Ttt Deel 86!!!

Dames : Bloemmie heeft gisteren de auto gekocht maar gaat hem zaterdag ophalen.
Mijn eerste kennismaking, jaaaaren geleden, was ook Kusadasi, hotel Kervanseray, bij de jachthaven. Bestaat volgens mij ook nog steeds en van uai hadden ze toen nog nooit gehoord en wij ook niet:wink:

Trl.: ik wil ook wel hoor, heb nog geen datum geprikt:crybaby:

Heb even gegoogeld : komt er zeer slecht uit nu. Ook als je kijkt op vakantiereiswijzer.nl
En sommige touroperators bieden het niet meer aan. Jammer ! Hoe kan zo een mooi hotel nu zo naar de verdoemenis gaan ?

Kaylo,misschien een andere manager of eigenaar je weet 't niet.
Raak,kun je nog niet boeken dan?

Wij hadden toen met vrienden afgesproken in restaurant Ali Baba aan de haven. Wij de dolmus op en op weg naar Ali Baba. Hoe langer hij reed, hoe verder we de bergen in gingen in plaats van naar beneden ! Na ongeveer 25 minuten wijst die man ons Ali Baba aan : een godvergeten soort van herbergje ! Dan maar terug naar beneden, natuurlijk te laat op onze afspraak. Maar wel enorm lekker gegeten ! Kreeft en langoustines op de grill ! Jammie !

Goedemiddag.

Zo, jullie hebben weer lekker zitten beppen.

@Trl: Oh wat leuk dat je daar naar toe gaat. Niet dat ik er ooit geweest ben, maar we kwamen er wel altijd langs als we naar de stad gingen en toen vond ik het er wel gezellig uit zien. Je zit daar op een mooi punt zeg. Vlakbij waar die cruiseschepen aanmeren en vlakbij de stad. Ik heb net ook even foto’s bekeken van dat hotel. Ziet er keurig netjes uit hoor!

@Raak:Nee, ik kan ook nog niets afspreken. :crybaby:

Ik heb trouwens een bietje bonje hier. Mijn man is net weer opgebelt door de kwekerij, of hij ook dit seizoen weer wou komen werken om asperges te steken. Ze vroegen hoe het met zijn gezonheid ging en hij zei niets over dat hij op die wachtlijst staat voor die operatie. Ik weet ook wel, dat het nog wel een tijdje kan duren, maarja om in deze toestand toch te gaan werken?

Hij vind zich zelf niet ziek en zo te zien is hij dat ook niet hoor, maar ik heb toch wel een beetje die angst nu bij me van … stel dat! Dat kan ik hem niet aan zijn verstand brengen, maarja, ergens vind ik het ook wel weer sneu voor hem, want hij doet het zo graag. Het is maar voor een paar maanden (weken) en hij mag zelf de tijden indelen.

Dillemma van mijn kant dus he!!! Nouja, we wachten maar ff af. :smirk:

@Kaylo: HAHAHA als het uiteindelijk maar lekker was toch!!

Ikke zit nog steeds op het werk
geen vrij
geen vakantie gepland
en ZOOOO ZINNNNANNNNNNN

Roanna : dat is inderdaad een groot dilemma. Is sneu voor je ventje, maar is toch een risico hé ? Zal je daar elke dag zitten met een ongerust hartje. Duim voor je dat je het hem toch nog aan het verstand kan brengen hoor !

En nu ga ik nog maar eens de trein op ! Morgen vrij dagje genomen voor de visite die normaal komt, voorbereidinkjes en zo. Maar we zien wel, of het nu doorgaat of niet. Hoop van wel.

Iedereen smakelijk eten voor straks en een hele leuke avond gewenst ! :dag:

@Roanna snap je helemaal, maar begrijp hem ook!!!
Gun het hem nou maar, issie er ook lekker uit, en voelt zich dan vaak beter toch!

@Kaylo: Dat is het m’ nou juist. We hadden er al over gesproken, omdat het meestal tegen deze tijd is dat die kwekerij belt. Hij zei steeds van… ik ga gewoon . Ik kan altijd aanzien, of ik het kan, maar hoopte dan dat hij het niet zou gaan doen.

Trouwens wel thuis en nog een fijne avond hoor!

@Bep:Ja, zo denk ik dan ook wel weer, wat jij zegt. Het is natuurlijk ook niet mijn lijf en hij is ook geen klein kind meer. Maar je begrijpt me wel he? :wink:

@Roanna: Snap je helemaal!!! Logisch dat je je zorgen maakt!! Het komt goed :kus:

Trl.: moet altijd ff kijken wanneer het uitkomt op de zaak en dan moet mijn “zoon” ook nog vrij kunnen krijgen, zijn ouders werken niet meer dus dat is geen probleem. willen altijd graag wat tripjes maken met zn 4tjes, dat vind ik gezellig.
Roanna : snap dat je ongerust bent maar als hij het rustig aan doet een enkel uurtje per dag, is misschien ook wel fijn als hij er even tussenuit is
Beps : jou tijd komt ook wel hoor, gewoon geduld hebben, net als ik.en als dat bij jou ook zo’n sterk punt is als bij mij …hihi

@Beps: Oke. :kus: Bedankt weer! :dag:

Kaylo : wat is dat nu : overwerken ???:so:
Fijne avond en wel thuis he, tot morgen ?? lekker vrije dag:p

@Raak: Ja dat is ook wel zo en ik gun het hem ook wel hoor… maarja…

Als hij nu ook gaat, doet hij het al voor het ik dacht,… 6e of 7e seizoen, dus hij weet wel hoe het werkt enzo.

Oke dan. Ik ga even met het eten bezig.

Wens jullie allen wel thuis en bedankt voor het lezen. :chin:

Zo ff bijgelezen en zal proberen beetje te reageren. Komt tie dan:
Roanna, das idd een dilemma, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. En manlief wil zich misschien niet laten kennen…sterkte ermee in elk geval.
Bloem, heerlijk hé een nieuw bedje?! Geniet er maar lekker van, maar dat gaat je vast wel lukken.
Toos, pechvogel met je spataders, ik hoop dat het snel weer beter gaat.
Kaylo, nu je visite niet kan komen moet je je maar een andere keer uitsloven in de keuken. Of gewoon voor jezelf en je gezin lekker koken, maar dat doe je denk ik toch wel!
Beppie, ook al zo moe! Hier zit er nog één, ikke dus. Heb gisteren en vandaag gewerkt en ben gewoon gesloopt. Pfff, wordt oud geloof ik haha.
Viva, 8000 posts, hoe krijg je het voor elkaar?! En dat tussen al je drukke bedrijvigheid door, gefeliciteerd hoor.

Hoe zou het met Cynthia zijn? Die ligt vast lekker onder een palmboom te luieren. Gelijk heeft ze!
En Filiz fijn bij haar geliefde in hun eigen huisje, heerlijk voor hun.

Verder niet zoveel te vertellen, nog steeds niks gehoord over de sollicitatie, duurt helaas wel erg lang. Ga er daarom maar vanuit dat ik het niet geworden ben.
Ben lekker vrij tot dinsdagmiddag. Maar zal me niet vervelen, genoeg te doen komende dagen.
Iedereen voor straks eet smakelijk en een fijne avond alvast.

Roanna, ik begijp je dilemma, maar aan de andere kant, hij voelt zelf wel of hij het aankan…
dikke knuffel voor je, en snap ook dat je heeeeeeeeeeeeeeeel ongerust bent als hij het gaat doen.
Beps…toch niet stiekem een weekje weg???
Raak, planning voor de vakantie…tja …moeilijk altijd, iedereen zijn agenda dan maar pakken.
Zo ik weer thuis, haartje van de buurvrouw zijn weer netjes.

Roanna - Snap dat het super lastig is voor jullie allebei. Kun je het niet aan een 3e persoon voorleggen, eentje die er meer verstand van heeft als wij, de huisarts b.v.?

Kan me voorstellen dat jullie allemaal aan vakantie toe zijn, heb hier vanmiddag een uur of 2 in de zon gezeten, was echt heerlijk.
Ziet er voor het weekend ook goed uit, zou zeggen GENIET ER VAN !!

@Marifran: Nou, ik kan al raden wat de huisarts zal zeggen. Die kent hem goed genoeg en die zou zeggen… als u denkt dat u het aankan, gewoon doen.

Maargoed, we zijn er al een beetje uit. Hij gaat het gewoon proberen voor een paar uurtjes per dag. Van 8.00 tot 10.00 en van 13.00 tot 15.00 uur en in de weekenden een paar uur achtereen. Eigenlijk net als vorig jaar. Hij moet nu ook eerst weer wachten op een oproep van die kweker, want ze wilden vandaag alleen maar weten of hij nog wou, zodat ze hem ook op de lijst konden zetten.

@Viva: Dikke knuf terug :kus:

Iedereen bedankt voor het meedenken. :thumbsup:

@ raak. dank je
@ kaylo, als je het niet cker weet, laat mijzelf dan maar antwoorden ajb
@ trl, zoals raak zegt, ik heb hem gisteren gezien, rijbewijs achtergelaten, contract getekend en zaterdag ga ik hem halen, heb nu nog de auto van mamma

die bijna totall loss was, aangezien de gekken achter mij niet opletten en opelkaar aan t klappen waren, keek net in de achteruitkijk spiegel en zag hoe de bestuurdster achter me een whiplash oplie.p… best geschrokken
maar goed, ikke dus nix, auto nix etc…

konijntjes racen door t huis, ga eens wat eten en op zoek naar een autoverzekering…
ben ook een beetje moe…