Ttt Deel 86!!!

@Linda: Ja, van die firma. Hij zou eigenlijk alsnog vorige week dinsdag zijn gekomen, maar toen moest ik afzeggen, vanwege die crematie van mijn tante.

Nou dames, ik ga even met het eten bezig. Tot laters weer. :wink:

@Beps: Aju he!!! Veel succes en plezier weer op de training vanavond. :dag:

@roanna: eet ze tot later vanavond

@beps: veel plezier op de training

hallo
ikke weer thuis
maar zie dat ik meer dan 10 blz moet bijlezen en daar heb ik geen zin an!!
dus ik schenk mezelf ff wat thee in en klets lekker mee vanaf hier…

iemand iets leuks te vertellen?!

@bloem: hoe was je 2e werkdag?

vermoeiend
veel termen/ afkortingen/ trinames/ namen/ gezichten/ protocollen etc…
had echt moeite om wakker te blijven…

halloooo,

Bloem,2de dag ook weer overleefd…Nu lekker op de bank?
Linda,druk aan het zoeken voor een nieuwe baan,welke richting zit je aan te denken?
Beps,lekker naar de hondentraining.
Zussie,druk???Je bent zo stil
Viva,alleen op het werk gezeten,dag wel doorgekomen?

uhmmm voor de rest ben ik het ff kwijt sorry…

gaaappp
ben echt dodelijk vermoeid
moet nog ff t halve huis verbouwen ivm het nieuwe bed morgen, komt tussen 9 en 12

hihihi Tlr…Damber druk…nu naar puppycursus…en 4 dagen telefoon gecrasht…dus geen tijd om te internetten…

En ik ook weer achter de klepdoos!
Vanmiddag nog even een abraham bij zwager op de stoep geinstalleerd en natuurlijk blijven plakken. Nu waren de oudjes daar en zaterdag is het feest voor de ‘jongeren’.

@Beps-Damber
Druk in de weer met de kleine dames.

@Bloem
totall loss door alle indrukken op het werk. En dan moet er nog ruimte gemaakt worden voor het nieuwe bed.

@Linda
Vrijdag naar het CWI, naar wat voor baan ben je op zoek?

Goedenavond.

Heeft iemand de koffie of thee klaar?

@Marion: Nog gefeliciteerd met je zwager. Jullie hebben er weer werk van gemaakt, zo te lezen.

Hier wordt het veel gedaan. Ik zelf hou er helemaal niet van en had een ieder dan ook op het hart gedrukt (zowel thuis als op het werk) dat ik dat beslist niet wou. En wat wil het geval? Ik werd 50 en lag toen op de IC op een 1 pers.kamertje en daar had het verplegend personeel toen Annie van de EHBO met een fles wijn in de hand voor de deur gezet en mijn hele kamer was versierd. Ik wou dus eigenlijk geen aandacht, maar die kreeg ik toen wel dubbel. Eerst dat infarct met al die toestanden erbij en dan ook nog Sara zien op de IC. Onvergetelijk dus voor mij! :unibrow: Nu kan er er hartelijk om lachen.

@ roanna… tja… hoe harder je roept dat je nix wilt hoe meer stimulans het is om het toch te doen he :wink:

@ marion gefeliciteerd… druk bezig geweest dus…

ikke broer maar ff gebeld… kast moest 2 cm opzij en ding is echt loei en loei zwaar
maar goed, het staat. het bed kan er volgens mij in, net dan…
huidige bed is verplaatst naar de nieuwe logeerkamer… slaap daar wel ff-kes vannacht…
wat een gedoe allemaal… ben blij als alles klaar is en opgeruimd is!!

@bloem: ben je morgen de hele dag vrij

@Bloem: Pfffffff… wat een werk dan he? Maarja, morgen heb je er wel eer van. Een vraag aan jou. Had jij aleens op de log van Globeskater gekeken? Ik heb daar eerder vandaag even zitten lezen en zij heeft dezelfde passie als jou nl. skaten en ze komt ook nog bij jou uit de buurt en is ook al erg bereisd, las ik. Ook heel leuk om te lezen en nou meen ik toch dat ik jou ook op een foto zag in Heereveen. Weet het niet zeker hoor of jij dat bent, maar lijkt er wel op.

Goedemorgen,

Bloem,eindelijk vandaag je nieuwe bed,wat zal jij heerlijk slapen vannacht.

fijne dan allemaal

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Goede morgen!!
Ben lui … en er is niets bijzonders te melden vanaf hier.

Goeie morgen !

Heb ook niks te melden.

Roanna - lekker aan de koffie met de monteur??? Zal toch wel eens tijd worden hè na al die misverstanden.

Bloem - vol verwachting van je nieuwe bed. Hoop dat de afmetingen nog een beetje mee gaan vallen.

Werkze allemaal en prettige dag!

Goedenmorgen meiden
Ikke was er al vroeg uit, maar had de compie niet aan gezet!

Niets bijzonders…
@Bloemmie: JAHAAHAHAAHAAA bedje in de morgen, in de middag is Bloemmie niet bereikbaar…bedje moet ingelegen worden :lol:

Goedmorgen ladies.

@Marifran: Nou, hij is net aangekomen, dus laat 'm eerst maar ff werken. :unibrow: Hij gaat zo nog even de balkondeur afstellen en dan… is er koffie.

Nou dames… werkse allemaal …tot laters.