Ttt Deel 86!!!

@Roanna: Mooi dat het nu EINDELIJK gaat gebeuren!!!

goedemorgen

toos- eergisteren heftige dienst gehad, wel lekker naar de kapper geweest

kaylo- aan het stoeien geweest met hyves, vandaag lekker vrij en oa naar de kapper, fijne dag

damber & beppie- druk met de hondjes

viva- last van hoofdpijn, sterkte ermee hopelijk is het snel over

roanna- monteur op bezoek

bloem- 2de dag weer allemaal indrukken opgedaan, gisteren huis verbouwd want je bed komt, wat zal je lekker slapen vanavond:)

en toen was ik het spoor bijster, sorry!

goedemorgen, ik weer aan het werk, megadruk hierzo, maar wel het laatste dagje deze week, heerlijk straks lekker weekend.

morninkkkkk

ik kom net bij de dierenarts vandaan
vond t al zo raar dat ie zei dat rammetjes vanaf elke leeftijd gecastreerd konden worden… tja… mits ie ballen heeft en die te vinden zijn
dus kootje zit nu weer hevig getraumatiseerd onder de bank en kaatje zit rondjes rond hem te rennen…
dus… over 4 weekjes nog maar eens kijken of meneer al ballen heeft of dat ie toch een meisje is

mn bed komt strax… hoop ik… zag t wagentje van het bedrijf al elders in de wijk staan… afwachten dus

@ roanna, ja ken haar erg goed zelfs… zij is diegene die in t verhaal past van de uitnodiging aan de noorse vriendin en hoe dat allemaal loopt… dusseuhmmm…
@ linda, ja heb lekker heel de dag vrij genomen…

:lol::lol:Bloem, die dierenartsen hebben een leuk beroep, lachen en de rekening uitschrijven.
Opletten dus maar, als het hok begint te rammelen is het toch een rammelaar!

@ marifran, nou gelukkig hoefde ik niet te betalen, want dan was ik toch wel een beetje boos geworden… hij zei: kan al vanaf 6 weken, dus kom maar zsm langs… tja, natuurlijk kan hij zich vergissen… hoop maar dat ik geen konijnnenkindjes krijg… ieksss…

misschien is hij wel een vrouwtje… dat hoop ik dan weer niet, want 2 dames gaat meestal niet zo goed samen… strax is kaatje een kootje en kootje een kaatje… dat kan ook… ff omschakelen…

maar hij is echt gegroeid!! had 2 doosjes van de dierenwinkel gekregen om ze in te vervoeren, daarin was ik ze 1,5 week geleden bijna kwijt en nu paste kootje er bijna niet meer in!! hahahahaa

Zo, de monteur is na de koffie alweer vertrokken. Het was even een kwestie van wat bij kitten en de deuren afstellen. Voorzover alles weer goed dus.

@Bloem: Oke, dat wist ik niet dat je haar al kende. :slywink:

Het blijft dus nog een verassing wat het lieve beestje nu eigelijk toch is?

@Viva: Zo meid toch. Alweer vrij? Wat een leven heb jij daar hoor! :lol: Het is zo te lezen, alles of niks daar op jou werk. Maargoed, het moet toch gedaan worden.

@WR: Ook weer aan het werk of ook vrij momenteel?

@Beps: Ja, zeg dat wel. Eindelijk was hij er en nu achteraf… zo klaar!

@Marion: Lekker lui doen en dan zo af en toe ff een plaatje plaatsen. Moet ook kunnen toch? Lekker niks doen! :biggrin:

bloem- dus nog even afwachten of je de juiste geslachten van je konijntje in gedachten hebt:)

roanna- monteur snel klaar, ik moet gewoon werken, laatste middag/avond dienst, daarna vroeg:(

@ roanna, hoop dat de monteur bij mij ook zo snel is, volgende week…
mn deuren rammelen, klinken los etc…

werd net gebeld door een of andere iets die je iets aan willen smeren, dus ik zeg, geen interesse zegt die vent (zachtjes) ‘bladiebla’/… zooooooooooooooooo schoot echt uit mn panty!!
mij ongewenst bellen en dan ook nog een grote bek grrrrrrrrrrrrr
owhhhh mn bed is er!!!

Oh, hier ook te erg. Kokkie staat boven het dekbedhoes en slopen te strijken en ik zit hier maar een beetje te magneten. Ik ga ook gauw nog even wat doen, want moet zo alweer weg.

Ga ik nog even een 2e bakkie voor ons beiden in doen, doe ik toch wat! :lol:

Iedereen een fijne dag nog. Al dan niet op en aan het werk. Geniet weer van deze zonnige dag, indien mogelijk.

Doegggggg :kus:

Wr,weet je al wat je gaat doen mbt het werken in Gumbet?
Roanna,jij lekker achter de pc aan het beppen en je kokkie aan het werk gezet…
Bloem,druk met het bed,niet gelijk in slaap vallen he.

trl - nee ben er nog niet uit, ben wel allemaal info aan het verzamelen qua opslag en verzekering, als ik in juli zou kunnen beginnen zou het iets makkelijker zijn qua beslissing, maar ja of ze me dan nog willen?

bloem- bed is er!!vanavond lekker van genieten

roanna- kokkie lekker aan het huishoudelijk werk,jij een bakkie koffie, werkse voor straks

Wr,zou je natuurlijk altijd kunnen vragen of ze je in juli nog willen.Maar ja je moet je baan hier ook opzeggen en je huisje lijkt me niet makkelijk…

bed is er… boel plastic en karton… had t nog niet eens opgeruimd van de bank enzo… wat een zooi
kan er vanavond nog niet op slapen, molton moet eerst gewassen worden en heb 2 matrassen met een T-stuk… ziet er niet uit, voelt niet lekker, ga dus toch maar op zoek naar een betaalbare topper…
owh shit… tis alweer 11 uur!!

Bloem,en past het allemaal? Op zoek naar een ander matras,dat is wel jammer dat deze niet lekker ligt

ja wel er moet alleen zeg maar 1 grote (dunne) matras bovenop

owh zie net dat mn domain geregisteerd is!!!
www.turkijtotaaloverzicht.com

Kan de site hier op het werk niet openen…

Goeiemorgen,
Ik moet straks weer naar de fleboloog voor mn spataders. Vandaag is het andere been aan de beurt. Heb verder eigenlijk niks te vertellen
@Bloem: Vind het een beetje vreemd verhaal, een dierenarts moet toch kunnen zien of Kootje een Kaatje is of andersom. Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar Kootjes gaan met een week of 12 oefenen op de Kaatjes:unibrow:. Heb even gegoogled, kijk hier even op
http://www.bunnybunch.nl/konijnen/geslachtsbepaling-bij-konijnen.html

Toos,sterkte alvast voor straks

@ toos owh alweer… hebbie nog wel ff-kes lekker gedouched??
en kootje en kaatje zijn nu 9 weken als het goed is…