Ttt Deel 86!!!

@ roanna, lees je dilemma en snap t… de rest heeft al tips gegeven en kan me voorstellen dat de 1e reactie meteen bonje opleverd… misschien nog maar es een nachtje over slapen en het idee nog een beetje laten inwerken enzo… :kus:

@Bloem: Ja, dat doen we nu ook hoor. :kus:Terug, want je bent al zo moe!!!

Enneh…autoverzekering? Miss ff A’doorn belle? :lol:

Nou, geniet nog ff van en met je konientjes en eetze zo. :dag:

Roanna,je kokkie zal zelf ook wel aanvoelen tot hoever hij kan gaan ,en jullie zijn er toch uitgekomen dus nu maar afwachten of hij gebeld gaat worden.
Bloem,ongelukje gehad???Of snap ik het verkeerd…En een contract tekenen voor je auto,snap ik ook niet helemaal,sorry ikke niet blond,maar misschien wat dom:hihi:

@ trl contract: ik(bloem) koop auto van (autodealer), prijs, type en wanneer op te halen…
en nee, geen ongeluk maar bijna wel…
anyway
ikke ff lekker achter de tv, afwassen enzo… druk!! probeer t toch echt een beetje netjes te houden hier… vreemd maar waar…

en…iedereen weer weg…
nou ikke ook
lekker op tijd naar bedje toe en lekker genieten van mn bedje… nog 1 dagje werken en dan lekker weekend!! whoheeee

Goede avond meiden!!
Was me het dagje wel op kantoor, zou invallen op de andere afdeling want was nog niet ingepland op mijn nieuwe werkplek. Kom ik daar aan is iemand anders al met mij klussen bezig, de manager was op vakantie en had niet doorgegeven dat ik zou komen. Lekker dus … op wat kleine klusjes na was er niets meer te doen dus heb de rest van de tijd maar doorgebracht op turks.nu., ga voor andermans fouten geen snipperuren opnemen.

@Kaylo
Druk geweest gisteren met therapie en de kapper. Jammer dat het bezoekje niet doorgaat het weekend. Maar denk maar zo … wat in het vat zit verzuurd niet.

@Beps
Ziek aan het worden? Hub ook al? Beterschap voor jullie beiden!!!

@Toos
Ook jij beterschap met je zere been en sterkte in de vervelende nachtdienst!

@Viva
Weer druk in huis … ben jaloers op je want wou dat ik zo consequent was met die werkzaamheden.

@TRL
Lekker iets eerder naar huis, groot gelijk, laat die tuthola maar even wat harder werken!

@Roanna
Natuurlijk maak je je bezorgd dat kokkie wat teveel hooi op zijn vork neemt, of asperges in jullie geval. Maar met wat minder uren en rustig aan daar dan komt het vast allemaal goed.

@Crazy
Ook weer even langs geweest. Nog niets gehoord van de sollicitatie, das vervelend maar in ieder geval ook geen afwijzing. Ga er vanuit dat ze tenminste iets zullen laten horen of niet?

@Marifran
Ook al lekker in de zon gezeten!

@Bloem
Weer geluk gehad met het autootje van mams. Jij gelukkig met de schrik vrij gekomen.

zal komend weekeind wel even een kort verslag typen voor hier maar afgelopen week veel nagedacht en gepraat, kan jullie wel zeggen dat ik komende maandag weer ga beginnen bij mijn oude werkgever, daar waar ik 1 maart ben weggegaan

krijg mijn oude contract weer terug, dus weer onbepaalde tijd

rustig hier!

Goedenavond.

Inderdaad!! Wat een rust weer hier. Het is niet meer zoals vroehah he? :lol:

@Linda: Oh nou meid, gefeliciteerd dan met je nieuwe (oude) job. Ja, als dat andere dan toch niet is, wat je ervan verwacht had, kan je beter uitzien naar iets anders. Maar dat is in jou geval, dan weer je weer bij je oude baas. Nouja, heb je in ieder geval weer werk en kan je altijd intussen nog naar wat anders kijken, als het je toch niet bevalt bij BC*. Succes hoor! :slywink:

@Marion: Nou ook lekker dan he zo’n leidinggevende die niet doorgeeft dat jij zou komen en gelijk had je, om geen vrij te nemen en dan je eigen uren inleveren. Wat een gedoe dan ook he? Zo zie je maar, overal is wel wat.

@Bloem: Tegenwoordig echt moe he als je thuis komt van je werk? Is ook best logisch hoor. En ja, nu toch echt wel je huisje een beetje bij houden he? Ik zie dat ook bij mijn kinderen. Thuis toen zo slordig en gemakkelijk, maar moet je nu bij hun eigen zien!!! :biggrin:

Nou, voor diegene die nog hier komen, of alleen even komen lezen…
weltrusten en tot morgen. Doet de laatste ff weer alles uit? :dag:

@roanna: jij ook weltrusten, ik ga ook mijn mandje opzoeken, morgenvroeg eerst weer naar cwi, daarna naar de mko en 's middags weer lekker naar de kapper tot morgen

@Linda
Gefeliciteerd! Zoals Roanna ook al zei, als het andere werk om wat voor reden dan ook niet gaat, dan maar terug naar je oude baas als dat kan. Je bent in ieder geval weer aan het werk toch?

@Roanna
Loopt momenteel inderdaad niet echt soepel bij ons op het werk. Onze manager met de vut en aan het fuseren met een andere organisatie, maar we zien het wel hoe alles gaat lopen. Volgende week dinsdag een vergadering met mijn nieuwe team en dan donderdag het kennismakingsgesprek met mijn nieuwe manager. Een hele logische volgorde … hoe krijgen ze het gepland.

Maar goed … genoeg voor vandaag. Truste allemaal … ik duik mijn bed in :dag:

ik ga nu ook echt nr bed toe tot morgen

goodmorning,

ik heb even globaal terug gelezen, dus weet niet al te veel te reageren, maar zal poging doen!

roanna- dillemma voor jullie, gevonden oplossing lijkt me voor jullie beiden een middenweg, succes ermee!

marifran- gister lekker van de zon genoten

marion- naar schooltoernooi geweest, en idd schiphol gaat 24u per dag door, wij gelukkig niet, alleen van 7-21 :slight_smile:

beppie- niet helemaal lekker en hubs ook niet, hopelijk krijgen jullie die griep niet!gisteren nog lekker het bos in geweest met Aiji?

bloem- het bed slaapt lekker, gisteren erg moe, hopelijk vandaag minder moe

linda- gefeliciteerd met je baan, iig weer aan het werk, kan je altijd nog van daaruit verder kijken!

viva- gefeliciteerd met je 8000 posts niet niks in 1 jaar!

toos- hoe is de nachtdienst gegaan met je been?

iedereen vandaag weer een fijne dag toegewenst en werkse!

@WR: Wel het licht aan doen!

:idea:

Goedenmorgen!!!

@Linda: Iig weer werk!! En voor OT ook heel belangrijk!
We horen/lezen wel hoe en wat!!!

Gister dus naar het bos geweest, en het is een aanrader nu ff mn log te lezen, en vooral het filmpje te bekijken!!!
Laat gerust een berichtje achter

Ik weer wakker…
straks nog 4 uur werken en dan weekend!!!

Tot straks!

OEPSSSS bijna vergeten
Gister een smsje gekregen van Cyn:

Hier een berichtje uit Kuala Lumpur: Helemaal geweldig!!! Wat een stad!! Net op een toren gestaan van 350 mtr! SUPER!! Het weer van alles een btje Gr op WW Cyn

Zo dat weten jullie dan ook!

Goeiemorgen ladies !

t Is vrijdag !!! :king:

Ga vlug even bijlezen.

Goedemorgen,

Bloem,ok ik snap het nu,heb zelf nooit een auto bij een garage gekocht dus vandaar…Maar tis wel logisch natuurlijk.

Linda,lekker dat je weer bij je oude baas kan beginnen,heb je in ieder geval wat en kan je vandaar weer verder kijken,heb je dat ook gezegd dat dat zo de bedoeling is of zijn die plannen helemaal van de baan?

WR,weer lekker vroeg beginnen op het altijd gezellig schiphol.

Marion,die tuthola was er niet dus…Jij lekker verder gegaan met je cursus in werktijd,ja niks doen duurt de dag ook zo lang.

Beps,groeten terug aan Cyn.

Vandaag maar weer een half dagje en vanmiddag oppassen,alhoewel ik er eigenlijk niet zoveel zin heb,maar ja…hoop maar dat ze niet al te druk zijn.

Fijne dag allemaal

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Valt niet zo heel veel bij te lezen. De updates zijn wel handig !

Geen dagje vrij genomen dus vandaag, visite heeft gisteravond definitief afgebeld. Rotgriep !
Maar we gaan morgen toch lekker Grieks eten :wink: