Ttt Deel 86!!!

alo alo
5 liter fruitsap en wat eten we vanavond… fruitsalade… heb echt geen zin meer om iets te koken/ koken/ magnetronnen… ik ben er klaar mee voor vanaaf

@ toos dat viel dan idd tegen zeg… beterschap met de adertjes
wat een konijnnesukkels trouwens… banaan…veeeeel te papperig, maar o wee als ik weg ben… tis dus op he?!
owh ja, ik ging bijlezen…

bijgelezen, weinig nieuws dus dat hebben jullie netjes voor mij gedaan
ga maar eens verder…

nou gezellig zijn jullie zeg!! heel de avond en niemand hier…
nou ja, ikke ga lekker van mn bedje genieten (hoop ik)
doeiiiieeeeeiiii

Zo ik ook nog ff hier, vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten, daarna gegeten en bankgehangen…Damber druk aan het oefenen met Jessy, zo leuk om te zien…het kleine ding zit, geeft pootjes, eerst links en dan vragen om het andere pootje en dan geeft ze rechts, maar ze heeft echt van die mini pootjes zodat ze het pootje helemaal uitstrekt…zo koddig, en dan ook nog af…en dan commando staan, maar dat laatste is nog moeilijk. Ook doet ze het zonder geluid dus alleen aangeven met de hand…
Toos, dat is een tegenvaller weer hetzelfde been.
Bloem van harte met je autootje, dat je maar veel veilige kilometers er mee mag maken.
en toen wist ik het niet meer.

voor iedereen een fijne nacht.

@Bloem: Nou kletsen we niet zo veel zodat je niet veel bij hoeft te lezen. Weer niet goed:biggrin:
@Viva: Was lekker he in het :zon02: vandaag. Vanmiddag ook nog even buiten gezeten.

weltrusten allemaal tot morgen

Ik ga mn mandje opzoeken, heb het wel weer gehad voor vandaag.
@Bloem: Horen morgen wel hoe je nieuwe bed slaapt.
@Roanna: De folders al doorgelezen en zo nog even tv kijken. Ligt je ww zakje al klaar? Vast wel. Mijn pilletje werkt al, die van jou ook? Doe je kokkie de groetjes:dag:
@Viva: Compliment voor Damber hoor, goed hoor dat Jessy al aardig gaat luisteren. Enne nog een :kus: voor jou, het is niet makkelijk als je zoon in afghanistan is. Laten we het maar afkloppen maar al weer even niks van het front gehoord. Duim voor je dat het zo blijft. O en als je een dagje echt weg wilt, zeeland is leuk hoor en ik heb heeelllleee lekker koffie;)
@Marion: Vandaag niet langs geweest of heb ik je gemist

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/welterusten80.gif

zzzzz-goeiemorguh----zzz

goh wat is dit vroeg, kijk scheel van vermoeidheid, maar we gaan er weer tegenaan!

bloem- hoe sliep je nieuwe bed, en gefeliciteerd met je auto!

toos- wat een tegenvaller zeg, beterschap

filiz- ook nog even langs geweest, druk bezig met jullie huisje, succes!

raak- auto naar garage

uhm rest kwijt, excuses

Iedereen werkse en fijne dag!

:idea:

Ikke ben er ook, ff, en dan naar t werk
Lekker vroeg dus zal wel af en toe langskomen

Morgen laat beginnen, dus ik ben er vanaaf ook!

Goedemorgen,

Seray,jij was er zeker vroeg bij,maar lekker vroeg beginnen dus denk ook vroeg klaar.
Bloem,lekker geslapen in je nieuwe bed?En gefeliciteerd met je autootje…
Viva,alvast aan het voorkleuren voor de vakantie.
Toos,balen dat ze weer hetzelfde been hebben gedaan,sterkte ermee.

fijne dag allemaal…

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

morninkkkk

sooooooooooooooooo mn bedje sliep echt heeeerlijk
ik ging liggen en dacht, whhiihhheiiihhehehheheheeeeeeeeeeeeee
jippppiiiiieeeee
had dan ook de grootste moeite om eruit te komen en nu moet ik echt wegwezen hiero! ahahhaha

kan niet eens meer ff-kes naar mn konijnnenkindjes kijken, heb zo’n knaagstaaf in de bak gehangen… das toch wel heeeeel vreemd zo’n halve boom in de bak
anyway

@ toos, ja maar als ik er ben dan motten jullie natuurlijk niet wegblijven he?! :wink: hahahaha
okey werk ze allen of igg enjoy the day… -2 en zonnig…ook goed!!

Me @ work

Meld me weer…

Goede morgen! Zo meteen naar kantoor, even invallen op een andere afdeling vandaag.

@Bloem
Lekker geslapen in het nieuwe bed ennuh … gefeliciteerd met je autootje!

@Toos
Toch nog aan hetzelfde been geholpen, dat is een tegenvaller!
Was er wel even gistermorgen. Verder de hele dag in de weer geweest met van alles en nog wat. Kreeg een mailtje dat een oud-collega/vriendin opgenomen was in het ziekenhuis met buikklachten. En dan moet er natuurlijk gebeld worden. Ook nog met J naar het schoolvoetbaltoernooi geweest. En moesten onze planken vloer verhuizen omdat ie in de weg lag waar we hem opgeslagen hadden. Had het 's avonds helemaal gehad.

@Viva
Lekker in de zon gezeten!

@WR
Een vroege vogel vandaag! Dat is het nadeel van werken op Schiphol, gaat daar gewoon dag en nacht door.

goedemorgen.

Toos, hoe gaat het met de beentje, en thanx voor de opsteker.
wr…vroeg uit de veren
beps…at work
marion invallen op andere afdeling
bloem…bijna het bedje niet uit te krijgen…
tlr…ook al weer aan de arbeid.

Pfff ikke is zoooo moe!!!

Goeiemorgen ladies !

Even bijlezen !

Hoef eigenlijk niet zoveel bij te lezen. Marion en Viva hebben al een update gegeven :kus:

Gisteren druk dagje gehad. Haartjes zijn bijgekleurd en geknipt (3 uur binnen geweest !), naar ziekenhuis met ventje voor foto’s van de rug, ikke naar de PUVA therapie, daarna boodschappen voor ons bezoek dit weekend, en dan naar de M*cro. Om 17u30 thuis, pfffffffff… was doodop !

En net mailtje gehad van ons bezoek uit Nederland dat het waarschijnlijk niet kan doorgaan wegens ziekte. Hij heeft een zware griep te pakken en betert maar niet. Dan is het natuurlijk niet slim om zo ver naar België te komen hé ?

We stoppen de boel wel in de diepvries, niks verloren. Wel jammer, we hadden ons er echt op verheugd hen weer te zien :o

Griep…ik denk dat die hier ook inslaat…hubbie al hoofdpijn en onbestendig…nu ikke ook al…