@beps: effe vraagje hoe ben jij destijds aan deze baan gekomen, als je niet zo wl zeggen mag t ook wel via een pb hoor
@kaylo: jij ook nog een fijne avond
@Linda: Randst*d uitzendbureau…
Die hebben nu ook een leuke regeling met opleidingen en dan eventueel baangarantie
(hih, en inschrijving uitzendbureau geld ook als sollicitatie, dus elke week een ander bureau en je voldoet aan je afspraken haah)
@Beps: heb gister al behoorlijk veel info mee gekregen oa folders etc. vrijdag twee afspraken weer bij cwi
Kaylo : wel thuis en fijne avond en fijne dag morgen doei doei
@beps: hoeveel sollicitaties moet je verplicht doen per week?
@linda: Ligt aan de afspraken vrijdag. Je coach gaat je dat vertellen!! Als je vragen hebt, pb me, ik kan je mss op weg helpen
Goedemiddag allen.
Nou, jullie hebben weer lekker veel geklets hier. Heb alles zo’n bietje bijgelezen en ben het overal mee eens. ![]()
Heb zelf niet veel te melden op dit moment, maar blijf jullie lezen hoor!
@Kaylo: Wel thuis en geniet van je vrije dag morgen. :zon:
@roanna: nog treinkaartjes gehaald? ikke wel vanmorgen
@Linda: Nee nog niet, maar ga er zeker weten, van de week wel ff een paar halen.
@roanna: liepen erg hard vanmorgen bij het filiaal waar ik was
@Linda: Ja dat was de vorige keer ook zo , maar och, we hebben hier zo’n 5 of 6 filialen, dus zal er altijd ergens nog wel wat te koop zijn. Ga anders morgen vanuit het werk wel even langs, om ze te halen.
ik ben er vandoor dames, eet smakelijk en fijne avond allemaal:dag:
@Raak: Ook jij wel thuis en ook een fijne avond toegewenst. :dag:
@raak: wel thuis en een fijne avond!
@Raak: Fije avond
@Kaylo: Spoor ze en fijne dag morgen
@roanna: morgen weer naar de andere locatie?
@Toos: :dag: Valt nu niet meer mee, om nog nog leuke telplaatjes te vinden. :lol:
@Linda: Ja, morgen weer naar de andere lokatie. Maar eerst tussen 9 en half 10 komt de monteur (hoop ik) de deuren en ramen bijstellen.
@roanna: de monteur die laatst niet kwam opdagen?
Zo meiden…ikke ben bijna klaar! Ik meld me vast af!
Tot morgen wss, vanavond hondetraining