Er heerst idd een vervelende griep hierzo, die kan je zomaar 2 weken vellen…
Kan er van meespreken, heb er 3 weken van gehad ! Blij dat ik er vanaf ben :hihi:
Is jammer, maar niks aan te doen hé. Zal nu wachten zijn tot in ADR tot we ze terugzien
Goeiemorgen,
@WR: Zooo vroeg weer aan het werk
@Beps: Hubs niet lekker en jij ook een beetje onbestendig
@Kaylo: Jammer dat ze niet komen, je weet alles van dit soort griep he
@Bloem: Lekker geslapen in je nieuwe bedje. Matras viel toch mee
@Marion: Druk druk druk, vandaag wat rustiger aan?
Heb goed geslapen, wel wat last van mn been. Ze prikken de spataders aan, spuiten er vloeistof in en wordt een wattebol opgeplakt om het dicht te drukken. Ze moest op mn scheenbeen 3 keer prikken voordat ze goed zat, dat voelt nu niet echt lekker. Maar goed het is maar even vervelend, maandagavond mag de boel eraf en de kous uit. Vandaag weer an de crock en morgen mijn favo dienst… jawel het is weer zover, de nacht:finger:
toos : jammer dat ze niet direct je andere been konden doen. Lekker terug een week zonder douche :lol:
Sta jij nu wel lekker lang bovenaan het lijstje bij de verjaardagen !
zo ik ga wat doen in huis…
@Toos: moet je daarna niet rust houden?? Een vriendin van mij is er een paar weken mee thuis geweest(meen ik me te herinneren)
Zo hier is t weer druk
ikke ben er wel, maar zit weer te prutsen op hyves :lol: Hihi !
@Beps: Nee hoef geen rust te houden, alleen niet lang staan, fietsen en sporten. Dat is voor mij geen punt, sporten, kun je dat eten?? En ik ben allergisch voor fietsen:biggrin:. Lang staan is wel wat anders, na de vorige keer had ik een dagdienst, dat is regelmatig staan en had er toen veel last van.
@Toos: Rustig aan dan he… laat de anderen maar staan, krukje achter je aan slepen(of gaat dat teveel op sporten lijken :lol:)
Rollators genoeg:D, kan er vast wel eentje lenen
Denk dat ik hier maar verder klepper :hihi:
Zo drukte is het meest voorbij nu
nu eens wachten of ik de middag vrij krijg. Zal wel niet, maar goed, ik blijf proberen
Beps - Hoop voor je dat het gaat lukken om vrij te krijgen, gaan jullie dan toeren? Zal heerlijk zijn met al dat voorjaar in de lucht.
Toos - Jij gaat ook maar door hè met dat been, er zijn er wel voor minder thuis gebleven. Waardeloos voor je dat het nog een keer moest, loop je straks in de warmte met die grote sokken.
Bloem - Gelukkig meegevallen met de matras en gefeliciteerd met je auto. Zal je wel tijdwinst op gaan leveren .
Viva - lekker vrij en nu weer aan de poets, met deuren en ramen open waarschijnlijk, ga ik ook maar eens doen, met de zon in huis zie je weer van alles wat er niet hoort.
Linda - Naar het uitzendbureau vandaag - veel succes meid !
Roanna - nog oude foto’s op het rolletje gevonden, was weer een verrassing.
Moet altijd zo lachen om die snelle update’s van jou, snap soms niet waar je het vandaan haalt.
Kaylo - jammer dat je visite niet doorgaat. Dan maar samen gezellig maken, is ook leuk.
Moeilijke foto hè!
Marion - WR -Trl _Damber - Raak - Werkze allemaal en misschien nog even de zon in tussen de middag !
marifran : is inderdaad geen makkelijke ! ![]()
Stilletjes hier !
Viva : ik had het weer eens niet door hé ? :o
En heb nog een naam van wie ik niet weet wie het is :frown:
Lunch binnen : stoofkarbonades met frietjes. Heel lekker, maar voel me nu net een orka ! Pfffffffffff…
Zo vrij niet doorgegaaan…
@Marifran: nee niet toeren, maar het bos in met de pup!!!
Nu dus wachten tot 17.15 dan ben ik thuis en dan het bos in…
beps : jammer dat je niet vrij kon krijgen ! Moet kleine Aiji wachten tot vanavond om bos te verkennen
Bloem : lekker in je bedje geslapen he en ook nog nieuw autootje.Gefeliciteerd hoor, dat je veel leuke km mag maken
WR : wat was jij vroeg
Toos : pech met je benen he, maarre krijg wel lage waterrekening zo,
steeds een tijdje niet douchen:p
Marion : vandaag werken op andere afdeling
Beps : helaas geen vrij, hopen dat het strakkies ook nog een beetje lekker is in het bos
Trl : aan het werken, denk heel druk
Viva : zei dat je vrij was, maar nu nog drukker, is aan de poets…zemen komen hoor
Marifran : wil strakkies in het zonnetje zitten, vlug hoor in in Belgie is ie al aan het verdwijnen
Kaylo : krijgt het weekend geen bezoek van den Ollander, enne… ben ik de naam die je niet kent ???:tssk: