Haha ikke wil ook wel met Cyn mee…
Mooi app…niets voor mij, lijkt me te (on)gezond!
ikke wil ook meeeeeeeeeeeeeeeeeee
Zaterdag bezoek uit Nederland ! 's Avonds lekker naar de Griek (of Turk) en stapje in Gent zetten, 's morgens lekker ontbijtje en zondagmiddag kalfsblanquette met lekkere verse Belgische frietjes. Zou dat lekker gevonden worden ? ![]()
Goede morgen …
Tussen de bedrijven door bijgelezen. Gisteravond nog laat naar zus geweest, zwager wordt 50 vandaag en de buren en vrienden waren daar de boel aan het versieren. Ze belde om 23.00 uur op of ik nog even kwam kijken want het was zo gezellig daar. En dat was het ook dus beetje te laat naar bed. De hele tuin staat vol met van alles en nog wat. Een zee van verkeersborden met 50, poppen, borden met allerlei teksten etc. Straks er nog even heen met onze abraham.
Beps helpt studenten de maand door want ze is all inclusive kapster.
Raak en Kaylo sportief bezig, allebei naar de fitness geweest gisteren.
Cyn lekker op weg naar Maleisië.
Marifran genomineerd met een vakantiefoto, goed gedaan zeg! En jezelf uit het lijstje gehaald? Wat is dat voor flauwekul? Spanje of niet, je hoort toch ook bij ons en dus ook in het lijstje!!!
Een leuke 1e werkdag gehad zo te lezen. Veel info en termen, even wennen maar dat alles valt vanzelf wel op zijn plek.
TRL de vakantie geboekt, je mag weer af gaan tellen en over een paar weken ben je fijn weer bij je askim.
Linda, schrik van je berichten, je was zo fanatiek met je studie. Jammer om zo voor het examen te stoppen. Maar je zal er vst een goede reden voor hebben. Succes met het vinden van een nieuwe baan. Dikke vette kus!!
WR een leuk weekend gehad in het subtopisch zwemparadijs!
Roanna geshopt op internet, truitjes goed maar de broeken te wijd.
Viva weer druk op het werk. Is alles of niets bij jullie, zo zit je je te vervelen en het andere moment ben je remy en kom je om in het werk.
Kaylo, een buikspierapparaat gekocht, mijn vriendin heeft dezelfde.
Marion : gefeliciteerd met de verjaardag van je zwager. Ziet er leuk uit, dat feestje !
Marion van harte met je zwager
Linda…ook goedemorgen, hoop dat je wat geslapen hebt…
Wat is het rustig hier ? Iedereen druk ?
@Linda: :kus: Btje geslapen??
goedemorgen,
even een snel een berichtje voor ik ga werken
marion- gefeliciteerd met je zwager
jill- gefeliciteerd met je verjaardag, hele fijne dag
viva- druk met uitzoekklus
beppie- ook weer druk aan het werk
bloem- begonnen aan de 2de dag, succes
trl- slecht geslapen vanacht, sterkte dan vandaag
raak en kaylo sportief geweest, kaylo gelijk apparaat voor thuis gekocht, ik had hem ook, maar vind hem niet super
cyn was al erg vroeg op schiphol over een uurtje gaan ze eindelijk vliegen:)
heb wel redelijk geslapen maar weer erg vroeg wakker en kon toen niet meer in slaap komen
Jullie zijn schatten!
zit net op site schiphol te kijken, weten jullie welke vlucht cyn precies heeft staan er nl meer
12 uur kuala lumpur…verder geen idee
@beps: staan twee maatschappijen een nederlandse,k*m en eentje uit maleise
Goeiemorgen,
Allereerst Jill
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/21820070315aff9b4lj5.gif
Wens je een betere gezondheid toe en minder pijn dan tot nu toe. Dikke :kus:
@Linda: Dat is schrikken van je berichten, gestopt met je cursus. Vind je dat niet zonde?? Wens je in ieder geval sterkte met alles en dikke :kus:
Jill - Hartelijke gefeliciteerd met je verjaardag!
Marion - Bedankt voor de opsteker!
Gezellig feestje vandaag, gefeliciteerd! Is een hoop werk van gemaakt. Veel mensen willen dat niet maar is toch eigenlijk geweldig dat ze zoveel moeite voor je doen. Is misschien ook wel een beetje streekgebonden.
Roanna - Gedoe altijd met dat inpakken en uitpakken, dus toch maar even naar de winkel, vooral broeken hè, kun je beter even passen.
Linda - Wat een naar bericht opeens, jammer hoor, je leek het zo naar je zin te hebben! Hoe gaat het met de trainingen, maak je nog vorderingen?
Kaylo - Natuurlijk gaat het een super weekend worden. Zoals jij de maaltijd altijd beschrijft loopt het water al langs m’n tanden!
Wat een akelig ding heb je gekocht! Krijg al pijn in de buik bij het zien!
Viva - werkze, toch weer aan de toetsen en helemaal in je uppie! Komt goed hoor, gaat de tijd snel, je mag al weer bijna gaan lunchen.
Nog even terugkijken, weet niet meer, maar in ieder geval allemaal een gezellig werkdag. Ook hier schijnt de zon, we ga de goede kant op!
Gaan jullie nog een foto stemmen !!!
Volgens mij was het geen k*m waar Cyn mee vliegt, dacht de maleisische
ik ga werken, blijft raar naar schiphol gaan terwijl je niet op vakantie gaat:)
iedereen werkse en een fijne dag!