Ttt Deel 86!!!

Hééééééééééél kalmekes hier ? Iedereen aan het genieten van het zonneke ?

toos : crock ze vannacht en wees wat voorzichtig met je been hé ? Doe je wel kalmaan ?

Zo mn werktijd zit er bijna op
ik ga over 15 min naar huis

tot strakssss

Beps ::dag:

Ik Verveel Me !!! :unibrow:

En weer thuis…
Nu eerst maar eens hier aan de slag!!!

Wou dat ik ook al thuis was. Schiet hier niet echt op, is niet druk op het werk vandaag.

Boel afsluiten en terug naar Gent sporen ! Eet smakelijk strakskes en iedereen nog een leuke avond ! :dag::dag:

Zo, wij ook weer thuis. Rondje Dordt gefietst. Ben er geboren en 20 jaar gewoond. Liepen allemaal toeristen met boekje in de hand en maar naar boven kijken naar de gevels en wandelen langs de havens! Mooie stad eigenlijk, sta je normaal niet zo bij stil.
Nog even langs schoondochter geweest, knullen waren lekker aan het buiten spelen, nauwelijks gezien.

Viva - Punt blijf hangen - tja, jij bent zo handig met computers, dit los je ook wel weer op.

Toos - Vannacht weer aan de crock :stuck_out_tongue: Sterkte hoor en vergeet het krukje niet mee te slepen!

Kaylo - weer bijna sporen - Gezellige avond bij de Griek!

Marion - Vanavond lekker geen huiswerk, heb je gisteren al gedaan, groot gelijk dat je niet naar huis bent gegaan.

Ga nog even bij de plaatjeskijken, tot later :dag:

Goedenmiddag.

@Kaylo: Nog effies en dan mag je naar huis en heb jij ook weekend. Zo te lezen een rustig weekend, want het bezoek heeft zich afgemeld, las ik.
Wel thuis voor zo en geniet van het weekend.

@Toos: Lekker weer crocken vanavond. Doe je wel een bietje kalmpies an!!:slywink:

@Viva: En… de hut al strak? Mooi zo, kan voor jou ook het niets doen weer beginnen. :slywink: Last van vastzittende puntjes? Naar is dat he? :biggrin: Doe maar even van Toos zei, gewoon ff op de kop houden en wie weet wat er allemaal nog tevoorschijn komt.

@Marion: Nog druk in weer met hubs? :lol:

O ja, gisteravond laat, kwam onze zoon nog ff hier om een sleutel te brengen. Die gaat zo dadelijk met zijn werk een weekend naar Warschau met het vliegtuig. Ze mochten kiezen, welke stedentrip ze zouden doen en omdat bijna iedereen weleens in de bekende steden als Londen, Parijs enz. was geweest, hebben ze dit keer voor Polen gekozen, omdat je daar anders niet zo gauw uit je eigen naar naar gaat. Ze gaan ook in een heel sjiek hotel enzo. Wat een bofkont is hij toch weer he!:vak01:

@Marifran: Ik kom er ook nog even aan. :wink:

hallo!

beppie- sorry was het lichtje vergeten, zal er voortaan aan denken!

kaylo- jammer dat jullie visite niet kan komen, maar wel gezellig naar de griek

trl- druk aan het oppassen

marion- ja hoor het went wel gelukkig, alleen 's’avonds vroeg me bed in is wat meer wennen

marifran - lekker wezen fietsen, en ja het is erg vroeg, maar gelukkig wel s’middags bijtijds klaar:)

toos- oh had ik het verkeerd gelezen:) gelukkig ging het gisteravond goed, succes vanacht!

viva & damber met jessy naar de dierenarts voor een prikje:(

@WR: :dag: Ook weekend nu? Of moet er nog gewerkt worden?

Ik heb net de pizza met pollo in de oven gezet, dus lekker makkeli.

Gaan zo even naar Deventer naar de MediMart.

Iedereen eet smakelijk voor zo en een fijne avond verder nog. Tot laters. :dag:

roanna- nee geen weekend voor mij dit weekend, morgen werken, en zondag wel een dag vrij:) mm, pizza lekker! veel plezier bij de medamrkt!

Ik krijg zo een logé, dus fijne avond allemaal en tot morgen!

@wr" veel plezier met je loge, werk ze morgen en zondag een fijne dag

@Linda: Alles in huis en klaar voor volgende week??
En ook voor zondag?? Ben je een btje bekomen van alle stress enzo??

@beps: ben nu druk bezig de achterstand in het huishouden weg te werken, door alles heb ik daar de laatste weken ook weinig aangedaan, hoop klaar te zijn voor zondag het lopen heeft er ook onder geleden de laatste maand ook door de maag//darminfectie erbij conditie behoorlijk minder maar als je hoofd weer leeg is moet t beter gaan denk ik, t gaat gelukkig steeds beter met me, de oude linda komt gelukkig langzaam aan weer terug

@Linda Goed te lezen/horen!! Stap voor stap hoor!!! en dan komt het vanzelf goed, ook met je gevoel!!!

goede…WEEKEND!!!
jippieeee gelukkig niet zoveel bij te lezen, allemaal updates enzo

@ viva, haha… met de franse slag de toko glad en dan toch druk aan de weer om de punt los te krijgen,…hihi
@ linda, maak me zorgen!! alles okey daar?
@ toos, weer de nachtdienst in… nou lekker dan, hopelijk gaat ie gauw voorbij en laten ze je met rust!!
@ marifran… hoe dichter bij dordt…hoe… :wink:

ikke de 1e werkweek gehad. moe!! gaar!! dood!! dacht dat het wel ging, dus nog ff naar de kapper… onder de kap en lag bijna te soezen, duik er vanaaf weer vroeg in, want pa komt morgen ook vroeg…
autodealer belde… dat de pin het niet deed en dat ik niet kon pinnen. hij belde om 17.15 en eerst dacht ik echt dat ie t express deed, omdat ie niet zo happig was om de auto zaterdag al te leveren, begon dus al bijna te koken. maar goed, we kwamen er samen uit. dan maar
contant… gelukkig voor mij is de bank hier vrijdag avond open…
kwam nog de ex-schoonzus tegen bij de kapper… toch ff slikken, al die vragen enzo… maar ja, woon ook weer zo dichtbij dus t zat eraan te komen

konijnen zijn aan t racen… gezellie…

@Bloemmie: Haartjes weer lekker…en autootje toch morgen!!
En die ex-sis-in-law…mss voelde zij zich ook niet gemakkeli…

Hier zit hubbie film te kijken, mega rampenfilm…ikke heb t koud…wss gewoon slaap
Niet te vroeg naar bedje, dan ben ik ook weer zo vroeg op!