Trl - Super dat je weer geboekt hebt! Schiet al op hoor, maar nog even geniet
@Marifran: Wat een onzin, niet in het lijstje. Gauw er weer in zetten hoor. Ik heb al op de foto gestemd;)
@Kaylo: Ik heb zo’n zelfde buikspiermartelwerktuig op zolder staan, zoals zo vaak met dit soort dingen, in het begin fanatiek gebruikt, doe er niks meer mee. Kreeg er trouwens rugpijn van. Denk dat de hollanders je menu wel goedkeuren hoor, doe je ze de groeten van ons
@WR: Werk ze
@Trl: Lekker weer naar askim, balen dat hij geen telefoon heeft
Trl - Maar nog even genieten van de voorpret wilde ik zeggen.
Ik raak nog wel eens die muis aan voor op het toetsenbord, lastig hoor en kan hem ook niet uitzetten!
WR - Heerlijk om op Schiphol te werken - die dynamische sfeer is overal voelbaar !
Toos - Bedankt voor het stemmen en nog op mijn foto ook!
Maar er staan nog veel andere mooie foto’s in het rijtje, keus genoeg voor iedere smaak!
Hebben jullie al gezien wat een kleurenfestival ik van m’n profiel gemaakt heb.
Ik vind het niet mooi, maar wel gek en daarom weer leuk, haha.
Vanmorgen naar de kapper geweest, had me haast verslapen. Gisteravond gecrockt, was een vreemde avond. Er was iemand de avond daarvoor overleden en ze hadden voor de familie het bed mooi opgemaakt met een rode roos op het laken. Vond het wel mooi, maar voor mezelf een behoorlijke confrontatie, wij hebben toen we mn vader verzorgt hadden hetzelfde gedaan. Ben verder ondergek*tst, een knal gehad en bij mn keel gepakt. Wat heb ik toch een heerlijk beroep
Is inderdaad erg kleurrijk, Marifran. Maar vind het wel leuk. Er staan zeker mooie foto’s bij. Vond mn eigen uiteraard de mooiste, maar die staat er niet bij:crybaby:
Toos - In die paar regeltjes vat je toch maar even samen wat een zwaar, fysiek en emotioneel beroep je hebt. Heb ik veel respect voor !
Toos - Blijft natuurlijk, zeker wat mijn foto’s betreft puur toeval. Je moet maar net op dat moment op die plaats zijn. De huidige fototoestellen doen de rest.
@Marifran
Kijkt ook wel gezellig al die poppen en slingers voor de deur. Zou er geen moeite mee hebben want eigenlijk moet je blij zijn dat je 50 mag worden toch?
@WR
Lijkt me helemaal super om daar te werken, heeft wel iets een vliegveld.
@Toos
Dankbaar beroep he :p, loost iemand zijn maaginhoud over je heen en dan wordt je ook nog naar de keel gegrepen.
Hoe is trouwens het huis van je dochter geworden?
Zo is dat Marifran, het zijn meestal ook toevalstreffers en je moet er een beetje kijk op hebben.
@Marion: Is echt leuk geworden. Ze mogen er trots op zijn. Ze dacht dat het wasmachine kapot was, die kwam bij mijn vader vandaan en is nog niet zo oud. Ze hadden er een waterbeveiliging tussen gedaan, ding er tussen uit en hij draait als een zonnetje
Hihi, wat een stuk app dan…
Nog ff en dan lunch
Dit was echt ranzig, zag het aankomen maar voor ik wat kon pakken was het te laat. Dan zijn crocks niet echt handig hoor, vooral die gaatjes;)
Heb trouwens bericht gehad van onze rechtsbijstand. Ze hebben een claim neegelegd bij ti en contact gehad met arkfly. We hadden dus echt een black flight van punta cana naar montego bay. Ze zeggen niet te weten wat daar gebeurd is. Ze gaan het nu uitzoeken, er wordt contact gezocht met het hoofdkantoor en moet ark* zich verantwoorden hoe het precies zat.
@Marion: Gefeliciteerd met je zwager,
cyn is in de lucht!
Ocharme Toos ! Kots door de gaatjes van de crocks ! Leuk beroep hoor
Doe er wel mijn hoedje voor af !
En ga ze zeker de groeten doen !
Nog maar even meegenomen :
Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet