meer over hier he! :slywink: :kus:

Weltruste lieve meisjes. :dag: Prettig weekeend.

@roanna; weltrusten, slaap lekker en tot morgen

Meiden mooi gesproken, Linda Sterkte hoor, hoop dat je er wat aan hebt, lekker weekend en dan weer naar je vertrouwde plekje, komt best goed hoor!
Kun je later altijd nog verder zien. 'k Denk eerlijk gezegd ook dat je na een beetje rust je studie weer op moet pakken , zonde van al die mooie cijfers!

Roanna, we houden je niet tegen hoor! Veel plezier.

Welterusten allemaal :dag:

@Linda: Nou ik ben er nog wel even, maar die andere meisjes gingen geloof ik al naar bed. :slywink: Daarom wenste ik ze alvast weltrusten.

Oh zo hahaha