Ttt Deel 86!!!

Ja vanmorgen uitgebreid gebaddert. Het is alweer 4 weken geleden, tijd vliegt he
@Trl: Dank je wel.

trl- qua huisje vind ik niet zo erg, dit is toch tijdelijke huur, qua baan, is erg leuk, dus moeilijker om op te geven, maar aan de andere kant, heb nu nog geen vaste baan dus kan makkelijker weg en ze zijn aan het bekijken of ik toch niet terug kan komen daarna, als dat zo is, dan is de beslissing snel gemaakt, en ga in mei daar langs dan vraag ik gelijk of ik eventueel ook in juli kan beginnen. trouwens nog helemaal vergeten te vragen, deden de cd’s het goed?

bloem- hoop rotzooi, maar wat zijn matrassen met een t-stuk?

Wr,dat zou dan mooi zijn als je na die tijd terug zou kunnen komen.Uhmm moet eerlijk zeggen heb ze nog niet getest:redface:,nog geen tijd voor gehad,maar ik laat het je wel weten

was er ook weer.
Bloem : bed gearriveerd, nu dun matras zoeken en uitproberen:biggrin:
Roanna : monteur geweest, lkkr met jou bakkie gedaan en hubs aan de strijk:so:
W.R. : nog aan het twijfelen, probeer gewoon voor juli meissie, is leuke ervaring hoor
Viva : al bijna weekend???
Marion : vandaag eens eenmaal lkkr nixen, bevalt het ?
Toos : suc6 vanmiddag he
Ik ga nu lunchen en kom strakkies nog een bakkie doen
doei doei:dag:

:ninja:

Bloem tussen een berg karton en plastic, matras ligt niet lekker, balen zeg…

Ikke lekker naar huis WEEKEND…heerlijk weertje…

Toos succes met de adertjes in het been.

WR lekker doen waar je zin in hebt…

doei, doei

daaag meıden…

hıer even een berıchtje uıt turkıje
nıet echt lekker weer…maja
verder alles goed…:smiley:

huısje super mooı…gıster nog veel dıngen gekocht…wasmachıene. tvç keuken tafel
keuken ıs roze :D:D
slaap kamer lıla…huıskamer nog ın de maak…

hoop da het met jullıe ook allemaalgoed gaat…!!!

dıkke kusz

@filiz
Hey, leuk dat je even langskomt. Ga je nog foto’s maken, zodat we kunnen zien hoe mooi jullie huisje is geworden. Veel plezier verder.

@Filiz: GAAFFF mooi dat het er zo toppie is!!!

Hier zooo stillll!!!

Filiz wat gaaf, fijn meis, nu gaat het echt wat worden nietwaar…

Filiz,top zeg.Lijkt me dat je nu dan helemaal geen zin meer heb om terug te gaan…Succes verder met klussen…
Viva,lekker weekend,geniet ervan.

Ik geen zin meer…

Filiz : wat een fijn idee zeg aan je eigen huisje werken en allemaal leuke dingen kopen. Als je er woont komen we weleens kijken hoor. ben heel benieuwd:kus: :dag:
Ik moet mn auto voor een beurt naar de garage brengen dus ik ben er vandoor. Groetjes allemaal en eetse, fijne avond:dag:

Zo meiden rustig middagje, hier en op mn werk!!
Had wel eerder weg gewild maar dat kon niet!

Over 45 min naar huis, nog ff naar t bos en daarna wat te eten halen!
Tot vanaaf, of anders morgen!

Heb ik 2 weken geleden niets van gemerkt. Je rook toen best wel fris. :stuck_out_tongue: Grapje hoor meid, heel veel sterkte met je andere been. Zal ook wel weer even pijnlijk zijn de komende dagen, dus doe rustig aan hoor.

We hebben trouwens zojuist de foto’s opgehaald (he, he, eindelijk) van onze laatste vakantie Gumbet en daar zie je toch echt wel dat het best een grote Hawai-tosti was. :wink: We staan er weer fraai op Toos. Bij gelegenheid stuur ik ze je wel op, of breng ze mee bij een volgende meeting.

@Viva: Lekker al weekend. Het blijft nog even mooi weer dus… lekker genieten hoor! :zon02:

@Bloem: Alles binnen, maar toch niet naar 't zin, dus toch weer verder op zoek naar van alles en nog wat. Jakkie dan ook he? Kan ook nooit ineens goed zijn he? Ik herken het!

@Beps: Nog even aan het werk en dan weer naar het bos. Nou, kun je nu best wezen hoor! Heerlijk!:wink:

@Raak: Alweer weg voor de grote beurt. Ja, moet ook zo af en toe gebeuren he?

@Trl: Mag zeker ook zo al naar huis. Had geen zin vandaag!

Filiz nog even op de thee geweest. Leuk zeg die verhalen.

En toen… en toen… en toen… weet ik het niet meer.

hallo hallo
ga later ff bijlezen, want moet nog zoooooooooveeel doen
en :eek: tis al half 8!! hoe kan dat nou?!??!?!?!??!?!

nou jka
bed kwam, toch een beetje raar met die T
die eraf… molton te groot… nou ja, laat ik mamma wel wassen en drogen, voor poging twee
ikke naar mamma, lunchen, honden, boodschappen
daarna zijn we samen gaan kijken naar een autootje die ik op internet gezien had, en tadaaaaa ik heb hem maar gekocht, zaterdag ophalen (peugeot 205, 1.4, 1998, 90.000km, rood me blij)
daarna op zoek naar hoeslaken en kussenslopen, duur!! stomme maat dus duur, wel geslaagd
nog een keer de honden uitlaten, konijntjes uitlaten, bak schoonmaken, bed opgemaakt…
toch wel okey, ga vannacht ff testen…

moet nog stofzuigen, eten maken, mn fruitshakes maken, want had heel veel afgeprijsd fruit gekocht etc… etc…
dus… ikke weer weg :dag:

@Bloem: Zoooooooo…niet stil gezeten dus. En nog een autootje erbij. Toe maar! Gaaf zeg! Kan je gaan en staan waar je wil. Heerlijk toch!

@Bloemmie: GAAAAFFFFF maar dat had ik je al gezegd haha!!! Lekker hoor, kan je de 20ste gewoon naar huis komen…hahahaha!!!

Ikke ook thuis, lekker frietjes gegeten… Met Aiji naar het bos geweest…
nu ff lekker nietsen!!!

@Bloem: Gefeliciteerd met je nieuwe http://www.animaatjes.nl/plaatjes/a/auto/12.gif.
@Roanna: Ben wel heel benieuwd naar de foto’s, wist niet dat je de tosti er ook op gezet had
@Filiz: Leuk dat je even langs bent geweest, huisje aan het inrichten.

Vanmiddag naar de fleboloog geweest en kous moet 5 dagen aan en dus niet douchen. Vandaag hetzelfde been gedaan als de vorige keer, was toch nog nodig. Over 2 weken het andere been

Nee, ik ook niet. Ik had eigenlijk helemaal geen idee meer wat erop stond. Het zijn jij, jou hubs en ik, bij dat oranjecafe aan de tosti en dan nog een op straat als we een stukje met jullie oplopen, waar jullie weer naar de grote weg gingen, om met de bus terug te gaan.

Enneh…Toos, ik wil je natuurlijk nog even sterkte en beterschap wensen met je zere been. :kus:Dat was dus een tegenvaller. Je dacht dat nu je andere been gedaan zou worden… niet dus. Poeh zeg!