die met foto bedoel je, dat ben jij niet he
Er waren wel vluchtlijsten, maar daar klopte geen bal van. Mensen die op de eerste lijst stonden zijn uiteindelijk met vlucht nummer 6 gegaan. Kun je voorstellen wat een zooitje het was
@toos: idd wat een zooitje zeg!
linda : die op de foto (liefdevol omringd door Turks schoon :wub:) ben ik. Die met vraagteken niet. Jammer genoeg zitten de 3 vriendjes die ik heb in die vriendenlijst en niet in de mijne ! Snap weer niet hoe dat kan natuurlijk :evil:
ok nu snap ik m
moet ik jou ook effe opnieuw uitnodigen net ook bij de verkeerde gedaan dus
zo heb je uitgenodigd
linda : hahaha ! Wat een zootje heb ik ervan gemaakt hé ?
En het is mij gelukt om te accepteren ook ! Zit er toch al 1 vriendje bij het goeie profiel ! :kus:
Moest weer ff bijlezen, was flink gel.ld:wink:
w.r. zit lkkr op schiphol te werken
marion : van harte proficiat met je zwager en goe feesten he
marifran : genomineerd met foto, proficiat en profiel mooie kleurtjes
Trl : heeft weer lekker geboekt naar askim
viva is heel druk geweest en nu zit nek vast, leuk masseurtje zoeken ![]()
kaylo : is een heerlijk menuutje aan het verzinnen voor de hollanders, ziet er goed uit maar ik mis de groentjes hihi.ik heb zondag ook hyves aangemaakt maar verder nog nix mee gedaan hoor
toos : heeft nu weer mooie haren, was nodig na te zijn ondergek.tst he, jij bent toch bewonderenswaardig met zulk werk hoor.Vlucht was echt rotzooitje he
linda : zag opeens een kiwi voorbijkomen;)gaat het wel meisje?
@raak: nu maar een kiwi er neer gezet vond t wel een grappig plaatje, had nl nog steeds t paasei er staan
Pfffffffff… ben nu zelf maar aan het uitnodigen (MET het goeie profiel - hoop ik … :o)
raak : is wel nog een slaatje bij hoor :slywink:
linda : had niet gelet op je avatar - je bent nu een vitaminebommeke !
Heb al 2 vriendjes ! :lol:
het begin is er
Maar we kunnen niet overal gelijk op hé ?
Zit nu wel op het werk (kan je zien dat het niet druk is ?:D:D)
Toos, jullie waren dus illegaal…hihihi…wat een puinhoop, ben benieuwd welke smoes ze gaan verzinnen…wordt dus vervolgd.
Kaylo…ik zal ff op hyves kijken
Kaylo heb je geaccepteerd hoor op hyves…
@Toos: Jemmig wat een toestand… echt giga illegaal dus…dat had ik ook niet begrepen!!!
viva : heb het gezien ! Bedankt hé ! :kus:
Ga donderdag verder “broddelen”. Bijna naar huis sporen.
Morgen naar de kapper, blonde lokjes wat bijkleuren, puntjes bijknippen en dan boodschappen en naar de M*cro. Druk dagje dus.
Smakelijk eten iedereen en maak er nog een leuke avond van ! :dag: