Ttt Deel 86!!!

Marifran : zet jezelf gewoon terug in het lijstje ! Maakt toch niet uit waar je heen gaat ?

Lieve MK - Toos - Jac - Beps - Damber en Anja !

Sorry meiden, maar zie nu pas in mijn hotmail adres dat jullie mij allemaal uitnodigden op hyves ! Helaas lukt het me (weer maar eens) niet die vriendschapsuitnodigingen te aanvaarden :o

Ik kijk eigenlijk maar eens om de maand of zo in mijn berichtenbox van hotmail, dus 1000 maal sorry hoor ! Dat jullie niet denken dat het mijn niet interesseert :kus::kus::kus:

Hahaha, ik denk ik voeg je meteen toe bij mn Hyves…maar ik doe er verder ook niets mee…
Acc doe je door op die link te klikken!!

TRL was ik nog vergeten ! sorry meid ! :kus:

Beps : je kent me hé ? Zit hier weer te prutsen ! Hoe dom kan een mens zijn ?

ik klik dus op die link die ik krijg in mijn mailbox, gaat profieltje open en that’s it ! Kan nergens accepteren :finger:

Misschien ligt het aan het feit dat ik op het werk zit (misschien geblokkeerd of zo ?)

@Kaylo weet dat accepteren nog niet lukt maar hoe kan ik je vinden op hyves (doe maar via pm)

linda : pm gestuurd

@kaylo: gelezen, pm terug

Toos, ondergekotst…fijne gaatjes in de crocks, een ding scheelt, je hoeft niet te peuteren, gooit gewoon die dingen in een emmer water en schoon als je kunstgebit zou ik zo zeggen.
Kaylo knoeien met hyves, gewoon overal op klikken, komt het vanzelf goed, je ziet ook staan als je inlogd dat je uitnodigingen hebt, daar dan op klikken en dan kun je ook accepteren.
Uitzoekklus geklaard, pfff was even denken en knoeien, maar dan in bestanden en op een speciale manier wegschrijven naar een andere schijf, daar weer openen en dan kun je het dus gebruiken, heeft even geduurd maar ik ben er uit…
Nu weer thuis, lekker weertje, heb alleen hoofdpijn, eigenlijk al vanaf zaterdag en dan is het weer erger en dan weer minder, ach het zal wel weer over gaan. (nek zit gewoon vast denk ik)
Ben druk op zoek en aan de twijfel, wel of niet nog een keertje weg, het liefst een dag of 11 of 12 maar in augustus of september, ik weet het allemaal nog niet zo goed. Maar ik wil wel weg alle spanningen, van uitzending ect…even vergeten, nu gaan we weg, en heb je toch je hoofd bij heel andere dingen…

Toos wat bedoelen ze met black flight???

Nee ik klik dan op vrienden worden, dan komt er een venster dat zegt dat diegene jou al heeft geprobeert toe te voegen, en of je dat acc wilt

@Viva: Dat die vlucht niet geregistreerd staat als toeristenvlucht

komt misschien omdat ik bij beiden ben beland ?

hyves.nl
wereldw.hyves.nl

Ik krijg hier echt de kriebels van ! Ga sigaretje roken :smoke:

O jee ! Blijkbaar heb ik een ander profiel op hyves.nl dan op wereldw.hyves.nl ! Wat nu ? Krijg ik dat er nog uit ? Mijn geboortedatum is blijkbaar 8 december, enfin, is niet juist.

ja zeg net ook dat je er twee keer op staat een keer met foto en een keer zonder foto

Wat een geklungel ! Zou mij liever uitschrijven en daarna terug inschrijven (en dan goed !). Kan toch zo moeilijk niet zijn (dacht ik). Sta ik er dan ook nog eens op als Bassie of zo :frowning:

nee een keer met een foto met die man en het vraagteken en een keer met een foto van jezelf

@Viva: Black flight is een niet geregistreerde vlucht, niet alleen als toeristenvlucht maar helemaal niet geregistreerd. We hadden vluchtnummer 1234, dat was het aantal vliegtuigjes die zouden vliegen. De gegevens van onze vliegreis stoppen ook in Punta Cana. Bij de douane wisten ze ook niks van onze vlucht en kwam ook niet op de aankomstborden voor

linda : ja die bedoel ik (dat ben ikke niet hoor !)