Ttt Deel 86!!!

mornink dies mornink
ikke ook zo weg… kost allemaal toch een tijd s’ ochtends…

@ linda, nou ja, gefeliciteerd dan maar dat je toch weer werk hebt… ik ben eigenlijk erg benieuwd naar de achtergrond, mag ook via pb ofzo…
@ trl… heb jij je auto dan van een oud vrouwtje? :wink:
@ marion enneuhmmm meer van dat soort dagen en je spreekt strax vloeiend turks :wink: mede mogelijk gemaakt door… :smiley:

hahaha… owhkey
allemaal een fijne (halve) dag… ikke gewoon de hele dag hoor. maar goed… daarna lekker weekend!! jippiiieee
papa komt morgen (vroeg!!) nog ff-kes klussen, wat dingen ophangen enzo en dan het autootje ophalen en voor de rest lekker vrij!! jipppppiieeeee

duss… alvast een prettig weekend :wink:

Beps : leuk filmpje van Aiji ! Er zit leven in de brouwerij !

Iedereen vrij vandaag ?

Goede morgen …

@WR
Alweer de vroegste vogel hier … begint het een beetje te wennen?

@Beps
Zal straks eens even naar het filmpje gaan kijken. Een sms-je van een genietende Cyn … leuk!!!

@TRL
Bijna weekend, succes met de kids vanmiddag! Hoop dat ze een beetje lief zijn voor je :wink:

@Kaylo
Geen visite maar naar de Griek … is ook gezellig toch?

@Bloem
Als dat zou kunnen :smiley:

En nu snel aan het werk voordat ik op mijn kl**e krijg.

Goedemorgen ladies.

Ik ben ook een beetje vroeg vandaag, want moet zo weer even aan de poets. Ik zeg niks meer… maar het is vrijdag …:wink:

@Beps: Dus lekker met z’n allen naar het bos geweest. Dat was zeker genieten he!! :zon02: Ga vast vanavond ff je site en filmpje weer bekijken.

@Marion: Ook op het werk aan gekomen en moet snel aan het werk. Want stel dat je op je kl**e krijgt… die je toch niet hebt. :stuck_out_tongue: Werkse meid!

WR was en ook weer vroeg bij he? Heeft natuurlijk vroege dienst daar.

@Bloem: Ook weer op het werk zo te zien, al kan ze daar niet meedoen op WW, denk ik. Maar heeft zulke leuke dingen te doen in het weekend, dus maar hopen dat het gauw weekend wordt voor d’r. :wink:

@Kaylo: Toch maar geen vrij genomen? Nouja, dan hier weer lekker bijkletsen toch!

Zo dames, ik ga. Tot latersssssssssss . Werkse allen of whatever. :zon:

bloem : k zeg al niks meer :tssk:

Bloem,nee niet bij een oud vrouwtje,maar bij een handelaartje:slywink:

goedemorgen meiden, zo ik ook weer aanwezig…
niet veel om bij te lezen en nog minder om op te reageren…
dus vandaag weer verder om alles klaar te krijgen voor het weekend…

Mis ik iets???

Goed ik dus op het werk
En BIJNA WEEKENDDDDD

beps : nee hoor ! Had gisteren hier gezegd dat Bloem haar auto al had, maar bleek wat voorbarig te zijn. k Zal het verkeerd gelezen hebben hé ?

Oke ikke ben blind denk ikhaha!!!

Morgen!
Iedereen al druk aan de arbeid en ik hier net okselfris en de boel aan de kant.
Sportschool belde vanochtend de spinningles af dus gaan we maar weer eens in het echie. Fietsen achteruit de schuur geworsteld en even nagelopen. Met kou en wind gaan we ook lekker met de auto hoor!

WR - brr dat zijn geen tijden meer, lijkt wel nachtdienst! Je was wel heel vroeg wakker!

Beps - even foto’s gekeken, wel lachen hoor, p**pen als een Jap. Als ik er straks 1 in het winkelcentrum 1 tegenkom zie ik hem al in een hoekje zitten!

Voor de meesten al bijna weekend, veel plezier allemaal, ga er nu vandoor :dag:

marifran : fiets ze ! :dag:

@Roanna
Niet naar kantoor vandaag maar wil deze baas niet boos maken, zit er nl 24 per dag mee :smirk:

@Marifran
De fiets op vandaag, het is er in ieder geval mooi weer voor, veel plezier!

Marifran,fiets ze…

Ik nog een uur,maar totaal geen zin meer,heb ook niks te doen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

@Marion: Oh…:biggrin: ook weer verkeerd begrepen dan. Maarja, ook niet leuk om van hem op je klo**n te krijgen toch. Werkse gezellig met hubs.

@Marifran: Jullie lekker fietsen lees ik hier? Nou, wel je hand goed uitsteken, als je de hoek omgaat he!!! :dag:

Iedereen …ik ga. Vrijdag… snackdag! Nee, die voor mij, maar voor onze gasten.

Doeggggggggggg :dag: :dag:

Goeiemorgen,
Ben ook weer fris en fruitig aanwezig. Vanmorgen verplicht uitgeslapen.
@WR: Weer supervroeg vandaag. Moet vandaag de nachtdienst in. Gisteravond gewerkt en ging goed hoor.
@Marifran: Fiets ze, het is in ieder geval wel lekker weer
@Linda: Weer terug bij je oude baas, is beter dan thuis zitten. En je studie, ga je er toch niet mee door. Vind je dat nou niet zonde??
@Roanna: Dilemma met kokkie, gelukkig opgelost. Kan me je ongerustheid wel voorstellen, zou hetzelfde hebben.

Zo vandaag alles met de franse slag glad getrokken, straks met Damber mee met Jessy naar de dierenarts, de laatste prik halen, arme beestje, vind het altijd zo zielig, maar ja wat moet dat moet.
Heb problemen met mijn punt op de laptop, geen idee wat eraan de hand is maar moet hem gewoon in rammen in plaats van indrukken, zal wel wat onder zitten, was al een schroefje van de poot van mijn bril kwijt, vrees dat hij onder het toetsje van de punt zit.

Hi allemaal, bijgelezen en van deze kant nix speciaals te melden, behalve dat het zonnetje heerlijk schijnt en ik baal dat ik achter mijn bureau zit:tssk:
Maarre…bijna weekend, hoop dat het zonnetje het dan ook volhoudt, dus
iedereen alvast een fijne dag en prettig weekend toegewenst.
Bloemmie : suc6 met je auto morgen he, lkkr weer voor een ritje
Viva : nog aan de poets en is al overgeslagen naar Roanna
Toos : vandaag rustig aan en vannacht weer werken
Beps : zal straks je blog ff lezen
Trl : oppassen vanmiddag, misschien wandelingetje en ze uit laten dollen in een speeltuin??
Viva : nou nou wat een gestuntel met een schoefje he en zakt je bril nog van je neus ook:pSuc6 vanmiddag bij de dierenarts

@Viva: Klepdoos even op zn kop houden, misschien zit er een kruimel onder je punt
@Beps: Leuk filmpje!!
@Raak::dag:
@Marion: Turkse les gedaan in werktijd, wel l*llig als ze niet weten dat je komt. Nu druk met het jonge spul??
Ik ben van plan om niet veel te doen vandaag, normaal trek ik de dag dat ik nacht in moet de toko glad om moe genoeg te zijn en 's avonds wat voor te slapen. Maar dat werkt gewoon niet, dus gewoon maar rustig aan vandaag en vanmiddag van t :zon02: genieten